Предложение за перфектен Anti Aimbot/Triggerbot плъгин.

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.

Модератори: Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme

Аватар
Devil_In_I
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 39
Регистриран на: 16 Дек 2017, 12:17
Местоположение: Тук, там

Предложение за перфектен Anti Aimbot/Triggerbot плъгин.

Мнение от Devil_In_I » 02 Яну 2018, 17:41

Ако не съм улучил отдела където трябва да е темата, преместете я. Тъй като няма да имам време, ще дам някои идеи как да се направи перфектния плъгин. Идеята ми е да направим кукла на конци, засега не е много чиста идея, но това е пътят по който да се тръгне.

#1 Всеки играч когато се spawn-не на картата, трябва да е с godmod, невидим, несолиден и с изместен origin по Z нагоре, толкова колкото е височината му. Viewangle-а и GunPososition-а на играча трябва обаче да се изместят надолу на нормалното им място, не съм сигурен как ставаше, тъй като съм забравил, но съм сигурен че има такъв начин.

#2 Създавате entity, което трябва да копира:
- модела на играча
- secquence-а на модела на играча
- неговият viewangle
- origin на това entity, да е равен на: entOrigin = "origin на играча" - "неговата височина по Z", тоест прави се замяна на играча с това entity.
Entity-то трябва да е SOLID и да не е "info_target", тъй като този вид мисля, че заемаше слот, а ние не искаме това и няма смисъл от него.

#3 Създавате ваши hitbox-ове по това entity, като ползвате за ориентир "origin-а" му или хитбоксовете на истинският играч минус височината му. Така Aim/Triggerbot-а няма да може да се цели във фалшивият играч, тъй като реално тия hitbox-ове не се предават към него от сървъра.

#4 Създаване на функция която да калкулира нанесената щета по фалшивият играч - кой фалшив hitbox е ударен и с кое оръжие. След това щетата се изважда от текущият брой "health" на истинския играч.

Доколкото помня, щом е само модел и не е определен като играч, нямаше собствени хитбоксове, ако има хитбоксове, правите функция във ваш модул която да изтрива индексите на хитбоксовете върху модел и ги изтривате за модела на фейк играча "кукла". За да не може айма да стреля по тях, иначе няма смисъл.
- Ако постигнете това се радвайте на игра без хакери. А в случай че си мислите че може да се байпасне когато се извади височината на играча от origin-а му (за да получат origin-a на entity-то), просто може да направите origin-а на играча да е randоm (да се мести random, леко нагоре, леко надолу, леко надясно, наляво) и функцията която подбира къде да е origin-а на entity-то да solve-ва точното място където трябва да е играчът.
___________________________________________________666

_____________________________________________.__Roses are dead,
________________________________________________violets are few,
______________________________________________the person you love,
___________________________________________Never thinks of you!

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта