Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Меню за оръжия добавка

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie75
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 47
Регистриран на: 08 Ное 2023, 12:46
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 2 пъти

Меню за оръжия добавка

Мнение от cgozzie75 » 16 Ное 2023, 22:15

Всичко си е наред с плъгина единствено искам да се добави ако нищо не си избрал от менюто след 10сек само да се затвори..
И под else menu_additem(xMenu, "\yRemember the choice? \r[No]") да има още 1 опция за извикване на друго меню да пише това \yUltimate Weapons? \r
командата за извикване на менюто е say /ultimate

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN  "CS Revo: Menu de Armas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "Wilian M."

#define PREFIX_MENUS "\r[Arena*Play]"
#define PREFIX_CHAT "^4[Arena*Play]"

/*
Cores para o Chat:

^4 = verde
^3 = cor do time
^1 = cor normal (amarelo)
*/

new xmapname[32], xRemeber[33], xSaveItem[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "xHamSpawnPost", true)

	get_mapname(xmapname, charsmax(xmapname))

	if(equal(xmapname, "awp_", 4) || equal(xmapname, "aim_", 4) || equal(xmapname, "35hp_", 5) || equal(xmapname, "fy_", 3)
	|| equal(xmapname, "he_", 3))
	{
		pause("a")
	}

	xRegisterSay("armas", "xShowMenuGuns")
}

public xHamSpawnPost(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		set_task(0.5, "xGiveItems", id)
}

public xGiveItems(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		static xmenu2

		if(xRemeber[id])
			_xShowMenuGuns(id, xmenu2, xSaveItem[id])
		else xShowMenuGuns(id)
	}
}

public client_disconnected(id)
{
	xRemeber[id] = false
	xSaveItem[id] = false
}

public xShowMenuGuns(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{	
		static xTeam
		xTeam = get_user_team(id)

		new xFmtx[512]

		formatex(xFmtx, charsmax(xFmtx), "%s \wWeapons Menu", PREFIX_MENUS)

		new xMenu = menu_create(xFmtx, "_xShowMenuGuns")

		if(xTeam == 1)
		{
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yAK47 + Desert\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yAK47 + USP\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yAWP + Desert\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yGALIL + Desert\d]^n")
		}
		else
		{
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yM4A1 + Desert\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yM4A1 + USP\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yAWP + Desert\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yFAMAS + Desert\d]^n")
		}

		if(xRemeber[id])
			menu_additem(xMenu, "\yRemember the choice? \r[Yes]")
		else menu_additem(xMenu, "\yRemember the choice? \r[No]")

		menu_setprop(xMenu, MPROP_EXITNAME, "Exit")
		menu_display(id, xMenu)
	}
}

public _xShowMenuGuns(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)

		return PLUGIN_HANDLED
	}

	static xTeam
	xTeam = get_user_team(id)

	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(xTeam == 1) client_cmd(id,"vesthelm;ak47;deagle;secammo;primammo")
			else client_cmd(id,"defuser;vesthelm;m4a1;deagle;secammo;primammo")

			xSaveItem[id] = 0
		}

		case 1:
		{
			if(xTeam == 1) client_cmd(id,"vesthelm;ak47;usp;secammo;primammo")
			else client_cmd(id,"defuser;vesthelm;m4a1;usp;secammo;primammo")

			xSaveItem[id] = 1
		}

		case 2:
		{
			if(xTeam == 1) client_cmd(id,"vesthelm;awp;deagle;secammo;primammo")
			else client_cmd(id,"defuser;vesthelm;awp;deagle;secammo;primammo")

			xSaveItem[id] = 2
		}

		case 3:
		{
			if(xTeam == 1) client_cmd(id,"vesthelm;galil;deagle;secammo;primammo")
			else client_cmd(id,"defuser;vesthelm;famas;deagle;secammo;primammo")

			xSaveItem[id] = 3
		}

		case 4:
		{
			if(xRemeber[id])
				xRemeber[id] = false
			else xRemeber[id] = true

			xShowMenuGuns(id)
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED
}

stock xRegisterSay(szsay[], szfunction[])
{
	new sztemp[64]
	formatex(sztemp, 63 , "say /%s", szsay)
	register_clcmd(sztemp, szfunction)
	
	formatex(sztemp, 63 , "say .%s", szsay)
	register_clcmd(sztemp, szfunction)
	
	formatex(sztemp, 63 , "say_team /%s", szsay)
	register_clcmd(sztemp, szfunction )
	
	formatex(sztemp, 63 , "say_team .%s", szsay)
	register_clcmd(sztemp, szfunction)
}

Аватар
Hurricane
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 194
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 17 пъти
Получена благодарност: 71 пъти

Re: Меню за оръжия добавка

Мнение от Hurricane » 17 Ное 2023, 21:25

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN  "CS Revo: Menu de Armas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "Wilian M."

#define PREFIX_MENUS "\r[Arena*Play]"
#define PREFIX_CHAT "^4[Arena*Play]"

/*
Cores para o Chat:

^4 = verde
^3 = cor do time
^1 = cor normal (amarelo)
*/

new xmapname[32], xRemeber[33], xSaveItem[33], xMenu

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "xHamSpawnPost", true)

	get_mapname(xmapname, charsmax(xmapname))

	if(equal(xmapname, "awp_", 4) || equal(xmapname, "aim_", 4) || equal(xmapname, "35hp_", 5) || equal(xmapname, "fy_", 3)
	|| equal(xmapname, "he_", 3))
	{
		pause("a")
	}

	xRegisterSay("armas", "xShowMenuGuns")
}

public xHamSpawnPost(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_task(0.5, "xGiveItems", id)
		set_task(10.0, "task_Auto_Close_Gun_Menu", id, _, _, "a", 1)
	}
}

public task_Auto_Close_Gun_Menu(id)
{
	show_menu(id, xMenu, "^n", 0)
}

public xGiveItems(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		static xmenu2

		if(xRemeber[id])
			_xShowMenuGuns(id, xmenu2, xSaveItem[id])
		else xShowMenuGuns(id)
	}
}

public client_disconnected(id)
{
	xRemeber[id] = false
	xSaveItem[id] = false
}

public xShowMenuGuns(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{	
		static xTeam
		xTeam = get_user_team(id)

		new xFmtx[512]

		formatex(xFmtx, charsmax(xFmtx), "%s \wWeapons Menu", PREFIX_MENUS)

		xMenu = menu_create(xFmtx, "_xShowMenuGuns")

		if(xTeam == 1)
		{
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yAK47 + Desert\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yAK47 + USP\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yAWP + Desert\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yGALIL + Desert\d]^n")
		}
		else
		{
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yM4A1 + Desert\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yM4A1 + USP\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yAWP + Desert\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yFAMAS + Desert\d]^n")
		}

		if(xRemeber[id])
			menu_additem(xMenu, "\yRemember the choice? \r[Yes]")
		else menu_additem(xMenu, "\yRemember the choice? \r[No]")

		menu_additem(xMenu, "\yUltimate Weapons?")
		
		menu_setprop(xMenu, MPROP_EXITNAME, "Exit")
		menu_display(id, xMenu)
	}
}

public _xShowMenuGuns(id, xMenu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(xMenu)

		return PLUGIN_HANDLED
	}

	static xTeam
	xTeam = get_user_team(id)

	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(xTeam == 1) client_cmd(id,"vesthelm;ak47;deagle;secammo;primammo")
			else client_cmd(id,"defuser;vesthelm;m4a1;deagle;secammo;primammo")

			xSaveItem[id] = 0
		}

		case 1:
		{
			if(xTeam == 1) client_cmd(id,"vesthelm;ak47;usp;secammo;primammo")
			else client_cmd(id,"defuser;vesthelm;m4a1;usp;secammo;primammo")

			xSaveItem[id] = 1
		}

		case 2:
		{
			if(xTeam == 1) client_cmd(id,"vesthelm;awp;deagle;secammo;primammo")
			else client_cmd(id,"defuser;vesthelm;awp;deagle;secammo;primammo")

			xSaveItem[id] = 2
		}

		case 3:
		{
			if(xTeam == 1) client_cmd(id,"vesthelm;galil;deagle;secammo;primammo")
			else client_cmd(id,"defuser;vesthelm;famas;deagle;secammo;primammo")

			xSaveItem[id] = 3
		}

		case 4:
		{
			if(xRemeber[id])
				xRemeber[id] = false
			else xRemeber[id] = true

			xShowMenuGuns(id)
		}
		
		case 5:
		{
			client_cmd(id,  "say /ultimate");
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED
}

stock xRegisterSay(szsay[], szfunction[])
{
	new sztemp[64]
	formatex(sztemp, 63 , "say /%s", szsay)
	register_clcmd(sztemp, szfunction)
	
	formatex(sztemp, 63 , "say .%s", szsay)
	register_clcmd(sztemp, szfunction)
	
	formatex(sztemp, 63 , "say_team /%s", szsay)
	register_clcmd(sztemp, szfunction )
	
	formatex(sztemp, 63 , "say_team .%s", szsay)
	register_clcmd(sztemp, szfunction)
}

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 246 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Re: Меню за оръжия добавка

Мнение от cgozzie » 12 Яну 2024, 23:29

Пробвах се да добявя и 3-те гранати за 2-та отбора да им ги дава когато си избират от дадените оръжия от отбора но не успях..Ако някой ги добави да е жив и здрав.
Изображение

Аватар
Hurricane
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 194
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 17 пъти
Получена благодарност: 71 пъти

Re: Меню за оръжия добавка

Мнение от Hurricane » 13 Яну 2024, 20:05

Код за потвърждение: Избери целия код

register_cvar("give_grenade_he", "1");
register_cvar("give_grenade_flash", "1");
register_cvar("give_grenade_smoke", "1");

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN  "CS Revo: Menu de Armas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "Wilian M."

#define PREFIX_MENUS "\r[Arena*Play]"
#define PREFIX_CHAT "^4[Arena*Play]"

/*
Cores para o Chat:

^4 = verde
^3 = cor do time
^1 = cor normal (amarelo)
*/

enum eGRENATE_TYPE
{
	HE_GRENADE,
	FLASH_GRENATE,
	SMOKE_GRENATE
}

new xmapname[32], xRemeber[33], xSaveItem[33], xMenu, gSelect_Grenate[eGRENATE_TYPE]

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	gSelect_Grenate[HE_GRENADE] = register_cvar("give_grenade_he", "1");
	gSelect_Grenate[FLASH_GRENATE] = register_cvar("give_grenade_flash", "1");
	gSelect_Grenate[SMOKE_GRENATE] =  register_cvar("give_grenade_smoke", "1");
	
	register_clcmd("say /demo", "_xShowMenuGuns")
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "xHamSpawnPost", true)

	get_mapname(xmapname, charsmax(xmapname))

	if(equal(xmapname, "awp_", 4) || equal(xmapname, "aim_", 4) || equal(xmapname, "35hp_", 5) || equal(xmapname, "fy_", 3)
	|| equal(xmapname, "he_", 3))
	{
		pause("a")
	}

	xRegisterSay("armas", "xShowMenuGuns")
}

public xHamSpawnPost(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_task(0.5, "xGiveItems", id)
		set_task(10.0, "task_Auto_Close_Gun_Menu", id, _, _, "a", 1)
	}
}

public task_Auto_Close_Gun_Menu(id)
{
	show_menu(id, xMenu, "^n", 0)
}

public xGiveItems(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		static xmenu2

		if(xRemeber[id])
			_xShowMenuGuns(id, xmenu2, xSaveItem[id])
		else xShowMenuGuns(id)
	}
}

public client_disconnected(id)
{
	xRemeber[id] = false
	xSaveItem[id] = false
}

public xShowMenuGuns(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{	
		static xTeam
		xTeam = get_user_team(id)

		new xFmtx[512]

		formatex(xFmtx, charsmax(xFmtx), "%s \wWeapons Menu", PREFIX_MENUS)

		xMenu = menu_create(xFmtx, "_xShowMenuGuns")

		if(xTeam == 1)
		{
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yAK47 + Desert\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yAK47 + USP\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yAWP + Desert\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yGALIL + Desert\d]^n")
		}
		else
		{
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yM4A1 + Desert\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yM4A1 + USP\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yAWP + Desert\d]")
			menu_additem(xMenu, "Kit \d[\yFAMAS + Desert\d]^n")
		}

		if(xRemeber[id])
			menu_additem(xMenu, "\yRemember the choice? \r[Yes]")
		else menu_additem(xMenu, "\yRemember the choice? \r[No]")

		menu_additem(xMenu, "\yUltimate Weapons?")
		
		menu_setprop(xMenu, MPROP_EXITNAME, "Exit")
		menu_display(id, xMenu)
	}
}

public _xShowMenuGuns(id, xMenu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(xMenu)

		return PLUGIN_HANDLED
	}

	static xTeam
	xTeam = get_user_team(id)

	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(xTeam == 1) client_cmd(id,"vesthelm;ak47;deagle;secammo;primammo")
			else client_cmd(id,"defuser;vesthelm;m4a1;deagle;secammo;primammo")

			xSaveItem[id] = 0
		}

		case 1:
		{
			if(xTeam == 1) client_cmd(id,"vesthelm;ak47;usp;secammo;primammo")
			else client_cmd(id,"defuser;vesthelm;m4a1;usp;secammo;primammo")

			xSaveItem[id] = 1
		}

		case 2:
		{
			if(xTeam == 1) client_cmd(id,"vesthelm;awp;deagle;secammo;primammo")
			else client_cmd(id,"defuser;vesthelm;awp;deagle;secammo;primammo")

			xSaveItem[id] = 2
		}

		case 3:
		{
			if(xTeam == 1) client_cmd(id,"vesthelm;galil;deagle;secammo;primammo")
			else client_cmd(id,"defuser;vesthelm;famas;deagle;secammo;primammo")

			xSaveItem[id] = 3
		}

		case 4:
		{
			if(xRemeber[id])
				xRemeber[id] = false
			else xRemeber[id] = true

			xShowMenuGuns(id)
		}
		
		case 5:
		{
			client_cmd(id,  "say /ultimate");
		}
	}
	
	if(gSelect_Grenate[HE_GRENADE])
	{
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
	}
	
	if(gSelect_Grenate[FLASH_GRENATE])
	{
		give_item(id, "weapon_flashbang");
	}
	
	if(gSelect_Grenate[SMOKE_GRENATE])
	{
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

stock xRegisterSay(szsay[], szfunction[])
{
	new sztemp[64]
	formatex(sztemp, 63 , "say /%s", szsay)
	register_clcmd(sztemp, szfunction)
	
	formatex(sztemp, 63 , "say .%s", szsay)
	register_clcmd(sztemp, szfunction)
	
	formatex(sztemp, 63 , "say_team /%s", szsay)
	register_clcmd(sztemp, szfunction )
	
	formatex(sztemp, 63 , "say_team .%s", szsay)
	register_clcmd(sztemp, szfunction)
}

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1319
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 246 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Re: Меню за оръжия добавка

Мнение от cgozzie » 13 Яну 2024, 23:34

Перфектно братле благодаря ти отново...
Изображение

Аватар
Hurricane
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 194
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 17 пъти
Получена благодарност: 71 пъти

Re: Меню за оръжия добавка

Мнение от Hurricane » 14 Яну 2024, 15:36

Всъщност забравих да кажа, че стойноста на cvar не отговаря на броя на гранатите а просто 1 = включен, 0 = изключен. Да не се заблудиш :)

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта