Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Добавка към WeaponsMenu

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 246 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Добавка към WeaponsMenu

Мнение от cgozzie » 15 Апр 2023, 15:27

Лека добавка към WeaponsMenu..

1.След 15сек менюто да се скрива.
2.Менюто да излиза след 3-рунд
3.След нов рунд автоматично да се пълнят амунициите..
4.Като си избереш оръжие на следващ рунд,менюто да не се показва.Ако желае друго оръжие да напише в чата /guns и тогава да си избере на ново оръжие,Същото нещо като в CSDM менюто.
5.И в чата на всеки 30сек да излиза това съобщетие "To select a new weapon type /guns" ако може да е цветно или според цвета на отбора.

WeaponsMenu.sma

Код за потвърждение: Избери целия код

#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < hamsandwich >
#include < fun >

new Global_Menu;
new bool: Has_Bomb[ 33 ];

public plugin_init()
{
	register_plugin( "Weapons Menu", "1.0", "DaRk_StyLe" );
	
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Forward_Spawn", 1 );
	
	Build_Menu();
}

public client_connect( id )
{
	Has_Bomb[ id ] = false;
}

public Build_Menu()
{
	Global_Menu = menu_create( "Choose Your Weapons:", "menu_handler" );
	
	menu_additem( Global_Menu, "AK47 + Deagle + NE + \r1 Flash\y");
	menu_additem( Global_Menu, "M4A1 + Deagle + NE + \r1 Flash\y");
	menu_additem( Global_Menu, "AWP + Deagle + NE + \r1 Flash\y");
}

public Forward_Spawn( id )
{
	if( is_user_alive( id ) )
	{
		menu_display( id, Global_Menu );
	}
}

public menu_handler( id, menu, item )
{
	if( item >= 0 )
	{
		Has_Bomb[ id ] = bool:( user_has_weapon( id, CSW_C4 ) );
		
		switch( item )
		{
			case 0:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_ak47" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
				
				if( Has_Bomb[ id ] )
				{
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id, 1 );
				}
			}
			case 1:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_m4a1" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_M4A1, 90 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
				
				if( Has_Bomb[ id ] )
				{
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id, 1 );
				}
			}
			case 2:
			{
				strip_user_weapons( id );
				
				give_item( id, "weapon_knife" );
				give_item( id, "weapon_awp" );
				give_item( id, "weapon_deagle" );
				give_item( id, "weapon_hegrenade" );
				give_item( id, "weapon_flashbang" );
				
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_AWP, 30 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 35 );
				cs_set_user_bpammo( id, CSW_FLASHBANG, 1 );
				
				if( Has_Bomb[ id ] )
				{
					give_item( id, "weapon_c4" );
					cs_set_user_plant( id, 1 );
				}
			}
		}
	}
}
Изображение

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта