Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Add sound in plugin

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
lantimilan
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 424
Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
Се отблагодари: 31 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

Add sound in plugin

Мнение от lantimilan » 09 Апр 2020, 11:00

Hello its possible to add one sound 25 second when somebody connect i use in old motd.txt one code for sound woking good but in plugin i dont know i need in script code no in motd.txt more i have sound in direct link

Код за потвърждение: Избери целия код

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const MOTD_MODEL[] = "models/nezhno_inf.mdl";

enum MotdState
{
	MOTD_STATE_BEGIN,
	MOTD_STATE_INTRO,
	MOTD_STATE_END,

}; new MotdState:g_iMotdState[MAX_PLAYERS + 1];

public plugin_init()
{
	register_plugin("MOTD Model", "1.0.0", "fl0wer");

	RegisterHookChain(RG_ShowVGUIMenu, "@ShowVGUIMenu_Pre", false);
	RegisterHookChain(RG_HandleMenu_ChooseTeam, "@HandleMenu_ChooseTeam_Pre", false);
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(MOTD_MODEL);
}

public client_putinserver(id)
{
	g_iMotdState[id] = MOTD_STATE_BEGIN;
}

@ShowVGUIMenu_Pre(id, VGUIMenu:menuType, bitsSlots, szOldMenu[])
{
	if (menuType == VGUI_Menu_Class_T || menuType == VGUI_Menu_Class_T)
	{
		set_member(id, m_bForceShowMenu, true);
		return;
	}

	if (menuType != VGUI_Menu_Team)
		return;

	set_member(id, m_bForceShowMenu, true);

	if (get_member(id, m_iJoiningState) == JOINED)
		return;

	switch (g_iMotdState[id])
	{
		case MOTD_STATE_BEGIN:
		{
			g_iMotdState[id] = MOTD_STATE_INTRO;

			set_entvar(id, var_viewmodel, MOTD_MODEL);
			set_task(4.0, "@Task_IntroEnd", id);
		}
		case MOTD_STATE_END: return;
	}

	SetHookChainArg(3, ATYPE_INTEGER, MENU_KEY_0);
	SetHookChainArg(4, ATYPE_STRING, "\n");
}

@HandleMenu_ChooseTeam_Pre(id, key)
{
	if (g_iMotdState[id] == MOTD_STATE_END)
		return HC_CONTINUE;

	SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER, false);
	return HC_SUPERCEDE;
}

@Task_IntroEnd(task)
{
	new id = task;

	if (!is_user_connected(id))
		return;

	g_iMotdState[id] = MOTD_STATE_END;

	set_entvar(id, var_viewmodel, "");
	engclient_cmd(id, "menuselect", "0");
}

Аватар
lyk4et00
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 2
Регистриран на: 09 Апр 2020, 14:26
Обратна връзка:

Add sound in plugin

Мнение от lyk4et00 » 09 Апр 2020, 14:33

Okay im new here but i think you are searching for sound to play when diffrent people are connecting to your server . Try this and tell if it works properlyhttps://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=2101

Аватар
lantimilan
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 424
Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
Се отблагодари: 31 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

Add sound in plugin

Мнение от lantimilan » 09 Апр 2020, 14:36

thanks bro i need to set code in plugin no to add 2 plugins

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1296 пъти
Обратна връзка:

Add sound in plugin

Мнение от OciXCrom » 09 Апр 2020, 14:47

There is no difference whether you use 1 plugin or 100.

Код за потвърждение: Избери целия код

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const MOTD_MODEL[] = "models/nezhno_inf.mdl";
new const CONNECT_SOUND[] = "your_sound_here.wav";
const Float:CONNECT_SOUND_DELAY = 25.0;

enum MotdState
{
	MOTD_STATE_BEGIN,
	MOTD_STATE_INTRO,
	MOTD_STATE_END,

}; new MotdState:g_iMotdState[MAX_PLAYERS + 1];

public plugin_init()
{
	register_plugin("MOTD Model", "1.0.0", "fl0wer");

	RegisterHookChain(RG_ShowVGUIMenu, "@ShowVGUIMenu_Pre", false);
	RegisterHookChain(RG_HandleMenu_ChooseTeam, "@HandleMenu_ChooseTeam_Pre", false);
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(MOTD_MODEL);
	precache_sound(CONNECT_SOUND);
}

public client_putinserver(id)
{
	g_iMotdState[id] = MOTD_STATE_BEGIN;
	set_task(CONNECT_SOUND_DELAY, "PlayConnectSound", id);
}

@PlayConnectSound(id)
{
	if(is_user_connected(id))
	{
		client_cmd(id, "spk ^"%s^"", CONNECT_SOUND);
	}
}

@ShowVGUIMenu_Pre(id, VGUIMenu:menuType, bitsSlots, szOldMenu[])
{
	if (menuType == VGUI_Menu_Class_T || menuType == VGUI_Menu_Class_T)
	{
		set_member(id, m_bForceShowMenu, true);
		return;
	}

	if (menuType != VGUI_Menu_Team)
		return;

	set_member(id, m_bForceShowMenu, true);

	if (get_member(id, m_iJoiningState) == JOINED)
		return;

	switch (g_iMotdState[id])
	{
		case MOTD_STATE_BEGIN:
		{
			g_iMotdState[id] = MOTD_STATE_INTRO;

			set_entvar(id, var_viewmodel, MOTD_MODEL);
			set_task(4.0, "@Task_IntroEnd", id);
		}
		case MOTD_STATE_END: return;
	}

	SetHookChainArg(3, ATYPE_INTEGER, MENU_KEY_0);
	SetHookChainArg(4, ATYPE_STRING, "\n");
}

@HandleMenu_ChooseTeam_Pre(id, key)
{
	if (g_iMotdState[id] == MOTD_STATE_END)
		return HC_CONTINUE;

	SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER, false);
	return HC_SUPERCEDE;
}

@Task_IntroEnd(task)
{
	new id = task;

	if (!is_user_connected(id))
		return;

	g_iMotdState[id] = MOTD_STATE_END;

	set_entvar(id, var_viewmodel, "");
	engclient_cmd(id, "menuselect", "0");
}

Аватар
lantimilan
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 424
Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
Се отблагодари: 31 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

Add sound in plugin

Мнение от lantimilan » 09 Апр 2020, 15:37

Thanks OciXCrom :D

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта