Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
VIP
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16
Counter-Strike 1.6
VIP
93.123.16.4:27022 Cs-PlovdiV.com - Aim Attack aim_aztec 0/16

Заввка за OciXCrom's Custom Shop Item : Frost Nade

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Заввка за OciXCrom's Custom Shop Item : Frost Nade

Мнение от HeatoN » 18 Яну 2023, 19:20

Aко може да се направи като добавка към OciXCrom's Custom Shop да струва 6000$ и да се махнат командите /frost /get

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#define RADIUS 250.0
#define FROST_DURATION 4.0
#define FROST_CODE 3245879
#define ice_model "models/dd_iceblock.mdl"
#define V_MODEL "models/v_grenade_frost.mdl"

new have_frost[33], iceent[33], g_glassSpr, g_msgScreenFade, grenadetrail, frostgib, g_explosfr, g_exploSpr, g_msgDamage
public plugin_init()
{
	register_plugin("Avalanche Frost" , "1.0" , "maTT_hArdy")
	register_cvar("fros", "hardy", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
	register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
	register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")
	register_forward(FM_Touch, "fw_Touch")
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy,"weapon_flashbang", "fw_Item_Deploy_Post", 1)
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "player_dead")
	g_msgDamage = get_user_msgid("Damage")
	g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
	register_clcmd("say /frost", "give_avalfrost")
	register_clcmd("say /get", "give_avalfrost")
}

public plugin_precache()
{
	grenadetrail = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/laserbeam.spr")
	g_explosfr = precache_model("sprites/frost_exp.spr")
	g_exploSpr = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/shockwave.spr")
	frostgib = precache_model("sprites/frostgib.spr")
	g_glassSpr = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/glassgibs.mdl")
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel, ice_model)
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel, V_MODEL)
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, "frost/frostnova.wav")
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, "frost/impalehit.wav")
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, "frost/impalelaunch1.wav")
}

public client_putinserver(id)
{	
	new g_Ham_Bot

	if(!g_Ham_Bot && is_user_bot(id))
	{
		g_Ham_Bot = 1
		set_task(0.1, "Do_RegisterHam_Bot", id)
	}
}

public Do_RegisterHam_Bot(id)
{
	RegisterHamFromEntity(Ham_Killed, id, "player_dead")
}

public fw_Item_Deploy_Post(weapon_ent)
{
	static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(weapon_ent)
	if (!pev_valid(id))
		return
	
	if(!have_frost[id])
		return
		
	set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL)
}

public fw_Touch(pfn, ptd)
{
	if(!pev_valid(pfn))
		return
		
	static Classname[32]; pev(pfn, pev_classname, Classname, sizeof(Classname))
	if(equal(Classname, "grenade"))
	{
		if(pev(pfn, pev_iuser2) != FROST_CODE)
			return

		frost_explode(pfn)
		
		set_pev(pfn, pev_iuser2, 0)
		
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity, pfn)
	}
}

frost_explode(ent)
{
	// Get origin
	static Float:originF[3], Owner
	pev(ent, pev_origin, originF)
	Owner = pev(ent, pev_owner)
	// Make the explosion
	create_blast(originF)
	
	// Fire nade explode sound
	emit_sound(ent, CHAN_WEAPON, "frost/frostnova.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	
	static Float:PlayerOrigin[3]
	for(new i = 0; i < get_maxplayers(); i++)
	{
		if(!is_user_alive(i))
			continue
		if(cs_get_user_team(i) == cs_get_user_team(Owner))
			continue
		pev(i, pev_origin, PlayerOrigin)
		if(get_distance_f(originF, PlayerOrigin) > RADIUS)
			continue
			
		if(!is_user_connected(Owner)) Owner = i
		ami_frozen(i)
		
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgDamage, _, i)
		write_byte(0) // damage save
		write_byte(0) // damage take
		write_long(DMG_DROWN) // damage type - DMG_FREEZE
		write_coord(0) // x
		write_coord(0) // y
		write_coord(0) // z
		message_end()
		
		emit_sound(i, CHAN_BODY, "frost/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		
		message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, _, i)
		write_short(0) // duration
		write_short(0) // hold time
		write_short(0x0004) // fade type
		write_byte(0) // red
		write_byte(50) // green
		write_byte(200) // blue
		write_byte(100) // alpha
		message_end()
				
		set_task(FROST_DURATION, "remove_freeze", i)
	}
}

public remove_freeze(id)
{
	// Not alive or not frozen anymore
	if (!is_user_alive(id))
		return;
		
	// Gradually remove screen's blue tint
	message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, _, id)
	write_short((1<<12)) // duration
	write_short(0) // hold time
	write_short(0x0000) // fade type
	write_byte(0) // red
	write_byte(50) // green
	write_byte(200) // blue
	write_byte(100) // alpha
	message_end()
	
	ice_entity( id, 0 )
	
	// Broken glass sound
	emit_sound(id, CHAN_BODY, "frost/impalelaunch1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	
	// Get player's origin
	static origin2[3]
	get_user_origin(id, origin2)
	
	// Glass shatter
	message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin2)
	write_byte(TE_BREAKMODEL) // TE id
	write_coord(origin2[0]) // x
	write_coord(origin2[1]) // y
	write_coord(origin2[2]+24) // z
	write_coord(16) // size x
	write_coord(16) // size y
	write_coord(16) // size z
	write_coord(random_num(-50, 50)) // velocity x
	write_coord(random_num(-50, 50)) // velocity y
	write_coord(25) // velocity z
	write_byte(10) // random velocity
	write_short(g_glassSpr) // model
	write_byte(10) // count
	write_byte(25) // life
	write_byte(0x01) // flags
	message_end()
}

public fw_SetModel(entity, const model[])
{
	// We don't care
	if (strlen(model) < 8)
		return;
	
	if (model[9] == 'f' && model[10] == 'l' && model[11] == 'a' && model[12] == 's' && model[13] == 'h' && model[14] == 'b' && have_frost[pev(entity, pev_owner)]) // Napalm Grenade
	{
		// Give it a glow
		fm_set_rendering(entity, kRenderFxGlowShell, 84, 231, 247, kRenderNormal, 16);
		
		set_pev(entity, pev_iuser2, FROST_CODE)
		have_frost[pev(entity, pev_owner)] = 0
		
		// And a colored trail
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_BEAMFOLLOW) // TE id
		write_short(entity) // entity
		write_short(grenadetrail) // sprite
		write_byte(10) // life
		write_byte(10) // width
		write_byte(0) // r
		write_byte(191) // g
		write_byte(255) // b
		write_byte(200) // brightness
		message_end()
	}
}

public give_avalfrost(id)
{
	fm_give_item( id, "weapon_flashbang" )
	have_frost[id] = 1
}

public Event_NewRound()
{
	for(new i = 0; i < get_maxplayers(); i++)
	{
		ice_entity( i, 0 )
	}
}

public player_dead(id)
{
	ice_entity( id, 0 )
}

public ami_frozen(id)
{
	ice_entity( id, 1 ) 
}

stock ice_entity( id, status ) 
{
	if(status)
	{
		static ent, Float:o[3]
		if(!is_user_alive(id))
		{
			ice_entity( id, 0 )
			return
		}
		
		if( is_valid_ent(iceent[id]) )
		{
			if( pev( iceent[id], pev_iuser3 ) != id )
			{
				if( pev(iceent[id], pev_team) == 6969 ) remove_entity(iceent[id])
			}
			else
			{
				pev( id, pev_origin, o )
				if( pev( id, pev_flags ) & FL_DUCKING  ) o[2] -= 15.0
				else o[2] -= 35.0
				entity_set_origin(iceent[id], o)
				return
			}
		}
		
		pev( id, pev_origin, o )
		if( pev( id, pev_flags ) & FL_DUCKING  ) o[2] -= 15.0
		else o[2] -= 35.0
		ent = create_entity("info_target")
		set_pev( ent, pev_classname, "DareDevil" )
		
		entity_set_model(ent, ice_model)
		dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
		set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
		set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_FLY)
		entity_set_origin(ent, o)
		entity_set_size(ent, Float:{ -3.0, -3.0, -3.0 }, Float:{ 3.0, 3.0, 3.0 } )
		set_pev( ent, pev_iuser3, id )
		set_pev( ent, pev_team, 6969 )
		set_rendering(ent, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransAdd, 255)
		iceent[id] = ent
	}
	else
	{
		if( is_valid_ent(iceent[id]) )
		{
			if( pev(iceent[id], pev_team) == 6969 ) remove_entity(iceent[id])
			iceent[id] = -1
		}
	}
}

create_blast(const Float:originF[3])
{
    // Medium ring
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
    write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // x
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // y
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]) // z
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // x axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // y axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]+470.0) // z axis
    write_short(g_exploSpr) // sprite
    write_byte(0) // startframe
    write_byte(0) // framerate
    write_byte(4) // life
    write_byte(60) // width
    write_byte(0) // noise
    write_byte(0) // red
    write_byte(191) // green
    write_byte(255) // blue
    write_byte(200) // brightness
    write_byte(0) // speed
    message_end()
    
    // Largest ring
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
    write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // x
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // y
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]) // z
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // x axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // y axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]+555.0) // z axis
    write_short(g_exploSpr) // sprite
    write_byte(0) // startframe
    write_byte(0) // framerate
    write_byte(4) // life
    write_byte(60) // width
    write_byte(0) // noise
    write_byte(0) // red
    write_byte(191) // green
    write_byte(255) // blue
    write_byte(200) // brightness
    write_byte(0) // speed
    message_end()
    
    // Luz Dinamica
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
    write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // x
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // y
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]) // z
    write_byte(50) // radio
    write_byte(0) // red
    write_byte(191) // green
    write_byte(255) // blue
    write_byte(30) // vida en 0.1, 30 = 3 segundos
    write_byte(30) // velocidad de decaimiento
    message_end()

    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
    write_byte(TE_EXPLOSION)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // x axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // y axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]+10) // z axis
    write_short(g_explosfr)
    write_byte(17)
    write_byte(15)
    write_byte(TE_EXPLFLAG_NOSOUND)
    message_end();
    
    
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
    write_byte(TE_SPRITETRAIL) // TE ID
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // x axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // y axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2] + 40) // z axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // x axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // y axis
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]) // z axis
    write_short(frostgib) // Sprite Index
    write_byte(30) // Count
    write_byte(10) // Life
    write_byte(4) // Scale
    write_byte(50) // Velocity Along Vector
    write_byte(10) // Rendomness of Velocity
    message_end();
}

stock fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
{
	if (pev_valid(ent) != 2)
		return -1
	
	return get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
}
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
zolfeca
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 417
Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
Се отблагодари: 24 пъти
Получена благодарност: 92 пъти

Re: Заввка за OciXCrom's Custom Shop Item : Frost Nade

Мнение от zolfeca » 19 Яну 2023, 00:44


Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заввка за OciXCrom's Custom Shop Item : Frost Nade

Мнение от HeatoN » 19 Яну 2023, 12:44

@zolfeca Този не ми трябва не работи както аз искам ако може да направиш този който съм дал ще съм ти благодарен.
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
ChillX
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 92
Регистриран на: 19 Дек 2022, 00:40
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти
Обратна връзка:

Re: Заввка за OciXCrom's Custom Shop Item : Frost Nade

Мнение от ChillX » 19 Яну 2023, 18:01

HeatoN написа: 19 Яну 2023, 12:44 @zolfeca Този не ми трябва не работи както аз искам ако може да направиш този който съм дал ще съм ти благодарен.
Ако не се лъжа оригинала на този плугин може да замести HE , Flash или Smoke граната by default.

fn_override 1 - override your regular grenades fn_nadetypes 1 - controls which grenades can be frost grenades. 1 = flashbang, 2 = HE grenade, 4 = smoke grenade
Или ако са изрязани от кода, тогава смяна на:

RegisterHam(Ham_Item_Deploy,"weapon_flashbang", "fw_Item_Deploy_Post", 1)

После просто пускаш да се продава he или flash граната от съществуващите вече в шопа. (cshop_edit > bomber> Type)

За командите триеш:
register_clcmd("say /frost", "give_avalfrost") register_clcmd("say /get", "give_avalfrost")

Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заввка за OciXCrom's Custom Shop Item : Frost Nade

Мнение от HeatoN » 19 Яну 2023, 19:07

Не ми трябва този който ми е дал @zolfeca искам този който съм дал по горе да се направи за шопа на OciXCrom
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 355
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 173 пъти
Обратна връзка:

Re: Заввка за OciXCrom's Custom Shop Item : Frost Nade

Мнение от Huehue » 19 Яну 2023, 20:41

LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заввка за OciXCrom's Custom Shop Item : Frost Nade

Мнение от HeatoN » 20 Яну 2023, 00:37

Супер е работи но забелязох няколко бъга след като метна frost върху някой който е във движение той замръзва извън кубчето другото което е след freez блокира атаката на ножа за 4/5 секунди ако можеш да го оправиш или поне да направиш този който съм дал
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 355
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 173 пъти
Обратна връзка:

Re: Заввка за OciXCrom's Custom Shop Item : Frost Nade

Мнение от Huehue » 22 Яну 2023, 16:12

Пробвай с този
Frostnade by Huehue.zip
(854.48 KiB) Свалено 33 пъти
Frostnade by Huehue.zip
(854.48 KiB) Свалено 33 пъти
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заввка за OciXCrom's Custom Shop Item : Frost Nade

Мнение от HeatoN » 22 Яну 2023, 19:00

Грешка при къмплиране
Прикачени файлове
Без име.png
Без име.png (109.38 KiB) Преглеждано 462 пъти
Без име.png
Без име.png (109.38 KiB) Преглеждано 462 пъти
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Заввка за OciXCrom's Custom Shop Item : Frost Nade

Мнение от HeatoN » 23 Яну 2023, 06:29

Оправих го благодаря ти може да локнеш :clap:
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта