Помощ с плъгин headshot_sound

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!

Модератори: Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme, Extreme

Аватар
MaPaXyuA
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 162
Регистриран на: 08 Ное 2016, 16:29
Местоположение: Горна Оряховица
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 18 пъти
Обратна връзка:

Помощ с плъгин headshot_sound

Мнение от MaPaXyuA » 08 Ное 2017, 20:48

Моля, някой да помогне с ето този плъгин:
Дава грешка при компилиране...
► Покажи скъсения текст
Изображение

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1810
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 371 пъти
Обратна връзка:

Помощ с плъгин headshot_sound

Мнение от illusion » 08 Ное 2017, 21:52

Тествай.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define MAX_SOUNDS 2

new const HeadShotSound[MAX_SOUNDS][] = {

"hoho/hoho.wav",
"hoho/hoho2.wav"
}

public plugin_init() {

register_plugin("[XMAS] HS Sound", "1.0", "A k c 3 n 7");

register_event("DeathMsg","DeathHS","a","3=1");
}

public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < MAX_SOUNDS; i ++)
         precache_sound("HeadShotSound")
}

public DeathHS() {

new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

client_cmd(killer, "spk %s", HeadShotSound[random(MAX_SOUNDS)]);
client_cmd(victim, "spk %s", HeadShotSound[random(MAX_SOUNDS)]);
}

Аватар
MaPaXyuA
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 162
Регистриран на: 08 Ное 2016, 16:29
Местоположение: Горна Оряховица
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 18 пъти
Обратна връзка:

Помощ с плъгин headshot_sound

Мнение от MaPaXyuA » 09 Ное 2017, 22:01

Благодаря!
Плъгина работи!
Извинявам се, че в този час пиша!
Изображение

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта