@CT @TERRORIST @ALL

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

@CT @TERRORIST @ALL

Мнение от Marinovv » 29 Яну 2018, 16:26

Може ли така да се настрои този код на @TERRORIST @CT @CT и <name>

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_golden_ak47.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_golden_ak47.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip, cvar_cost

new bool:g_HasAk[33]
new g_hasZoom[33],bullets[33],g_buy[33]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_ak47 = ((1<<CSW_AK47))

public plugin_init()
{

/* CVARS */
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "5")
cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "1")
cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "1")
cvar_cost = register_cvar("goldenak_cost", "16000")

// Register The Buy Cmd
register_clcmd("say /goldenak", "CmdBuyAk")
register_clcmd("say_team /goldenak", "CmdBuyAk")
register_concmd("amx_goldenak", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>

// Register The Plugin
register_plugin("Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
// Death Msg
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
// Weapon Pick Up
register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
// Current Weapon Event
register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
// Ham TakeDamage
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)

}

public client_connect(id)
{
g_HasAk[id] = false
g_buy[id] = true
}

public client_disconnected(id)
{
g_HasAk[id] = false
g_buy[id] = true
}

public Death()
{
static victim,attacker,iMoney
attacker = read_data(1)
victim = read_data(2)

g_HasAk[victim] = false
g_buy[victim] = true

iMoney = cs_get_user_money(attacker)

if (iMoney >= get_pcvar_num(cvar_cost) && g_buy[attacker] && !g_HasAk[attacker])
menu_buy(attacker)
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
g_HasAk[id] = false
g_buy[id] = true
}

public plugin_precache()
{
precache_model(AK_V_MODEL)
precache_model(AK_P_MODEL)
m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public checkModel(id)
{
if (!g_HasAk[id])
return PLUGIN_HANDLED

new szWeapID = read_data(2)

if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
new plrWeapId

plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)

if (plrWeapId == CSW_AK47 && g_HasAk[id])
{
checkModel(id)
}
else 
{
return PLUGIN_CONTINUE
}

if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
{
// If the user is out of ammo..
get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
// Get the name of their weapon
give_item(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap) 
engclient_cmd(id, plrWeap)
engclient_cmd(id, plrWeap)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_HasAk[attacker] )
SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
if( !is_user_alive( id ) ) 
return PLUGIN_HANDLED

if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
{
new szClip, szAmmo
new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )

if( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
{
g_hasZoom[id] = true
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
}

else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
{
g_hasZoom[ id ] = false
cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public make_tracer(id)
{
if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
{
new clip,ammo
new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
new pteam[16]

get_user_team(id, pteam, 15)

if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id]) 
{
new vec1[3], vec2[3]
get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)


//BEAMENTPOINTS
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_coord(vec2[0])
write_coord(vec2[1])
write_coord(vec2[2])
write_short( m_spriteTexture )
write_byte(1) // framestart
write_byte(5) // framerate
write_byte(2) // life
write_byte(10) // width
write_byte(0) // noise
write_byte( 255 )     // r, g, b
write_byte( 215 )       // r, g, b
write_byte( 0 )       // r, g, b
write_byte(200) // brightness
write_byte(150) // speed
message_end()
}

bullets[id] = clip
}

}

public CmdBuyAk(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
{
ColorChat(0, GREY, "^1[GOLD AK-47] ^3Za da kupite zlaten AK 47 Vie tryabva da ste zhivi!")
return PLUGIN_HANDLED
}

new money = cs_get_user_money(id)

if (money >= get_pcvar_num(cvar_cost))
{
cs_set_user_money(id, money - get_pcvar_num(cvar_cost))
give_item(id, "weapon_ak47")
g_HasAk[id] = true
}

else
{
ColorChat(id, GREY, "^1[GOLD AK-47] ^3Vie nyamate dostatachno pari, za da kupite AK 47. ^4Pari $%d ", get_pcvar_num(cvar_cost))
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveAk(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg[32];
read_argv(1,arg,31);

new player = cmd_target(id,arg,7);
if (!player) 
return PLUGIN_HANDLED;

new name[32];
get_user_name(player,name,31);

give_item(player, "weapon_ak47")
g_HasAk[player] = true

return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id) 
{
new weapons[32], num
get_user_weapons(id, weapons, num)
for (new i = 0; i < num; i++) {
if (Wep_ak47 & (1<<weapons[i])) 
{
static wname[32]
get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
engclient_cmd(id, "drop", wname)
}
}
}

public menu_buy(id)
{
static menu,menu_reg[1200]

formatex(menu_reg, sizeof(menu_reg), "Imate sabrani %d$ za GoldenAK47. Zhelaete li da go kupite?",get_pcvar_num(cvar_cost))
menu = menu_create(menu_reg, "menu_buy_func")

formatex(menu_reg, sizeof(menu_reg), "Da" )
menu_additem(menu, menu_reg ,"1")

formatex(menu_reg, sizeof(menu_reg), "Ne" )
menu_additem(menu, menu_reg ,"2")

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}

public menu_buy_func(id,menu,item)
{
switch(item)
{
case 0:CmdBuyAk(id)
case 1:
{
g_buy[id] = false
ColorChat(id, GREY, "^1[GOLD AK-47]^3 Vyarvame, che ste napravili pravilniyat izbor! Shte uvazhim vashiya izbor.")
}
}
}
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

@CT @TERRORIST @ALL

Мнение от OciXCrom » 29 Яну 2018, 16:49


Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

@CT @TERRORIST @ALL

Мнение от Marinovv » 29 Яну 2018, 18:11

Супер! Хиляди благодарности. Т'ва е ефектно.
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта