[Изработка] на Player Models. Функциониращ правилно и при Respawn

Искате да ви намерим определен плъгин, или пък да ви изработим такъв? Пишете тук!
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
LoShIaA
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 294
Регистриран: 20 окт 2016, 14:44
Местоположение: Стара Загора
Години: 24
Контакти:

[Изработка] на Player Models. Функциониращ правилно и при Respawn

Мнение от LoShIaA » 06 дек 2017, 19:05

Здравейте. Най-накрая се наканих да пусна тема дано има някой така добър да изпълни молбата ми. Пускам тема за изработване на Player Models, защото от всички, които пробвах всички имаха все някакъв проблем при Respawn сървър. Искам с този Player Models да може да се задават модели за обикновени играчи и също така да могат да се задават моделите и по флаг. Ще е добре всичко това да се случва в някакъв ini файл. Също така по възможност да прикачва и T.mdl. В плъгина да се добавят всякакви необходими проверки за да може да няма проблем с него при Respawn сървъри.
Примерен ini файл. Сещам се за два начина на задаване за сега, ще е добре да може да се използват и двата. Задаването да е просто без да се изисква път до модела и разширението (.mdl).
1.Да може да се задава глобално модел. Тоест при влизане в сървъра без значение какъв ще влезеш М1-1, М1-2, М2-3 и т.н. да се използва винаги модела, който е зададен по долу.

Код: Избери всички

"Скин за терористи"
"Скин за контра терористи"
"Скин за терористи" "флаг"
"Скин за контра терористи" "флаг"
2.Също така да може да се слага поотделно на всички 4 модела на терористи и на всички 4 модела на контра терористи:

Код: Избери всички

; Терористи
"arctic" "Нов Скин" "флаг"
"guerilla" "Нов Скин" "флаг"
"leet" "Нов Скин" 
"terror" "Нов Скин"
; Контра терористи
"gign" "Нов Скин" "флаг"
"gsg9" "Нов Скин" "флаг"
"sas" "Нов Скин"
"urban" "Нов Скин"
Тук ще опиша какви бъгове наблюдавах при другите плъгини. Ще дам темата, където съм писал за тях, за да може, който пише плъгина да сравни кодовете и да види какво липсва при единия код. Защо бъговете при единия плъгин ги няма при другите и така. Като цяло да разбере какво точно е необходимо да се избегне всеки бъг.
Това е темата viewtopic.php?f=24&t=2480. В Edit3 съм описал всичко подробно. Ако не знаете как да направите нещо от Edit3 важно е да прочетете разликата между двата кода, които съм предоставил там. Този в Edit3 и този в началото на коменатара за да видите по какво се различават кодовете.

Това не знам дали е важно и дали указва някаква разлика в работата на плъгина. Отнася се само за първия цитат.
2.При този, когато съм Терорист с нов скин и се местя към Спектатор, докато умира играча ми слага скинът на Контра Терорист. Същото е и, ако съм Контра Терорист с нов скин при преместване към Спектатор ми слага обикновения скин на Контра Терориста. Понеже в горните плъгини не съм приложил снимков материал тук ще приложа за да може да разберете какво точно имам предвид.
3.При този, когато си сменя името също не сменя скинът веднага (то затова явно се изисква някаква проверка, която засича командата name, но когато го сменям през настройките на играта не знам какво изисква), а трябва да дам пак ретри, не става, когато се напише kill в конзола.

Тук молбата ми е, ако не може да се направи да засича, кога си сменяш името и веднага да прилага новия скин, то поне да го прави при написване на командата kill в конзолата.
4.При опцията с chamelion-а пак е така. Когато купиш chamelion не зависимо от кой отбор си винаги ти прикачва обикновения скин. Може би се изисква корекция на кода на chamelion-а, защото при всички плъгини, които пробвах за смяна на модели е така.
Снимков материал няма, не мога да кача повече снимки в този пост.

Темата: viewtopic.php?f=21&t=50
5.При използването на този плъгин viewtopic.php?f=21&t=1116 и този код в Edit3 за смяна на моделите няма проблем. При всеки трансфер моделът се променя веднага.
Темата:viewtopic.php?f=21&t=1116

Държа да добавя, че бих помагал с каквото мога най-вече с тестове и репорт за бъгове.
* https://www.neobux.com/?r=Izrotika *
Лесен метод за изкарване на пари.

Потребителски аватар

TheRedShoko ReShoko
Модератор
Модератор
Мнения: 647
Регистриран: 06 окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас

[Изработка] на Player Models. Функциониращ правилно и при Respawn

Мнение от TheRedShoko ReShoko » 06 дек 2017, 22:50

Трябва да взема да пренапиша плъгина ми за модели... Ама ма мЪрзи :с :coolface:
Програмистът е творец и инженер. Той измисля решения, генерира идеи, пише код, тества го, поправя грешките, тества пак - всичко това, докато тръгне или докато не усети, че е в грешна посока и трябва да промени нещо кардинално. Програмистът постоянно развива и използва своето логическо мислене. Той е обречен на учене всеки ден, цял живот. Добрият програмист постоянно учи, променя се, адаптира се.
Светлин Наков

Отговори

Върни се в “Намиране/Изработка на плъгини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост