Изработка на плъгин за мап.

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
M.K.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 38
Регистриран на: 09 Окт 2016, 01:25
Обратна връзка:

Изработка на плъгин за мап.

Мнение от M.K. » 14 Фев 2018, 13:40

Здравейте, значи сървъра се редуват мапове няма да правя реклама кой е сървъра и искам от 11 вечерта например до 11 сутринта да е dust2 само да не се редуват и другите мапове и когато настъпи 11 сутринта да си се редуват както си му е реда.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Изработка на плъгин за мап.

Мнение от OciXCrom » 14 Фев 2018, 21:11

За тази цел ще ти трябват два различни файлове за mapcycle - единият ще съдържа само de_dust2 (сложи му име mapcycle_d2.txt), а другият всички останали (mapcycle.txt). След това, ще ти трябва този плъгин. Плъгинът ти позволява да изпълниш дадени команди в точно определено време, тъй че ще можеш да промениш mapcycle файла когато желаеш. За тази цел, след като си добавил плъгина, в configs/amxx.cfg добавяш това:

Код за потвърждение: Избери целия код

amx_task 23:00 "mapcyclefile mapcycle_d2.txt" rt
amx_task 11:00 "mapcyclefile mapcycle.txt" rt
По този начин в 23:00 mapcycle файлът ще бъде променен на mapcycle_d2.txt, а в 11:00 ще се върне оригиналният mapcycle.txt.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Изработка на плъгин за мап.

Мнение от deadlylord » 15 Фев 2018, 20:13

А как може да се направи с проверка за играчи, вместо време?

Аватар
Nikolow
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 196
Регистриран на: 27 Ное 2016, 13:02
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 79 пъти
Обратна връзка:

Изработка на плъгин за мап.

Мнение от Nikolow » 15 Фев 2018, 21:19

deadlylord написа: 15 Фев 2018, 20:13 А как може да се направи с проверка за играчи, вместо време?
Един от най-удачните варианти може би е проверка всеки рунд колко играча има и евентуално ако са ПОД Х да прави mapcyclefile на mapcycle_d2.txt и обратното, ако са НАД Х да прави mapcyclefile на mapcycle.txt.

Друг удачен вариант е да се редактира самият mapchooser (който и да е) и точно преди да пусне вота (или да кажем по време на броенето) да направи ЕДНА проста проверка за играчите в сървъра и съответно да направи промяна в mapcyclefile. Може би този вариант ще е по-добър, понеже се прави само ВЕДНЪЖ.
Tired and retired...

Аватар
Guardian Angel
Извън линия
VIP
VIP
Мнения: 186
Регистриран на: 18 Окт 2016, 02:00
Местоположение: Петрич
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 22 пъти

Изработка на плъгин за мап.

Мнение от Guardian Angel » 15 Фев 2018, 21:55

Вместо всички тия упражнения да се правят има направена цяла система включваща всичко което иска човека че и от горе даже.. търси galileo в alliedmodders системата има страшно много опции.

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1016
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 84 пъти

Изработка на плъгин за мап.

Мнение от TheRedShoko » 15 Фев 2018, 23:24

И опции за крашове :)

Аватар
M.K.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 38
Регистриран на: 09 Окт 2016, 01:25
Обратна връзка:

Изработка на плъгин за мап.

Мнение от M.K. » 21 Фев 2018, 12:03

Все пак варянта на croma работи с този плъгин, може да заключвате.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 8 госта