cs_set_user_model, не мога да сменя ножа
-
Buzdrev
Извън линия - Потребител
- Мнения: 247
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 16:45
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
cs_set_user_model, не мога да сменя ножа
Стана, но сега поради някаква причина, като натискам ляв бутон или десен нищо не се случва, ръцете седят и не правят нищо.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
cs_set_user_model, не мога да сменя ножа
1. Премахваш оръжието.Код за потвърждение: Избери целия код
strip_user_weapons(id) set_user_health(id, 3000); cs_set_user_model(id, "bp_jb_zombie") entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "v_knife_zombie");
2. Задаваш кръв.
3. Задаваш модел на играча.
4. Задаваш модел на ножа, а нож нямаш.
strip_user_weapons() премахва всички оръжия, включително и ножа. Преди стъпка №4 добави give_item(id, "weapon_knife").
-
Buzdrev
Извън линия - Потребител
- Мнения: 247
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 16:45
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
cs_set_user_model, не мога да сменя ножа
Ок до тук добре, но сега се сетих нещо, когато си зомби, можеш да взимаш оръжия от бутоните от гън стаите, както и от земята, а това е неприемливо. Прикачвам плъгина ако може да ми го оправите да не може да се зимат оръжия от земята, от бутони, абе освен нож друг чалъм да няма, оправете ми го за ZombieDay, апък вече нататъка, като ми се наложи за някой друг jailbreak day да го правя, аз ще се ориентирам и ще се опитам сам да си ги наглася другите.
EDIT
По този начин, както е в момента да дава нож преди да сложи модела, поради някаква причина, не се слага модела а си седи с обикновения нож.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <CromChat>
#include <engine>
#pragma tabsize 0
#define _jbextreme_crx_included
#define ADM_ACCESS ADMIN_RCON
// Plugin Vers
new const VERSION[] = "1.0";
// PREFIX
new const PREFIX[] = "JailBreak";
// If you type your name below is like me typing your name on your parent's house owning document
new const AUTHOR[] = "LordLolzeye";
// Stop Prefix
const CountSeconds = 60;
new g_iCountTime;
// Models
new bp_jb_zombie[] = "models/player/bp_jb_zombie/bp_jb_zombie.mdl"
new v_knife_zombie[] = "models/v_knife_zombie.mdl"
// Stop Models
native bool:is_user_simon(id)
new day = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin("JailBreak DaysMenu", VERSION, AUTHOR);
register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End");
register_logevent( "eRoundStart", 2, "1=Round_Start" );
register_clcmd( "say /days", "fwdSpawnPlayer" )
register_clcmd( "say_team /days", "fwdSpawnPlayer" )
register_clcmd( "say /daymenu", "fwdSpawnPlayer" )
register_clcmd( "say_team /daymenu", "fwdSpawnPlayer" )
register_clcmd( "say /daysmenu", "fwdSpawnPlayer" )
register_clcmd( "say_team /daysmenu", "fwdSpawnPlayer" )
}
public plugin_precache()
{
precache_generic(bp_jb_zombie)
precache_model(v_knife_zombie)
}
public eRoundStart()
{
day = 0; //F*KIN script,be sure that day == 0
}
public eRoundEnd()
{
day = 0;
remove_task()
}
public ResModel(id)
{
new iPlayers[32], iNum, iPid;
get_players( iPlayers, iNum, "a" );
for( new i; i < iNum; i++ )
{
iPid = iPlayers[i];
cs_reset_user_model(iPid)
}
}
public fwdSpawnPlayer(id)
{
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && is_user_simon(id) == 1 || get_user_flags(id) & ADM_ACCESS)
{
if(day == 0)
{
JBDay(id);
}
else
{
CC_SendMessage(id, "&x01[&x04%s&x01] A &x04day &x01was already choosen for this &x04round&x01!", PREFIX);
}
}
else
{
CC_SendMessage(id, "&x01[&x04%s&x01] Only &x03Simon &x01can use this &x04command&x01!", PREFIX);
}
}
public Count()
{
set_hudmessage( 0 , 255 , 0 , -1.0 , 0.28 , 2 , 1.1 , 1.1 , 0.01 , 0.01 );
show_hudmessage( 0 , "The prisoners have %d seconds to hide!" , g_iCountTime-- );
}
public JBDay(id)
{
new menu1 = menu_create("Special Days Menu", "menu_handler");
menu_additem(menu1, "Zombie Day", "1", 0);
menu_additem(menu1, "Spartan Day", "2", 0);
menu_additem(menu1, "Free Day", "3", 0);
menu_additem(menu1, "Night Crawler Day", "4", 0);
menu_additem(menu1, "Knife Day", "5", 0);
menu_additem(menu1, "War Day", "6", 0);
menu_additem(menu1, "Shark Day", "7", 0);
menu_setprop(menu1, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu1, 0);
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 1:
{
ZombieDay(id)
ResModel(id)
day = 1;
}
case 2:
{
SpartanDay(id)
day = 1;
}
case 3:
{
CC_SendMessage(0, "&x01[&x04%s&x01] Today is &x04Free Day&x01!", PREFIX)
set_hudmessage(id, 255, 0, 0.60, 0.12, 0, 6.0, 60.0)
show_hudmessage(id, "Today is: Free-Day")
day = 1;
}
case 4:
{
NightDay(id)
day = 1;
}
case 5:
{
KnifeDay(id)
day = 1;
}
case 6:
{
WarDay(id)
day = 1;
}
case 7:
{
SharkDay(id)
day = 1;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public SharkDay(id)
{
new iPlayers[32]
new iNum
new id
get_players( iPlayers, iNum )
for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
id = iPlayers[i]
if( !is_user_alive( id ) )
{
continue;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.60, 0.12, 0, 6.0, 60.0)
show_hudmessage(id, "Today is: Shark Day")
CC_SendMessage(id, "&x01[&x04%s&x01] Today we play &x04Shark Day&x01! &x03Counter-Terrorist &x01were blessed by gods!", PREFIX)
strip_user_weapons( id )
give_item( id, "weapon_knife" )
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
set_user_health(id, 150);
set_user_noclip (id, true);
}
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
set_user_health(id, 200);
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 200 );
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 200 );
}
}
}
public NightDay(id)
{
new iPlayers[32]
new iNum
new id
get_players( iPlayers, iNum )
for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
id = iPlayers[i]
if( !is_user_alive( id ) )
{
continue;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.60, 0.12, 0, 6.0, 60.0)
show_hudmessage(id, "Today is: Night Crawler Day")
CC_SendMessage(id, "&x01[&x04%s&x01] Today we play &x04Night Crawler Day&x01! &x03Terrorist &x01must kill all &x03Counter Terrorists&x01!", PREFIX)
strip_user_weapons(id)
give_item( id, "weapon_knife" )
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
}
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
set_user_health(id, 200);
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 200 );
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 200 );
}
}
}
public ZombieDay(id)
{
new iPlayers[32]
new iNum
new id
get_players( iPlayers, iNum )
for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
id = iPlayers[i]
if( !is_user_alive( id ) )
{
continue;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.60, 0.12, 0, 6.0, 60.0)
show_hudmessage(id, "Today is: Zombie Day")
CC_SendMessage( id, "&x01[&x04%s&x01] Today is &x04Zombie Day&x01! &x03The prisoners &x01have been infected!", PREFIX)
strip_user_weapons(id)
give_item( id, "weapon_knife" )
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo( id, CSW_AK47, 200 );
set_user_health(id, 500);
}
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
strip_user_weapons(id)
set_user_health(id, 3000);
cs_set_user_model(id, "bp_jb_zombie")
give_item(id, "weapon_knife")
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_knife_zombie);
}
}
}
public SpartanDay(id)
{
new iPlayers[32]
new iNum
new id
get_players( iPlayers, iNum )
for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
id = iPlayers[i]
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
strip_user_weapons(id)
}
if( !is_user_alive( id ) )
{
continue;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.60, 0.12, 0, 6.0, 60.0)
show_hudmessage(id, "Today is: Spartan Day")
CC_SendMessage( id, "&x01[&x04%s&x01] Today we play &x04Spartan Day&x01!", PREFIX)
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
give_item( id, "weapon_knife" )
give_item( id, "weapon_deagle")
give_item( id, "weapon_shield")
cs_set_user_bpammo( id, CSW_DEAGLE, 200 );
set_user_health(id, 200);
}
}
}
public KnifeDay(id)
{
new iPlayers[32]
new iNum
new id
get_players( iPlayers, iNum )
for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
id = iPlayers[i]
if( !is_user_alive(id) )
{
continue;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.60, 0.12, 0, 6.0, 60.0)
show_hudmessage(id, "Today is: Knife Day")
CC_SendMessage( id, "&x01[&x04%s&x01] Today we play &x04Knife Day&x01!", PREFIX)
strip_user_weapons(id)
give_item( id, "weapon_knife" )
set_user_health(id, 200);
}
}
public WarDay(id)
{
new iPlayers[32]
new iNum
new id
get_players( iPlayers, iNum )
for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
id = iPlayers[i]
if( !is_user_alive( id ) )
{
continue;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.60, 0.12, 0, 6.0, 60.0)
show_hudmessage(id, "Today is: War Day")
CC_SendMessage( id, "&x01[&x04%s&x01] Today we play &x04War Day&x01! Let the better team win!", PREFIX)
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo( id, CSW_M3, 200 );
set_user_health(id, 200);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1048\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
По този начин, както е в момента да дава нож преди да сложи модела, поради някаква причина, не се слага модела а си седи с обикновения нож.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
cs_set_user_model, не мога да сменя ножа
Моделът се рестартира когато смениш оръжие. Трябва да го задаваш при всяко избиране на нож.
-
Buzdrev
Извън линия - Потребител
- Мнения: 247
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 16:45
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
cs_set_user_model, не мога да сменя ножа
Еми значи в случая трябва да работи, първо се махат оръжията, после се дава нож и накрая се сменя и модела на ножа, ама дефакто това не се случва.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
cs_set_user_model, не мога да сменя ножа
Явно има някакво забавяне, и аз не съм сигурен защо. Иначе ето какво трябва да направиш:
В plugin_init():
И отделна функция:
Обаче трябва да добавиш и променлива (в случая съм добавил is_zombie_day), която ще е true когато zombie day е активен. Обаче препоръчвам ти вместо да добавяш отделна променлива за всеки ден, да направиш една g_iDay и примерно zombie day да е с число 1, night day с число 2 и тн. После ще трябва да провериш if(g_iDay == 1) за да разбереш дали е активен zombie day.
Иначе, това какво е?
Не трябва да е в кода.
Също така, не слагай разстояние преди public и началните скоби, при мен изкара един куп loose indentation грешки на AMXX 1.8.3.
В plugin_init():
Код за потвърждение: Избери целия код
register_event("CurWeapon", "OnSelectKnife", "be", "1=1", "2=29")
Код за потвърждение: Избери целия код
public OnSelectKnife(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && is_zombie_day)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_knife_zombie)
}
Иначе, това какво е?
Код за потвърждение: Избери целия код
#define _jbextreme_crx_included
Също така, не слагай разстояние преди public и началните скоби, при мен изкара един куп loose indentation грешки на AMXX 1.8.3.
-
Buzdrev
Извън линия - Потребител
- Мнения: 247
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 16:45
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
cs_set_user_model, не мога да сменя ножа
Не съумявам как да регистрирам тази променлива, било то само за този ден или за всички.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
cs_set_user_model, не мога да сменя ножа
Глобална променлива new g_iDay. По подразбиране е 0, което означава, че няма активен ден. Когато се пусне някакъв ден, примерно zombie day, правиш g_iDay = 1, демек ако променливата е 1, значи zombie day е активен. В случая трябва да го добавиш в края на ZombieDay() функцията. Когато денят свърши, задаваш я отново на 0.
-
Buzdrev
Извън линия - Потребител
- Мнения: 247
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 16:45
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
cs_set_user_model, не мога да сменя ножа
Оправих се с ножа, но имам проблем със звуците му. Искам, когато си с ръцете на зомби, да ти слага обикновенните звуци от ножа, а да не се чуват юмруците от JailBreak.
Какво направих до сега? Мисля, че регистрирах звуците, както трябва, но не знам каква фукнция трябва да се използва, за да ги задава когато е зомби ден, и как да ги маха и да връща тези от JailBreak, след като свърши зомби дена.
Мисля, че това е така, но погледнете за всеки случай, да не греша.
Какво направих до сега? Мисля, че регистрирах звуците, както трябва, но не знам каква фукнция трябва да се използва, за да ги задава когато е зомби ден, и как да ги маха и да връща тези от JailBreak, след като свърши зомби дена.
Код за потвърждение: Избери целия код
new zm_knife_sounds[] = { "weapons/knife_deploy1.wav", "weapons/knife_hit1.wav", "weapons/knife_hit2.wav", "weapons/knife_hit3.wav", "weapons/knife_hit4.wav", "weapons/knife_hitwall1.wav", "weapons/knife_slash1.wav", "weapons/knife_slash2.wav", "weapons/knife_stab.wav" }
public plugin_precache()
{
precache_generic(bp_jb_zombie)
precache_model(v_knife_zombie)
precache_sound(zm_knife_sounds)
}
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
cs_set_user_model, не мога да сменя ножа
Трябва ти този форвард - register_forward(FM_EmitSound, "OnEmitSound"). Погледни Knife Models плъгина ми.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 4 Отговори
- 2091 Преглеждания
-
Последно мнение от TSChannel
-
- 3 Отговори
- 1729 Преглеждания
-
Последно мнение от TSChannel
-
- 2 Отговори
- 2305 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 4 Отговори
- 1821 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 3 Отговори
- 2123 Преглеждания
-
Последно мнение от Midnight1337
-
- 4 Отговори
- 1467 Преглеждания
-
Последно мнение от V.A.L.V.E
-
- 3 Отговори
- 1415 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта