VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 |
aim_aztec Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане
-
Tornado_SW
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 161
- Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
- Се отблагодари: 28 пъти
- Получена благодарност: 83 пъти
- Обратна връзка:
Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане
Създаваш булевата като глобална:
new bool:g_bResetLimit[33]
...
След това създаваш функцията client_death(...).
public client_death(iAttacker, iVictim) { // Правиш проверка ако атакуващия играч не е connect-нал да не прави нищо. if(!is_user_connected(iAttacker)) { return } // Тук променяш булевата на true на жертвата (iVictim). g_bResetLimit[iVictim] = true }
...
След това при ham_spawn правиш проверка ако булевата на играчът е true, лимита му да започва от 0. В противен случай достигналия максимум (MAX_USES).
public OnPlayerSpawn(id) { if(g_bResetLimit[id]) { g_iUses[id] = 0 // И правиш булевата g_bResetLimit на false по default. g_bResetLimit[id] = false } else { // Задаваме лимита на играчът на MAX_USES само ако вече е използвал менюто. if(menu_used[id]) { g_iUses[id] = MAX_USES // И правим menu_used на false по default. menu_used[id] = false } } }
Също така направи и проверка ако играчът е мъртъв да не можеш да си избираш item от менюто. Това е много важно.
public glMenu_Handler(id, iMenu, iTem) { if(iTem == MENU_EXIT) { menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED; } ...
>>
public glMenu_Handler(id, iMenu, iTem) { if(iTem == MENU_EXIT || !is_user_alive(id)) { menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED; } ...
И най-долу преди menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED; задай menu_used[id] на true, демек че вече е използвал менюто.
Тествах и работи така.
new bool:g_bResetLimit[33]
...
След това създаваш функцията client_death(...).
public client_death(iAttacker, iVictim) { // Правиш проверка ако атакуващия играч не е connect-нал да не прави нищо. if(!is_user_connected(iAttacker)) { return } // Тук променяш булевата на true на жертвата (iVictim). g_bResetLimit[iVictim] = true }
...
След това при ham_spawn правиш проверка ако булевата на играчът е true, лимита му да започва от 0. В противен случай достигналия максимум (MAX_USES).
public OnPlayerSpawn(id) { if(g_bResetLimit[id]) { g_iUses[id] = 0 // И правиш булевата g_bResetLimit на false по default. g_bResetLimit[id] = false } else { // Задаваме лимита на играчът на MAX_USES само ако вече е използвал менюто. if(menu_used[id]) { g_iUses[id] = MAX_USES // И правим menu_used на false по default. menu_used[id] = false } } }
Също така направи и проверка ако играчът е мъртъв да не можеш да си избираш item от менюто. Това е много важно.
public glMenu_Handler(id, iMenu, iTem) { if(iTem == MENU_EXIT) { menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED; } ...
>>
public glMenu_Handler(id, iMenu, iTem) { if(iTem == MENU_EXIT || !is_user_alive(id)) { menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED; } ...
И най-долу преди menu_destroy(iMenu); return PLUGIN_HANDLED; задай menu_used[id] на true, демек че вече е използвал менюто.
Тествах и работи така.
-
gadinkata
Извън линия - Потребител
- Мнения: 259
- Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
- Местоположение: Враца
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане
Благодаря ти,много добре обяснено и наистина работи точно както исках да го направя,добър урок 10+
-
gadinkata
Извън линия - Потребител
- Мнения: 259
- Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
- Местоположение: Враца
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане
Така продължаваме напред,след като направих плъгина с научетото до сега,забелязах,че проверката
Като я сложа на 3 case-са или по точно case-те сами, тихи стъпки, броня и кръв,като взема примерно тихи стъпки, и след това искам да взема броня,неми позволява,защото съм достигнал лимита,след презраждане съм го направил да се занулява,взимам кръвта,но не мога да взема другите две неща
И така аз помислих и направих нови проверки с нови константи
И стигаме до въпроса който ме мъчи и вълнува
Правилно ли съм написал константите
освен тоя начин има ли други начини
Който знае нещо да сподели примерчета
Код за потвърждение: Избери целия код
if(g_iUses[id]++ >= MAX_USES)
{
}else{
}
Код за потвърждение: Избери целия код
switch(iTem)
{
case 0:
{
if(g_iUses[id]++ >= MAX_USES)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03WEAPON M4A1&x04]", szName)
}else{
give_item(id, "weapon_m4a1");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03WEPAON M4A1&x04]", szName)
}
}
case 1:
{
if(g_iUses[id]++ >= MAX_USES)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03FOOTSTEPS1&x04]", szName)
}else{
set_user_footsteps(id, 1)
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03FOOTSTEPS&x04]", szName);
}
}
case 2:
{
if(g_iUses[id]++ >= MAX_USES)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 ARMOR 150&x04]", szName)
}else{
set_user_armor(id, BRONQ)
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03 ARMOR 150 &x04]", szName)
}
}
case 3:
{
if(g_iUses[id]++ >= MAX_USES)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 HP 150&x04]", szName)
}else{
set_user_health(id, HP)
cs_get_user_plant(id)
cs_set_user_plant(id, 1, 1)
cs_get_user_defuse(id)
cs_set_user_defuse(id, 1, 0, 160, 0)
give_item(id, "weapon_c4")
set_user_maxspeed(id,SPEED)
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03 HP 150 &x04]", szName)
}
}
}
Код за потвърждение: Избери целия код
switch(iTem)
{
case 0:
{
if(g_iUses[id]++ >= MAX_USES)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03WEAPON M4A1&x04]", szName)
}else{
give_item(id, "weapon_m4a1");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03WEPAON M4A1&x04]", szName)
}
}
case 1:
{
if(g_iFootSteps[id]++ >= BUY_FOOTSTEPS)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03FOOTSTEPS1&x04]", szName)
}else{
set_user_footsteps(id, 1)
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03FOOTSTEPS&x04]", szName);
}
}
case 2:
{
if(g_iArmor[id]++ >= BUY_ARMOR)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 ARMOR 150&x04]", szName)
}else{
set_user_armor(id, BRONQ)
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03 ARMOR 150 &x04]", szName)
}
}
case 3:
{
if(g_iHp[id]++ >= BUY_XP)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 HP 150&x04]", szName)
}else{
set_user_health(id, HP)
cs_get_user_plant(id)
cs_set_user_plant(id, 1, 1)
cs_get_user_defuse(id)
cs_set_user_defuse(id, 1, 0, 160, 0)
give_item(id, "weapon_c4")
set_user_maxspeed(id,SPEED)
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03 HP 150 &x04]", szName)
}
}
}
Правилно ли съм написал константите
Код за потвърждение: Избери целия код
const MAX_USES = 1
const BUY_XP = 1
const BUY_ARMOR = 1
const BUY_FOOTSTEPS = 1
new g_iUses[33]
new g_iFootSteps[33]
new g_iArmor[33]
new g_iHp[33]
Код за потвърждение: Избери целия код
new g_iUses[33] , g_iFootSteps[33] , g_iArmor[33] , g_iHp[33]
const MAX_USES = 1 , BUY_XP = 1 , BUY_ARMOR = 1 , BUY_FOOTSTEPS = 1
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане
Код за потвърждение: Избери целия код
if(g_iArmor[id]++ >= BUY_ARMOR)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 ARMOR 150&x04]", szName)
}
Качи целия код да го видим, че мазалници чета само.
-
gadinkata
Извън линия - Потребител
- Мнения: 259
- Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
- Местоположение: Враца
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cromchat>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <tsx>
#define PLUGIN "kzsp_menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "gadinkata"
#define ADMINACCESS ADMIN_BAN
#define ADMINVIP ADMIN_LEVEL_C
#define BRONQ 150
#define HP 150
#define SPEED 1000.0
new bool:g_bMenuUses[33]
new bool:g_bResetLimit[33]
const MAX_USES = 1
const BUY_XP = 1
const BUY_ARMOR = 1
const BUY_FOOTSTEPS = 1
new g_iUses[33]
new g_iFootSteps[33]
new g_iArmor[33]
new g_iHp[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
register_clcmd("nightvision","glMenu")
}
public client_death(iAttacker, iVictim)
{
if(!is_user_connected(iAttacker))
{
return;
}
g_bResetLimit[iVictim] = true
}
public OnPlayerSpawn(id)
{
if(g_bResetLimit[id])
{
g_iUses[id] = 0
g_bResetLimit[id] = false
}else{
if(g_bMenuUses[id])
{
g_iUses[id] = MAX_USES
g_bMenuUses[id] = false
}
}
g_iArmor [id] = 0
g_iHp[id] = 0
g_iFootSteps[id] = 0
}
public glMenu(id)
{
new iMenu = menu_create("\d-->> \wK\yZ\wS\yP \rMENU \d<<-", "glMenu_Handler")
menu_additem(iMenu, "\wA\yDMIN \rMENU", "", 0);
menu_additem(iMenu, "\wV\yIP \rMENU", "", 0);
menu_additem(iMenu, "\wU\ySER \rMENU", "", 0);
menu_additem(iMenu, "\wS\yERVER \rMENU", "", 0);
menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, iMenu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public glMenu_Handler(id, iMenu, iTem)
{
if(iTem == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(iMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(iTem)
{
case 0:
{
if(get_user_flags(id) & ADMINACCESS)
{
gAmenu(id);
}else{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti nqmash do &x04[&x03ADMIN MENUTO&x04]", szName);
menu_display(id, iMenu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
case 1:
{
if(get_user_flags(id) & ADMINVIP)
{
gVmenu(id);
}else{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti nqmash do &x04[&x03VIP MENUTO&x04]", szName);
}
}
case 2:
{
}
case 3:
{
}
}
menu_destroy(iMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
gAmenu(id)
{
new iMenu = menu_create("\d-->> \wK\yZ\wS\yP \wA\yDMIN \rMENU \d<<-", "gAmenu_Handler");
menu_additem(iMenu, "\wB\yAN \rMENU", "", 0);
menu_additem(iMenu, "\wK\yICK \rMENU", "", 0);
menu_additem(iMenu, "\wS\yLAP \rMENU", "", 0);
menu_additem(iMenu, "\wT\yEAM \rMENU", "", 0);
menu_setprop(id, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, iMenu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public gAmenu_Handler(id, iMenu, iTem)
{
if(iTem == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(iMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(iTem)
{
case 0:
{
client_cmd(id, "amx_banmenu");
}
case 1:
{
client_cmd(id, "amx_kickmenu");
}
case 2:
{
client_cmd(id, "amx_slapmenu");
}
case 3:
{
client_cmd(id, "amx_teammenu");
}
}
menu_destroy(iMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public gVmenu(id)
{
new iMenu = menu_create("\d-->> \wK\yZ\wS\yP \wV\yIP \rMENU \d<<-", "gVmenu_Handler");
menu_additem(iMenu, "\wB\yUY \rM4A1", "", 0);
menu_additem(iMenu, "\wB\yUY \rFOOTSTEPS", "", 0);
menu_additem(iMenu, "\wB\yUY \rARMOR", "", 0);
menu_additem(iMenu, "\wB\yUY \rHP", "", 0);
menu_setprop(id, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, iMenu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public gVmenu_Handler(id, iMenu , iTem)
{
if(iTem == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(iMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(iTem)
{
case 0:
{
if(g_iUses[id]++ >= MAX_USES)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03WEAPON M4A1&x04]", szName)
}else{
give_item(id, "weapon_m4a1");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03WEPAON M4A1&x04]", szName)
}
}
case 1:
{
if(g_iFootSteps[id]++ >= BUY_FOOTSTEPS)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03FOOTSTEPS1&x04]", szName)
}else{
set_user_footsteps(id, 1)
set_user_noclip(id, 1)
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03FOOTSTEPS&x04]", szName);
}
}
case 2:
{
if(g_iArmor[id]++ >= BUY_ARMOR)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 ARMOR 150&x04]", szName)
}else{
set_user_armor(id, BRONQ)
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03 ARMOR 150 &x04]", szName)
}
}
case 3:
{
if(g_iHp[id]++ >= BUY_XP)
{
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Mojesh da zakupish sled respawn &x04[&x03 HP 150&x04]", szName)
}else{
set_user_health(id, HP)
cs_get_user_plant(id)
cs_set_user_plant(id, 1, 1)
cs_get_user_defuse(id)
cs_set_user_defuse(id, 1, 0, 160, 0)
give_item(id, "weapon_c4")
set_user_maxspeed(id,SPEED)
new szName[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
CC_SendMessage(id, "&x04[&x03%s&x04] &x03Ti zakupi &x04[&x03 HP 150 &x04]", szName)
}
}
}
menu_destroy(iMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
-
JackEyedJones
Извън линия - Потребител
- Мнения: 399
- Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 69 пъти
- Обратна връзка:
Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
new g_HPMaxUse[33], g_iArmorMaxUse[33], g_iWeaponMaxUse[33], g_DeadSilence[33];
//Max HP kupuvane i kolko HP da dava;
const HPMax = 3;
const Health = 15;
//Max armor kupuvane i kolko armor da nastroiva
const ArmorUsage = 3;
const Armor = 40;
//Max kupuvane na orujieto i kolko patroni da nastroiva; Limita e poradi prichinata che ima proverka za nalichie na orujieto v igracha
//i ako igracha go hvurli da go vzeme otnovo
const WeaponBuy = 1;
const WeaponAmmo = 90;
//Maks kupuvaniq na Silent Footsteps
const DeadSilenceMax = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin("Example Menu with Limits", 1.0, "AUTHOR");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 0);
}
public OnPlayerSpawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return;
g_HPMaxUse[id] = 0;
g_iArmorMaxUse[id] = 0;
g_iWeaponMaxUse[id] = 0;
g_DeadSilence[id] = 0;
ShowMenu(id);
}
public ShowMenu(id)
{
new menu = menu_create("MyMenu", "mh_MyMenu");
menu_additem(menu, "Buy HP", "", 0); // case 0
menu_additem(menu, "Buy Armor", "", 0); // case 1
menu_additem(menu, "Buy M4A1", "", 0); // case 2
menu_additem(menu, "Buy Silent Footsteps", "", 0); // case 3
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public mh_MyMenu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new command[6], name[64], access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
if(++g_HPMaxUse[id] >= HPMax)
{
client_print(id, print_chat, "Limita e dostignat");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(++g_HPMaxUse[id] < HPMax)
{
client_print(id, print_chat, "Ti zakupi HP");
set_user_health(id, get_user_health(id) + Health);
}
}
case 1:
{
if(++g_iArmorMaxUse[id] >= ArmorUsage)
{
client_print(id, print_chat, "Limita e dostignat");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(++g_iArmorMaxUse[id] < ArmorUsage)
{
client_print(id, print_chat, "Ti zakupi Armor");
cs_set_user_armor(id, Armor, CS_ARMOR_VESTHELM)
}
}
case 2:
{
if(++g_iWeaponMaxUse[id] >= WeaponBuy)
{
client_print(id, print_chat, "Limita e dostignat");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(++g_iWeaponMaxUse[id] < WeaponBuy)
{
if(user_has_weapon(id, CSW_M4A1))
{
client_print(id, print_chat, "Imash M4A1 veche.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
client_print(id, print_chat, "Ti zakupi Armor");
give_item(id, "weapon_m4a1");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, WeaponAmmo);
}
}
case 3:
{
if(++g_DeadSilence[id] >= DeadSilenceMax)
{
client_print(id, print_chat, "Limita e dostignat");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(++g_DeadSilence[id] < DeadSilenceMax)
{
client_print(id, print_chat, "Ti zakupi DeadSilence");
set_user_footsteps(id, 1);
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
-
gadinkata
Извън линия - Потребител
- Мнения: 259
- Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
- Местоположение: Враца
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Как да огранича взимането на item по веднъж на прераждане
благодаря и на теб наистина е опростено,сега ще го пренапиша и ще пробвам
Избутах темата,понеже имам въпрос отностно лимита,защо имам примерно константа 3 лимита,който е равен на 3 пъти да го взема,а го взимам само веднъж повече не мога
Ето и проверката
Би трябвало да мога да го взема 3 пъти този бонус
Избутах темата,понеже имам въпрос отностно лимита,защо имам примерно константа 3 лимита,който е равен на 3 пъти да го взема,а го взимам само веднъж повече не мога
Код за потвърждение: Избери целия код
new GiveHealth[33]
const mGiveHealth = 3
Код за потвърждение: Избери целия код
if(++GiveHealth[id] >= mGiveHealth)
{
if(GiveHealth[id] == mGiveHealth)
{
CC_SendMessage(id,"&x04No &x03Give Health To New Round")
}
}
if(++GiveHealth[id] < mGiveHealth)
{
new Health = get_user_health(id)
new gHealth = 100
set_user_health(id, Health + gHealth)
CC_SendMessage(id,"&x04Ti poluchi &x03100 &x04Health")
}
Последно издигане gadinkata от 20 Авг 2020, 01:24
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 2 Отговори
- 1764 Преглеждания
-
Последно мнение от atmax
-
- 2 Отговори
- 1453 Преглеждания
-
Последно мнение от Orangegame14
-
- 1 Отговори
- 1598 Преглеждания
-
Последно мнение от `eXp
-
- 3 Отговори
- 1308 Преглеждания
-
Последно мнение от Niklstr
-
- 2 Отговори
- 1537 Преглеждания
-
Последно мнение от TheRaiD
-
- 8 Отговори
- 3324 Преглеждания
-
Последно мнение от Dachoni
-
- 1 Отговори
- 2256 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта