Код за потвърждение: Избери целия код
This block was moved after build phase
Claimed by: nick
Добавено преди 1 час 6 минути 21 секунди:
Мисля, че ще е някаква глобална променлива, но как да я създам да запазва ent(индивидуално) си нямам и да идея..
|
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1 45.144.155.113:27015 |
de_dust2 Играчи: 30/32 |
VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | 93.123.16.4:27022 | aim_aztec | Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
Код за потвърждение: Избери целия код
This block was moved after build phase
Claimed by: nick
Код за потвърждение: Избери целия код
/* Tirant Zombie Base Builder or Veco Zombie Base Builder */
#define USE_TIRANT_ZBB
//#define USE_VECO_ZBB
#if defined USE_TIRANT_ZBB
#include <basebuilder>
#define IsBuildPhase() bb_is_build_phase()
#endif
#if defined USE_VECO_ZBB
#include <vzbb_mod>
#define IsBuildPhase() user_can_build()
#endif
Ако съм те разбрал правилно, ще ти потрябва някакъв цикъл за да станат нещата.Мисля, че ще е някаква глобална променлива, но как да я създам да запазва ent(индивидуално) си нямам и да идея..
Код за потвърждение: Избери целия код
else if(!g_boolCanBuild || !g_boolPrepTime)
{
set_hudmessage(0, 50, 255, -1.0, 0.55, 1, 0.01, 3.0, 0.01, 0.01);
if (BlockLocker(ent))
{
if(g_boolAfterPhase) // това в случая е променливата, която при местене на предмет след build time се задава на true
{
new szCurMover[32], szLastMover[32]
if (GetEntMover(ent))
{
get_user_name(GetEntMover(ent),szCurMover,31)
if (!GetLastMover(ent))
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "This block was moved after build phase! ^n Claimed by: %s",szCurMover);
}
if (GetLastMover(ent))
{
get_user_name(GetLastMover(ent),szLastMover,31)
if (!GetEntMover(ent))
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "This block was moved after build phase! ^n Claimed by: %s", szLastMover);
}
}
else if(!g_boolAfterPhase)
{
new szEntOwner[32]
get_user_name(BlockLocker(ent),szEntOwner,31)
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "Claimed by: %s", szEntOwner);
}
}
if (!BlockLocker(ent))
{
if (!GetEntMover(ent) && !GetLastMover(ent))
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "This object hasn't been moved");
}
Код за потвърждение: Избери целия код
new bool:g_boolAfterPhase
Код за потвърждение: Избери целия код
if (!g_boolCanBuild && (access(id, FLAGS_BUILD) || access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
{
new adminname[32]
get_user_name(id,adminname,31)
print_color(0,"^x01[CS-ZAPAD] Admin: ^x04%s ^x01move block.", adminname)
if (BlockLocker(ent) || !BlockLocker(ent))
{
g_boolAfterPhase = true
cmdLockBlock(id);
client_cmd(id, "spk %s", LOCK_OBJECT);
}
}
Код за потвърждение: Избери целия код
g_boolAfterPhase = true
Код за потвърждение: Избери целия код
g_boolAfterPhase(ent) = true
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост