Самия ефект за тези цветни кръгове, който искам да ползвам е TE_BEAMCYLINDER. Намерих в един сайт тема на OciXcrom, там е качил inc файл с такива ефекти. От там намерих този ефект, който ми трябва на мене. Но това не е достатъчно, понеже искам ефекта да следва играча докато не изчезне. Разбрах, че за целта трябва да създам обект, който да следва играча и да му задам тоя ефект, но понеже съм нов с fakemeta си нямам и на идея как ще стане това..
С този обект стигнах до тук и даже не знам, дали е правилно..
Код за потвърждение: Избери целия код
new sprite = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_sprite"));
if(!sprite)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_pev(sprite, pev_classname, "spritetest");
engfunc(EngFunc_SetModel, sprite, "sprites/shockwave.spr");
engfunc(EngFunc_SetSize, sprite, Float:{0.0,0.0,0.0}, Float:{0.0,0.0,0.0});
engfunc(EngFunc_SetOrigin, sprite, origin);
set_pev(sprite, pev_solid, SOLID_NOT);
set_pev(sprite, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
set_pev(sprite, pev_aiment, id);
Код за потвърждение: Избери целия код
stock te_create_beam_cylinder(position[3], sprite, axis[3] = {0, 0, 0}, startframe = 0, framerate = 30, life = 10, width = 10, noise = 0, r = 0, g = 0, b = 255, a = 75, speed = 0, receiver = 0, bool:reliable = true)
{
if(receiver && !is_user_connected(receiver))
return 0;
message_begin(get_msg_destination(receiver, reliable), SVC_TEMPENTITY, .player = receiver);
write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
write_coord(position[0]);
write_coord(position[1]);
write_coord(position[2]);
write_coord(axis[0]);
write_coord(axis[1]);
write_coord(axis[2]);
write_short(sprite);
write_byte(startframe);
write_byte(framerate);
write_byte(life);
write_byte(width);
write_byte(noise);
write_byte(r);
write_byte(g);
write_byte(b);
write_byte(a);
write_byte(speed);
message_end();
return 1;
}