Добър вечер.
Бих желал ако е възможно да се направи плъгин който да премахва е това от земята като се хвърли флаш.
|
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1 45.144.155.113:27015 |
de_dust2 Играчи: 30/32 |
VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | 93.123.16.4:27022 | aim_aztec | Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
Заяка за премахването на ефекта от земята като хвърлиш флаш
-
tom1k
Извън линия - Потребител
- Мнения: 202
- Регистриран на: 29 Сеп 2020, 23:50
- Местоположение: Добрич
- Се отблагодари: 16 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Заяка за премахването на ефекта от земята като хвърлиш флаш
iG-Blockmaker # HNS 100aa
45.144.155.175:27018
45.144.155.175:27018
-
ChillX
Извън линия - Потребител
- Мнения: 92
- Регистриран на: 19 Дек 2022, 00:40
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 26 пъти
- Обратна връзка:
Re: Заяка за премахването на ефекта от земята като хвърлиш флаш
Имам няколко, виж този първо май е най-пресен маха и пушека, скорча и частиците (flash i he):
Или само за Scorch:
Код за потвърждение: Избери целия код
/**■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ CONFIG START ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■*/
#define REMOVE_EXPLODE_DECAL
#define REMOVE_EXPLODE_BLACKSMOKE
#define REMOVE_EXPLODE_SPARKS
// #define REMOVE_EXPLODE_SOUND
// #define REMOVE_EXPLODE_LIGHT
// #define REMOVE_EXPLODE_PARTICLES
// def sprite: file "sprites/eexplo.spr", frames 25, size 80x80
// #define EXPLODE_FIRST_SPRITE "sprites/explode/eexplo.spr" // "" no sprite
// def sprite: file "sprites/fexplo.spr", frames 30, size 80x96
// #define EXPLODE_SECOND_SPRITE "sprites/explode/fexplo.spr" // "" no sprite
/**■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■ CONFIG END ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■*/
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new g_iMsgHookTempEntity
new g_sModelIndexFireball2
new g_sModelIndexFireball3
enum
{
msg_id = 1,
msg_position_y,
msg_position_x,
msg_position_z,
msg_sprite_id,
msg_sprite_scale,
msg_sprite_framerate,
msg_explosion_flags
}
public plugin_precache()
{
#if defined EXPLODE_FIRST_SPRITE
g_sModelIndexFireball3 = precache_explode_sprite(EXPLODE_FIRST_SPRITE)
#else
#pragma unused g_sModelIndexFireball3
#endif
#if defined EXPLODE_SECOND_SPRITE
g_sModelIndexFireball2 = precache_explode_sprite(EXPLODE_SECOND_SPRITE)
#else
#pragma unused g_sModelIndexFireball2
#endif
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Explode Effects Remover", "0.3", "Vaqtincha")
RegisterHookChain(RG_CGrenade_ExplodeHeGrenade, "CGrenade_ExplodeGrenade", .post = false)
RegisterHookChain(RG_CGrenade_ExplodeHeGrenade, "CGrenade_ExplodeGrenadeP", .post = true)
RegisterHookChain(RG_CGrenade_ExplodeFlashbang, "CGrenade_ExplodeGrenade", .post = false)
RegisterHookChain(RG_CGrenade_ExplodeFlashbang, "CGrenade_ExplodeGrenadeP", .post = true)
}
public Message_TempEntity(const iMsgId, const iMsgType, const pEnt)
{
new iTempEntityId = get_msg_arg_int(1)
#if defined REMOVE_EXPLODE_DECAL
if (iTempEntityId == TE_DECAL || iTempEntityId == TE_WORLDDECAL)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
#endif
#if defined REMOVE_EXPLODE_SPARKS
if (iTempEntityId == TE_SPARKS)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
#endif
if (iTempEntityId == TE_EXPLOSION && get_msg_arg_int(msg_sprite_framerate) == 30)
{
#if defined EXPLODE_FIRST_SPRITE || defined EXPLODE_SECOND_SPRITE
new iScale = get_msg_arg_int(msg_sprite_scale)
#endif
#if defined EXPLODE_FIRST_SPRITE
if (iScale == 25)
set_msg_arg_int(msg_sprite_id, ARG_SHORT, g_sModelIndexFireball3)
#endif
#if defined EXPLODE_SECOND_SPRITE
if (iScale == 30)
set_msg_arg_int(msg_sprite_id, ARG_SHORT, g_sModelIndexFireball2)
#endif
new iFlags = TE_EXPLFLAG_NONE
#if defined REMOVE_EXPLODE_SOUND
iFlags |= TE_EXPLFLAG_NOSOUND
#endif
#if defined REMOVE_EXPLODE_LIGHT
iFlags |= TE_EXPLFLAG_NODLIGHTS
#endif
#if defined REMOVE_EXPLODE_PARTICLES
iFlags |= TE_EXPLFLAG_NOPARTICLES
#endif
if (iFlags != TE_EXPLFLAG_NONE)
set_msg_arg_int(msg_explosion_flags, ARG_BYTE, iFlags)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public CGrenade_ExplodeGrenadeP(const pGrenade, const tracehandle, const bitsDamageType)
{
if (g_iMsgHookTempEntity)
{
unregister_message(SVC_TEMPENTITY, g_iMsgHookTempEntity)
g_iMsgHookTempEntity = 0
}
#if defined REMOVE_EXPLODE_BLACKSMOKE
if (pGrenade > 0)
{
set_entvar(pGrenade, var_nextthink, 0.0)
set_entvar(pGrenade, var_flags, FL_KILLME)
}
#endif
#if defined REMOVE_EXPLODE_SPARKS
new pSpark, Float:vecOriginGrenade[3], Float:vecOrigin[3]
get_entvar(pGrenade, var_origin, vecOriginGrenade)
while ((pSpark = rg_find_ent_by_class(pSpark, "spark_shower", true)))
{
get_entvar(pSpark, var_origin, vecOrigin)
if (vecOriginGrenade[0] == vecOrigin[0] && vecOriginGrenade[1] == vecOrigin[1] && vecOriginGrenade[2] == vecOrigin[2])
{
set_entvar(pSpark, var_speed, 0.0)
}
}
#endif
return HC_CONTINUE
}
public CGrenade_ExplodeGrenade(const pGrenade, const tracehandle, const bitsDamageType)
{
g_iMsgHookTempEntity = register_message(SVC_TEMPENTITY, "Message_TempEntity")
return HC_CONTINUE
}
stock precache_explode_sprite(const szSprite[])
{
return (szSprite[0] > 0) ? precache_model(szSprite) : 0
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define SHORT_BYTES 2
#define BYTE_BITS 8
#define PDATA_SAFE 2
// Offsets
const m_usEvent_Grenade = 228
new g_iPCvar_HE // "amx_remove_he_decal" cvar pointer
new g_iPCvar_FB // "amx_remove_fb_decal" cvar pointer
new g_fwTempEntity // "msg_TempEntity" forward id
new HamHook:g_hGrenadeThinkPost // "fw_Grenade_Think_Post" forward id
public plugin_init()
{
register_plugin("Grenade Decal/Scorch Remover", "0.1", "meTaLiCroSS")
g_iPCvar_HE = register_cvar("amx_remove_he_decal", "1")
g_iPCvar_FB = register_cvar("amx_remove_fb_decal", "1")
RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fw_Grenade_Think")
}
public msg_TempEntity(iMsgId, iDest, iId)
{
new iTempEntityId = get_msg_arg_int(1)
// The decals used are not indexed > 256, so
// there's no need to check TE_DECALHIGH and TE_WORLDDECALHIGHT
if(iTempEntityId == TE_DECAL || iTempEntityId == TE_WORLDDECAL)
return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
public fw_Grenade_Think(iEntId)
{
if(pev_valid(iEntId) == PDATA_SAFE // safe entity
&& entity_get_float(iEntId, EV_FL_dmgtime) <= get_gametime() // ready to explode
&& ~entity_get_int(iEntId, EV_INT_effects) & EF_NODRAW) // and not yet
{
static iHEGrenEvent
if(!iHEGrenEvent)
iHEGrenEvent = precache_event(1, "events/createexplo.sc")
new iEventIndex = get_pdata_short(iEntId, m_usEvent_Grenade)
// Better than checking a model
if((!iEventIndex && get_pcvar_num(g_iPCvar_FB)) // flashbang doesn't have an event index
|| (iEventIndex == iHEGrenEvent && get_pcvar_num(g_iPCvar_HE)))
{
if(!g_hGrenadeThinkPost)
g_hGrenadeThinkPost = RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fw_Grenade_Think_Post", true)
else
EnableHamForward(g_hGrenadeThinkPost)
g_fwTempEntity = register_message(SVC_TEMPENTITY, "msg_TempEntity")
}
}
}
public fw_Grenade_Think_Post(iEntId)
{
DisableHamForward(g_hGrenadeThinkPost)
unregister_message(SVC_TEMPENTITY, g_fwTempEntity)
g_fwTempEntity = 0
}
// All credits goes to ConnorMcLeod
stock get_pdata_short(ent, shortbased_offset, intbase_linuxdiff = 5)
{
return (get_pdata_int(ent, shortbased_offset / SHORT_BYTES, intbase_linuxdiff)>>>((shortbased_offset % SHORT_BYTES) * BYTE_BITS) ) & 0xFFFF
}
Код за потвърждение: Избери целия код
amx_remove_he_decal: Enable/Disable HE Grenade explosion's decal/scorch
amx_remove_fb_decal: Enable/Disable Flashbang explosion's decal/scorch
🅿🆁🅾🅹🅴🅲🆃🆂
𝕀𝕞𝕒𝕘𝕖 𝕌𝕡𝕝𝕠𝕒𝕕 『<』 𝕀𝕞𝕒𝕘𝕖𝕌𝕣𝕝 𝕊𝕙𝕠𝕣𝕥𝕖𝕟𝕖𝕣 『>』ℙ𝕒𝕤𝕤 𝔾𝕖𝕟𝕖𝕣𝕒𝕥𝕠𝕣
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 1241 Преглеждания
-
Последно мнение от tom1k
-
- 1 Отговори
- 1379 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 7 Отговори
- 2537 Преглеждания
-
Последно мнение от Dachoni
-
- 6 Отговори
- 1403 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 4 Отговори
- 1889 Преглеждания
-
Последно мнение от tom1k
-
- 4 Отговори
- 2033 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 1 Отговори
- 1329 Преглеждания
-
Последно мнение от EMOTO2.COM
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта