ReGameDLL_CS, Reverse-engineered CS mod

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

ReGameDLL_CS, Reverse-engineered CS mod

Мнение от WaLkZ » 20 Окт 2016, 18:35

Изображение Какво е ReGameDLL_CS ?

ReGameDLL_CS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния CS мод за Half-Life (HLDS build 6153 beta) използвайки DWARF информацията за отстраняване на грешки вградена в Linux версията, cs.so.
Просто казано, ReGameDLL е това, което е отговорно цялостно за CS. В него е цялата логика на CS мода. Работата на оръжията, поведението на обектите, условията за край на рунда и т.н.
Какво ще ни предостави ?
  • Проектът е изграден със съвременни компилатори, които дават малко по-голяма производителност.
  • Някои полезни или често използвани елементи могат да се добавят директно в мода без да е необходимо да се добавят с AMXX плъгини.
  • Възможност за използване на ReGameDLL API за Metamod плъгини или AMXX модули.
Цели:
  • Предоставяне на повече разширени API-та за модове и плъгини.
  • Оправяне на бъгове.
  • Оптимизация на кода.
Текущ статус:
CS 1.6 - [100%]
CS:CZ - [100%]

Как се използва ?
ReGameDLL е напълно съвместим с оригиналния CS мод. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния mp.dll / cs.so в папка cstrike/dlls. Компилираните файлове може да намерите тук (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).

В архива, в папка bin има две папки 'bugfixed' и 'pure'
  • 'pure' направен да работи точно както оригиналния CS мод от Valve
  • 'bugfixed' съдържа няколко корекции и подобрения ReGameDLL CS
Конфигурационния файл game.cfg сложете в главната папка на сървъра или в папка cstrike.
Всички mp_ кварове трябва да се намират в game.cfg

Внимание!
ReGameDLL не е бинарно съвместим с оригиналния, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReGameDLL.

Metamod версии, които поддържа:
Metamod 1.21p37 (Внимание: 1.20 и по-долни НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВАТ)

Известни проблеми и техните решения:
► Покажи скъсения текст
cstrike-1.8.3-dev-git5154.zip
(128.04 KiB) Свалено 814 пъти
cstrike-1.8.3-dev-git5154.zip
(128.04 KiB) Свалено 814 пъти
Прикачени файлове
cstrike_amxx_1_8_2_fix.zip
Модула се замества, само ако използвате AMXX 1.8.2
(70.84 KiB) Свалено 861 пъти
cstrike_amxx_1_8_2_fix.zip
Модула се замества, само ако използвате AMXX 1.8.2
(70.84 KiB) Свалено 861 пъти

Аватар
Maverick
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 254
Регистриран на: 22 Окт 2016, 17:05
Местоположение: 93.123.18.81:27017
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 14 пъти
Обратна връзка:

ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Мнение от Maverick » 01 Ное 2016, 15:19

В архива предоставен за изтегляне няма такива папки или файлове:
В архива, в папка bin има две папки 'bugfixed' и 'pure'
'pure' направен да работи точно както оригиналния CS мод от Valve
'bugfixed' съдържа няколко корекции и подобрения ReGameDLL CS
Конфигурационния файл game.cfg сложете в главната папка на сървъра или в папка cstrike.
Всички mp_ кварове трябва да се намират в game.cfg
:confused:
Открих ги! :beer:
Последно промяна от Maverick на 01 Ное 2016, 15:22, променено общо 1 път.

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Мнение от WaLkZ » 01 Ное 2016, 15:20

Моля прочети внимателно темата

Аватар
Maverick
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 254
Регистриран на: 22 Окт 2016, 17:05
Местоположение: 93.123.18.81:27017
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 14 пъти
Обратна връзка:

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Мнение от Maverick » 01 Ное 2016, 15:23

Открих ги! :dance:

Аватар
mount4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Мнение от mount4 » 05 Ное 2016, 12:02

--------------------------------

Защо сървъра ми стана странен след като го инсталнах тва ? o_O

(Разликата не е в камерата :D ами в тъмнината. Преди беше тъмно, ся светло ???)

Преди беше така:

Изображение

А сега:

Изображение

---------------------------------------------------------------------

оказа се че това е от новия амх -> "Re Amx mod x"
Някой знае ли как да си направя това на стария, обикновен амх защото на новия не ми работят 2 плъгина а може би даже повече от 2.
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Мнение от WaLkZ » 08 Ное 2016, 13:26

Пробвай AMXX 1.8.2, като за него използваш cstrike модула, който съм прикачил.

Аватар
mount4
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Мнение от mount4 » 08 Ное 2016, 13:51

Аз съм точно с 1.8.2 и този cstrike модул. То без този модул крашва.
Как да си направя сървъра светъл както при ReAMXX ?
Със set_lights или има друг начин ?
WaLkZ написа: Всички mp_ кварове трябва да се намират в game.cfg
Значи трябва да взема всички "mp_" от server.cfg и да ги преместя в game.cfg така ли ?
Дори оригиналните mp_ които не съм слагал аз ?

Код за потвърждение: Избери целия код

mp_timelimit 30
mp_c4timer 30
mp_startmoney 8400
mp_footsteps 1
mp_autoteambalance 1
mp_buytime 2
mp_freezetime 3
mp_afktime 90
mp_afkminplayers 8
mp_consistency 0
mp_slaylosers 1
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Мнение от WaLkZ » 10 Ное 2016, 10:25

Да, защото иначе не чете стойностите и слага по подразбиране.

Richma
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 63
Регистриран на: 27 Окт 2016, 22:55

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Мнение от Richma » 14 Ное 2016, 22:16

Пробвах да добавя mp_round_infinite, не се получава.

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Мнение от WaLkZ » 14 Ное 2016, 22:31

Всичко е описано точно и ясно как се инсталира на сървъра.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “ReHLDS и допълнения”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост