Искам да работи с четири мелодии, които да работят произволно при влизане в сървъра и съответно всеки път като вляза мелодията ще е различна. Освен това дори и да работи само с една мелодия най-важното от всичко е мелодията да чува само този , който влиза в сървъра ,а не да я чуват целия сървър, защото така пречи на играта.
И искам HUD съобщение (най-добре е с motd плъгина , но него няма кой да го преправи явно е сложен много) , което да излиза на екрана с големи хубави виждащи се букви и малко след това да изчезва.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "welcome message with sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "c0Smos & edit - f33l th3 p0w3r."
public client_putinserver(id)
{
set_task(1.0, "Welcome_Message", id);
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("ambience/startaction_03.wav")
}
public Welcome_Message(id)
{
new szName[32];
get_user_name(id, szName, sizeof(szName));
{
client_printc(0, "!gCS Mega Gaming Classic CS:GO Remake say: /awp /knife /deagle", szName) // Mojesh da izpolzvash %s za da pokaje imeto na choweka..
client_cmd(0,"spk ambience/startaction_03")
}
}
// Colour Chat
stock client_printc(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Green Color
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01"); // Default Color
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03"); // Team Color
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}