Counter-Strike 1.6
VIP
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack
93.123.16.4:27022
aim_aztec
Играчи: 0/16
aim_aztec
Counter-Strike 1.6
VIP
93.123.16.4:27022 Cs-PlovdiV.com - Aim Attack aim_aztec 0/16

Преработка на плъгин / Меню Оръжия

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
bobywTf
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 38
Регистриран на: 21 Ное 2021, 14:28
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Преработка на плъгин / Меню Оръжия

Мнение от bobywTf » 08 Мар 2022, 12:20

Добър ден искам да попитам дали някой не може да ми помогне да се направи това меню за безпалтни оръжия което включва (АК+Deagle+HE+FLASH)
(M4A1+Deagle+HE+FLASH) - (AWP+Deagle+HE+FLASH) /// та въпроса ми е може ли да се направи АВП-то да може да се взема само 2 рунда и после да е заключено за 2 рунда след това пак да може 2 рунда да се взема AWP и така нататак.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
#include < fun >

new Global_Menu;
new bool: Has_Bomb[ 33 ];

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Weapons Menu", "1.0", "DaRk_StyLe" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Forward_Spawn", 1 );
	
	Build_Menu();
}

public client_connect( id )
{
	Has_Bomb[ id ] = false;
}

public Build_Menu()
{
	Global_Menu = menu_create( "Choose your weapons:", "menu_handler" );
	
	menu_additem( Global_Menu, "AK47 + Deagle + HE + 1 FB" );
	menu_additem( Global_Menu, "M4A1 + Deagle + HE + 1 FB" );
	menu_additem( Global_Menu, "AWP + Deagle + HE + 1 FB" );
}

public Forward_Spawn( id )
{
	if( is_user_alive( id ) )
	{
		menu_display( id, Global_Menu );
	}
}

public menu_handler( id, menu, item )
{
	if( item >= 0 )
	{
		Has_Bomb[ id ] = bool:( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) );
		
		switch( item )
		{
			case 0:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_ak47" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
				
				if( Has_Bomb[ id ] )
				{
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id, 1 );
				}
			}
			case 1:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_m4a1" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
				
				if( Has_Bomb[ id ] )
				{
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id, 1 );
				}
			}
			case 2:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_awp" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 2 );
				
				if( Has_Bomb[ id ] )
				{
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id, 1 );
				}
			}
		}
	}
}
Благодаря Предварително !!!! :beer:
Последно промяна от bobywTf на 12 Мар 2022, 13:33, променено общо 1 път.

Аватар
SmirnoffBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 269
Регистриран на: 27 Ное 2016, 19:43
Местоположение: nz
Се отблагодари: 77 пъти
Получена благодарност: 39 пъти
Обратна връзка:

Преработка на плъгин

Мнение от SmirnoffBG » 08 Мар 2022, 14:48

знаеш ли как се засичат рундовете?
ако не имаш ли плъгин в който се засичат рундовете
за да го ползваш като пример
El-Super Respawn = 87.121.54.85:27016
BG Trewa Respawn = 91.92.137.205:27015

Аватар
bobywTf
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 38
Регистриран на: 21 Ное 2021, 14:28
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Преработка на плъгин

Мнение от bobywTf » 11 Мар 2022, 21:28

SmirnoffBG написа: 08 Мар 2022, 14:48 знаеш ли как се засичат рундовете?
ако не имаш ли плъгин в който се засичат рундовете
за да го ползваш като пример
нямам си и на идея братле за това се обръщам към вас за помощ ако може АВП-то да може да се взема през два рунда, два пъти
примерно // Рунд 1 вземам авп и цъкам / рунд 2 вземам авп и цъкам / рунд 3 = Не може да вземете това оръжие // рунд 4 = Не може да вземете това оръжие.
и така на такатак 2 пъти да може и два пъти да не може. Благодаря ако някой успее да ми помогне !

Имам този плъгин който засича рундове ако не се лъжа. Той работи по същия начин само че от Buy Menu на самата игра може 2 рунда да цукам авп и 2 рунда не може .

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

new g_AwpHold[33] = 0
new bool:g_AwpRestricted[33] = false

new g_RestrictRounds[33] = 2

public plugin_init()
{
	register_plugin("AWP Control" ,"1.0", "rago12-AMXX.BG")
	register_logevent("Event_RoundEnd", 2, "1=Round_End")
	
	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "FwdHamPlayerPickup")
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "FwdHamPlayerPickup")
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "On_Death", 0)
}

public FwdHamPlayerPickup( iEntity, id )
{
    return ( iEntity == CSW_AWP && g_AwpRestricted[id] ) ? HAM_SUPERCEDE : HAM_IGNORED
}

public On_Death (id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return
	
	if(user_has_weapon(id, CSW_AWP))
		g_AwpHold[id] = clamp(++g_AwpHold[id],0,2)
	else
		g_AwpHold[id] = clamp(--g_AwpHold[id],0,2)
}

public Event_RoundEnd()
{
	new players[32],num
	get_players(players,num)
	for(new i; i < num; i++)
		CheckAWP(players[i])
}

public CheckAWP(id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED
	
	if(g_AwpRestricted[id] == true)
		g_RestrictRounds[id]--
	
	if(g_RestrictRounds[id] <= 0)
	{
		g_AwpRestricted[id] = false
		g_RestrictRounds[id] = 2
		g_AwpHold[id] = 0
		
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if(is_user_alive(id))
	{
		if(user_has_weapon(id, CSW_AWP))
			g_AwpHold[id] = clamp(++g_AwpHold[id],0,2)
		else
			g_AwpHold[id] = clamp(--g_AwpHold[id],0,2)
	}
	
	if(g_AwpHold[id] == 2)
	{
		if(is_user_alive(id) && user_has_weapon(id, CSW_AWP))
		{
			strip_user_weapons(id)
			cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 2000)
			give_item(id, "weapon_knife")
			
		}
		
		g_AwpRestricted[id] = true
		client_print_color(id, print_team_default,"^1Item class ^3Snipers ^1are restricted for^3 %d ^1%s", g_RestrictRounds[id], g_RestrictRounds[id] == 1? "round." : "rounds.")
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public CS_OnBuy(id,Weapon)
{
	if(g_AwpRestricted[id] == true)
	{
		if(cs_get_weapon_class(Weapon) == CS_WEAPONCLASS_SNIPERRIFLE)
		{
			client_print_color(id, print_team_default,"^1Item class ^3Snipers ^1are restricted for^3 %d ^1%s", g_RestrictRounds[id], g_RestrictRounds[id] == 1? "round." : "rounds.")
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Owner
Owner
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1301 пъти
Обратна връзка:

Преработка на плъгин

Мнение от OciXCrom » 11 Мар 2022, 21:58

Аз да питам, всички теми които пускаш ли ще са с такова заглавие? Хайде да ги оправиш според Правилата на форума, или ще бъдат заключени.

Представи си колко щеше да е полезен форумът и търсачката ако всички теми бяха със заглавия от типа "заявка за плъгин".

Аватар
bobywTf
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 38
Регистриран на: 21 Ное 2021, 14:28
Се отблагодари: 18 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Преработка на плъгин

Мнение от bobywTf » 12 Мар 2022, 13:35

OciXCrom написа: 11 Мар 2022, 21:58 Аз да питам, всички теми които пускаш ли ще са с такова заглавие? Хайде да ги оправиш според Правилата на форума, или ще бъдат заключени.

Представи си колко щеше да е полезен форумът и търсачката ако всички теми бяха със заглавия от типа "заявка за плъгин".
Заглавието е Преработка на плъгин / или заявка за преработка добавих и какво ще се праработва, така добре ли е ?

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 11 госта