Counter-Strike 1.6
Godlike # Dust2 by Day, Classic by Night
45.144.155.164:27015
de_dust2
Играчи: 10/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
HH-GaminG #GunGame 91.134.123.43:27015 gg_flatiron Играчи: 8/28
Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] 45.144.155.113:27015 de_dust2 Играчи: 2/32
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_map2 Играчи: 4/16
Counter-Strike 1.6
VIP
45.144.155.171:27015 ★ [ZM]ImperialCS Zombie Plague Mega|Fast SaveAP Jetpack+GoldenAK zm_effect 13/32

Плъгин Knife за CT и TR

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1331
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 254 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Плъгин Knife за CT и TR

Мнение от cgozzie » 05 Мар 2022, 21:41

Трябва ми плъгин нож за 2-та отбора ще са различни модели,тоест 1 скин за теро и 1 скин за контра.Благодаря предварително.... :bg:
Изображение

Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

Плъгин Knife за CT и TR

Мнение от Lethality » 05 Мар 2022, 22:27

Заповядайте.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>


new const g_szKnifeModelV_CT[] = { "models/knives_folder/v_knife_ct.mdl" }
new const g_szKnifeModelP_CT[] = { "models/knives_folder/p_knife_ct.mdl" }

new const g_szKnifeModelV_T[] = { "models/knives_folder/v_knife_t.mdl" }
new const g_szKnifeModelP_T[] = { "models/knives_folder/p_knife_t.mdl" }

public plugin_init()
{
    register_plugin("Default Knives for Teams", "1.0.0", "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
    
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG__CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy", false)
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(g_szKnifeModelV_CT)
    precache_model(g_szKnifeModelP_CT)
    precache_model(g_szKnifeModelV_T)
    precache_model(g_szKnifeModelP_T)
}

public RG__CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy(const iItem, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], iSkipLocal)
{
    if (is_nullent(iItem))
        return HC_CONTINUE

    static id
    id = get_member(iItem, m_pPlayer)

    if (get_member(get_member(id, m_pActiveItem), m_iId) == WEAPON_KNIFE)
    {
        SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? g_szKnifeModelV_T : g_szKnifeModelV_CT))
        SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? g_szKnifeModelP_T : g_szKnifeModelP_CT))
    }
    return HC_CONTINUE
}

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1331
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 254 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Плъгин Knife за CT и TR

Мнение от cgozzie » 05 Мар 2022, 23:12

Много ти благодаря .... Може ли и същото но за AWP..
Изображение

Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 357
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 177 пъти
Обратна връзка:

Плъгин Knife за CT и TR

Мнение от Huehue » 06 Мар 2022, 11:22

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>


new const g_szKnifeModelV_CT[] = { "models/models_folder/v_knife_ct.mdl" }
new const g_szKnifeModelP_CT[] = { "models/models_folder/p_knife_ct.mdl" }

new const g_szKnifeModelV_T[] = { "models/models_folder/v_knife_t.mdl" }
new const g_szKnifeModelP_T[] = { "models/models_folder/p_knife_t.mdl" }

new const g_szAWPModelV_CT[] = { "models/models_folder/v_awp_ct.mdl" }
new const g_szAWPModelP_CT[] = { "models/models_folder/p_awp_ct.mdl" }

new const g_szAWPModelV_T[] = { "models/models_folder/v_awp_t.mdl" }
new const g_szAWPModelP_T[] = { "models/models_folder/p_awp_t.mdl" }

public plugin_init()
{
	register_plugin("Default Weapons Models", "1.0.0", "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG__CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy", false)
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(g_szKnifeModelV_CT)
	precache_model(g_szKnifeModelP_CT)
	precache_model(g_szKnifeModelV_T)
	precache_model(g_szKnifeModelP_T)

	precache_model(g_szAWPModelV_CT)
	precache_model(g_szAWPModelP_CT)
	precache_model(g_szAWPModelV_T)
	precache_model(g_szAWPModelP_T)
}

public RG__CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy(const iItem, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], iSkipLocal)
{
	if (is_nullent(iItem))
		return HC_CONTINUE

	static id
	id = get_member(iItem, m_pPlayer)

	if (get_member(get_member(id, m_pActiveItem), m_iId) == WEAPON_KNIFE)
	{
		SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? g_szKnifeModelV_T : g_szKnifeModelV_CT))
		SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? g_szKnifeModelP_T : g_szKnifeModelP_CT))
	}
	else if (get_member(get_member(id, m_pActiveItem), m_iId) == WEAPON_AWP)
	{
		SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? g_szAWPModelV_T : g_szAWPModelV_CT))
		SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? g_szAWPModelP_T : g_szAWPModelP_CT))
	}
	return HC_CONTINUE
}
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1331
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 254 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Плъгин Knife за CT и TR

Мнение от cgozzie » 06 Мар 2022, 11:42

Huehue написа: 06 Мар 2022, 11:22

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>


new const g_szKnifeModelV_CT[] = { "models/models_folder/v_knife_ct.mdl" }
new const g_szKnifeModelP_CT[] = { "models/models_folder/p_knife_ct.mdl" }

new const g_szKnifeModelV_T[] = { "models/models_folder/v_knife_t.mdl" }
new const g_szKnifeModelP_T[] = { "models/models_folder/p_knife_t.mdl" }

new const g_szAWPModelV_CT[] = { "models/models_folder/v_awp_ct.mdl" }
new const g_szAWPModelP_CT[] = { "models/models_folder/p_awp_ct.mdl" }

new const g_szAWPModelV_T[] = { "models/models_folder/v_awp_t.mdl" }
new const g_szAWPModelP_T[] = { "models/models_folder/p_awp_t.mdl" }

public plugin_init()
{
	register_plugin("Default Weapons Models", "1.0.0", "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG__CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy", false)
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(g_szKnifeModelV_CT)
	precache_model(g_szKnifeModelP_CT)
	precache_model(g_szKnifeModelV_T)
	precache_model(g_szKnifeModelP_T)

	precache_model(g_szAWPModelV_CT)
	precache_model(g_szAWPModelP_CT)
	precache_model(g_szAWPModelV_T)
	precache_model(g_szAWPModelP_T)
}

public RG__CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy(const iItem, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], iSkipLocal)
{
	if (is_nullent(iItem))
		return HC_CONTINUE

	static id
	id = get_member(iItem, m_pPlayer)

	if (get_member(get_member(id, m_pActiveItem), m_iId) == WEAPON_KNIFE)
	{
		SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? g_szKnifeModelV_T : g_szKnifeModelV_CT))
		SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? g_szKnifeModelP_T : g_szKnifeModelP_CT))
	}
	else if (get_member(get_member(id, m_pActiveItem), m_iId) == WEAPON_AWP)
	{
		SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? g_szAWPModelV_T : g_szAWPModelV_CT))
		SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? g_szAWPModelP_T : g_szAWPModelP_CT))
	}
	return HC_CONTINUE
}
Отново благодаря но исках само за авп да си е самостоятелен без ножа...За ножа го ползвам в сички сървъри но за авп-то само в авп сървъра си го исках..
Изображение

Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 357
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 177 пъти
Обратна връзка:

Плъгин Knife за CT и TR

Мнение от Huehue » 06 Мар 2022, 11:44

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>


new const g_szAWPModelV_CT[] = { "models/models_folder/v_awp_ct.mdl" }
new const g_szAWPModelP_CT[] = { "models/models_folder/p_awp_ct.mdl" }

new const g_szAWPModelV_T[] = { "models/models_folder/v_awp_t.mdl" }
new const g_szAWPModelP_T[] = { "models/models_folder/p_awp_t.mdl" }

public plugin_init()
{
	register_plugin("Default AWP Model", "1.0.0", "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "RG__CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy", false)
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(g_szAWPModelV_CT)
	precache_model(g_szAWPModelP_CT)
	precache_model(g_szAWPModelV_T)
	precache_model(g_szAWPModelP_T)
}

public RG__CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy(const iItem, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], iSkipLocal)
{
	if (is_nullent(iItem))
		return HC_CONTINUE

	static id
	id = get_member(iItem, m_pPlayer)

	if (get_member(get_member(id, m_pActiveItem), m_iId) == WEAPON_AWP)
	{
		SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? g_szAWPModelV_T : g_szAWPModelV_CT))
		SetHookChainArg(3, ATYPE_STRING, (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_TERRORIST ? g_szAWPModelP_T : g_szAWPModelP_CT))
	}
	return HC_CONTINUE
}
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1331
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 254 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Плъгин Knife за CT и TR

Мнение от cgozzie » 06 Мар 2022, 11:53

Благодаря и на 2-ма ви... :clap: :nicecode: :lock:
Изображение

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта