OciXCrom's Custom Shop + API
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
OciXCrom's Custom Shop + API
А можеш ли да направиш нова настройка в cshop_edit позволяваща предмети да седят цял рунд(respawn да не ги спира)? Настройката да се появява при всички предмети и по този начин хората да могат да си правят добавят постоянни предмети.
OciXCrom's Custom Shop + API
Само една забележка по плугина може ли да се направи да save Points по ник както е задедено от .ini файла да запаметява ако трябва в amxmodx/data/ да прави запис или в amxmodx/congis/SavePoints.ini да си измисли начин да се запазват точките по Ник дори да се смени картата дори да се ресне сървара или дори да спре сървара и да се пусне точките да се запазват за винаги.
Защото от тозиплугин както е настроен така в момента показва че по ник се запазват точки обаче на следващия ден когато влезна с същния ник имам отново 0 Points а имах 10000 Points да вечем...
Защото от този
OciXCrom's Custom Shop + API
А може ли да се вкара register_think( "task_entity", "CmdShowPoints" );
да показва healt armor и points:
public CmdShowPoints( ent )
{
new iPlayers[ 32 ], iNum, id;
get_players( iPlayers, iNum, "ch" );
for( new i; i < iNum; i++ )
{
id = iPlayers[ i ];
if( is_user_alive( id ) )
{
static szRed, szGreen, szBlue;
HudColors( szRed, szGreen, szBlue );
set_hudmessage( szRed, szGreen, szBlue, 0.01, 0.93, 0, 0.0, 0.0 );
ShowSyncHudMsg( id, sync, "Health: %d | Armor: %d | Point%s: %d", get_user_health( id ), get_user_armor( id ), iPlayerPoints[ id ] == 1 ? "" : "s", iPlayerPoints[ id ] );
}
}
entity_set_float( ent, EV_FL_nextthink, get_gametime( ) + 0.1 );
}
да показва healt armor и points:
public CmdShowPoints( ent )
{
new iPlayers[ 32 ], iNum, id;
get_players( iPlayers, iNum, "ch" );
for( new i; i < iNum; i++ )
{
id = iPlayers[ i ];
if( is_user_alive( id ) )
{
static szRed, szGreen, szBlue;
HudColors( szRed, szGreen, szBlue );
set_hudmessage( szRed, szGreen, szBlue, 0.01, 0.93, 0, 0.0, 0.0 );
ShowSyncHudMsg( id, sync, "Health: %d | Armor: %d | Point%s: %d", get_user_health( id ), get_user_armor( id ), iPlayerPoints[ id ] == 1 ? "" : "s", iPlayerPoints[ id ] );
}
}
entity_set_float( ent, EV_FL_nextthink, get_gametime( ) + 0.1 );
}
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
OciXCrom's Custom Shop + API
Може, ама препоръчвам да не правиш промени по главния плъгин, а да си добавиш отделен такъв. Изключи съобщението от .ini файла и добави този съб-плъгин (взех кода от тази тема):
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <customshop>
#define PLUGIN_NAME "Permanent HUD Message"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"
// Произволно число за задачата, която ще изпълнява функцията.
#define TASK_MESSAGE 398822
new g_iObject
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
// Това е обектът, който ще държи HUD съобщението.
g_iObject = CreateHudSyncObj()
}
public client_putinserver(id)
{
// Задаваме задача (task), която ще се изпълнява функцията displayMessage(id) през 1 секунда.
// Добавяме произволна стойност на id, с цел да предотвратим неумишлено премахване на задачата от някоя друга функция или плъгин.
set_task(1.0, "displayMessage", id + TASK_MESSAGE, _, _, "b")
}
public client_disconnect(id)
{
// Премахваме задачата когато играчът напусне сървъра.
new iTask = id + TASK_MESSAGE
if(task_exists(iTask))
remove_task(iTask)
}
public displayMessage(id)
{
// Намираме id чрез изваждане на произволното число от него.
id -= TASK_MESSAGE
// Ако играчът е мъртъв, искаме съобщението да не се показва.
if(!is_user_alive(id))
return
// Задаваме стойностите на съобщението.
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.2, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
// Изпращаме съобщението до играча.
new iPoints = cshop_get_points(id)
ShowSyncHudMsg(id, g_iObject, "Health: %d | Armor: %d | Point%s: %d", get_user_health(id), get_user_armor(id), iPoints == 1 ? "" : "s", iPoints)
}
OciXCrom's Custom Shop + API
Опитах се да задам стойноста
// Задаваме стойностите на съобщението.
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.93, 0, 0.0, 0.0)
защото искам да е долу по тази локация както е зададено в .ini 0.01 и 0.93 обаче почна да премигва ту се скрива ту се показва може ли да се направи да стой перманентно
Edit: Оправих го
// Задаваме стойностите на съобщението.
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.93, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
// Задаваме стойностите на съобщението.
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.93, 0, 0.0, 0.0)
защото искам да е долу по тази локация както е зададено в .ini 0.01 и 0.93 обаче почна да премигва ту се скрива ту се показва може ли да се направи да стой перманентно
Edit: Оправих го
// Задаваме стойностите на съобщението.
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.93, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
-
LoShIaA
Извън линия - Потребител
- Мнения: 323
- Регистриран на: 20 Окт 2016, 14:44
- Местоположение: Стара Загора
- Се отблагодари: 120 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
OciXCrom's Custom Shop + API
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.93, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1, -1) остави другите параметри само смени цвета и координатите по х и у и няма да пресветка.
OciXCrom's Custom Shop + API
Благодаря LoShIaA и аз се бях сетил каде ми е грешката но явно съм те изпреварил с поста
Добавено преди 8 минути 15 секунди:
А може ли да се направи за Deagle и AWP едното да има 2 патрона а 2рото да има 1 а палнителите да са 0 а когато се опита да го вземе отново да му пише че вече има такова оръжие OcixCrom ми беше дал такъв плъгин sub-plugin кадето се слага в cshop-plugins.ini обаче там разликата е че Deagle e с 0 пълнитела и има 10 патрона и AWP сащото 2те функции в 1 плъгин обаче няма за редактиране на патроните а само пълнителите.
Ето кода този който е само с пълнители:
А ето го и този който ми трябва обаче да пише "You already have this weapon!" като горния плъгин.
За Deagle:
За AWP:
Добавено преди 2 часа 55 минути 46 секунди:
И последен въпрос тоз DHUD кадето е за пари може ли да се редактира и за points сварзан сас customshop-a.
Вместо Пари да пише Points и да показва точките от customshop-a на hud-a.
Добавено преди 8 минути 15 секунди:
А може ли да се направи за Deagle и AWP едното да има 2 патрона а 2рото да има 1 а палнителите да са 0 а когато се опита да го вземе отново да му пише че вече има такова оръжие OcixCrom ми беше дал такъв плъгин sub-plugin кадето се слага в cshop-plugins.ini обаче там разликата е че Deagle e с 0 пълнитела и има 10 патрона и AWP сащото 2те функции в 1 плъгин обаче няма за редактиране на патроните а само пълнителите.
Ето кода този който е само с пълнители:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cromchat>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fun>
// Remove or comment this line if you don't want to remove the previous weapon.
#define STRIP_WEAPONS
#if defined STRIP_WEAPONS
#include <stripweapons>
#else
enum
{
Grenades = 0,
Primary,
Secondary
}
#endif
#define PLUGIN_VERSION "4.x"
enum _:Weapons
{
eName[32],
eItemName[32],
eCSWName,
ePrice,
eAmmo,
eType
}
new g_eWeapons[][Weapons] =
{
{ "Deagle", "weapon_deagle", CSW_DEAGLE, 650, 0, Secondary },
{ "AWP", "weapon_awp", CSW_AWP, 4750, 0, Primary }
}
additem ITEM_DEFAULT_WEAPON[32]
public plugin_init()
{
register_plugin("CSHOP: Default Weapons", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
new szPrefix[32]
cshop_get_prefix(szPrefix, charsmax(szPrefix))
CC_SetPrefix(szPrefix)
}
public plugin_precache()
{
for(new i; i < sizeof(g_eWeapons); i++)
ITEM_DEFAULT_WEAPON[i] = cshop_register_item(g_eWeapons[i][eItemName], g_eWeapons[i][eName], g_eWeapons[i][ePrice])
}
public cshop_item_selected(id, iItem)
{
for(new i; i < sizeof(g_eWeapons); i++)
{
if(iItem == ITEM_DEFAULT_WEAPON[i])
{
if(user_has_weapon(id, g_eWeapons[i][eCSWName]))
{
CC_SendMessage(id, "You already have this weapon!")
cshop_error_sound(id)
return DONT_BUY
}
#if defined STRIP_WEAPONS
if(g_eWeapons[i][eType] != Grenades)
StripWeapons(id, g_eWeapons[i][eType])
#endif
give_item(id, g_eWeapons[i][eItemName])
cs_set_user_bpammo(id, g_eWeapons[i][eCSWName], g_eWeapons[i][eAmmo])
engclient_cmd(id, g_eWeapons[i][eItemName])
break
}
}
return BUY_ITEM
}
За Deagle:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <engine>
#include <fun>
additem ITEM_DEAGLE_ONE
public plugin_init()
register_plugin("Custom Shop Addon: Deagle 2 Bullet", "1.0", "OciXCrom @ amxx-bg.info/forum")
public plugin_precache()
ITEM_DEAGLE_ONE = cshop_register_item("deagleonebullet", "Deagle (2 bullet)", 6000)
public cshop_item_selected(id, iItem)
{
if(iItem == ITEM_DEAGLE_ONE)
{
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id), 2)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0)
}
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <engine>
#include <fun>
additem ITEM_AWP_ONE
public plugin_init()
register_plugin("Custom Shop Addon: AWP 1 Bullet", "1.0", "OciXCrom @ amxx-bg.info/forum")
public plugin_precache()
ITEM_AWP_ONE = cshop_register_item("awponebullet", "AWP (1 bullet)", 6000)
public cshop_item_selected(id, iItem)
{
if(iItem == ITEM_AWP_ONE)
{
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id), 1)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0)
}
}
И последен въпрос тоз DHUD кадето е за пари може ли да се редактира и за points сварзан сас customshop-a.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
// Винаги ползвайте тази проверка, тъй като в AMXX 1.8.3, dhudmessage е вграден в самия AMX.
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
#include <dhudmessage>
#endif
#define PLUGIN_NAME "DHUD Bar"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"
// Произволно число за задачата, която ще изпълнява функцията.
#define TASK_MESSAGE 398822
public plugin_init()
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
public client_putinserver(id)
{
// Задаваме задача (task), която ще се изпълнява функцията displayMessage(id) през 1 секунда.
// Добавяме произволна стойност на id, с цел да предотвратим неумишлено премахване на задачата от някоя друга функция или плъгин.
set_task(1.0, "displayMessage", id + TASK_MESSAGE, _, _, "b")
}
public client_disconnect(id)
{
// Премахваме задачата когато играчът напусне сървъра.
new iTask = id + TASK_MESSAGE
if(task_exists(iTask))
remove_task(iTask)
}
public displayMessage(id)
{
// Намираме id чрез изваждане на произволното число от него.
id -= TASK_MESSAGE
// Ако играчът е мъртъв, искаме съобщението да не се показва.
if(!is_user_alive(id))
return
// Задаваме стойностите на съобщението.
set_dhudmessage(255, 150, 0, -1.0, 0.8, 0, 0.1, 1.0, 0.1, 0.1)
// Изпращаме съобщението до играча.
show_dhudmessage(id, "< Kruv: %i | Bronq: %i | Pari: %i$ >", get_user_health(id), get_user_armor(id), cs_get_user_money(id))
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 110 Преглеждания
-
Последно мнение от Hurricane
-
- 0 Отговори
- 1108 Преглеждания
-
Последно мнение от WWUghRght
-
- 1 Отговори
- 1782 Преглеждания
-
Последно мнение от mi0
-
- 0 Отговори
- 952 Преглеждания
-
Последно мнение от RedFoxxx
-
- 9 Отговори
- 719 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
-
- 1 Отговори
- 1523 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
-
- 8 Отговори
- 2899 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта