get_user_renndering?

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

get_user_renndering?

Мнение от deadlylord » 25 Яну 2018, 16:32

Здравейте, възможно ли е да се направи проверка за glow-a на играча и ако има активен glow да не може да се презаписва от друг или да се използват 2 различни glow-a и да не се пречат един на друг?

ПС Знам, че може имаме променлива в единия от плъгините + native за другите плъгини, но се чудих дали има по-лесен начин за постигане на ефекта ...

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

get_user_renndering?

Мнение от OciXCrom » 25 Яну 2018, 19:57

Код за потвърждение: Избери целия код

get_user_rendering(id, &fx, &Float:flRed, &Float:flGreen, &Float:flBlue, &rendermode, &Float:renderamt)
{
    new Float:flColor[3]
    fx = pev(id, pev_renderfx)
    pev(id, pev_rendercolor, flColor)
    flRed = flColor[0]
    flGreen = flColor[1]
    flBlue = flColor[2]
    rendermode = pev(id, pev_rendermode)
    pev(id, pev_renderamt, renderamt)
}  

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

get_user_renndering?

Мнение от deadlylord » 25 Яну 2018, 20:07

Благодаря! :lock:

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта