Преработка на Admin Models

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
MadNESs
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 207
Регистриран на: 21 Мар 2017, 21:43
Местоположение: Sofia
Се отблагодари: 16 пъти
Получена благодарност: 11 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Admin Models

Мнение от MadNESs » 19 Фев 2018, 18:16

Здравейте трябва ми преработка на този плъгин, да може да се сложи и CT и T скин със определиния флаг, а не само един скин и за двата отбора.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define MAX_MODELS 32

enum _:Data
{
	Flags[32],
	Model[32]
}

new const g_szModels[][Data] = 
{
	{ "m", "ime_na_modela1" },
	{ "n", "ime_na_modela2" },
	{ "o", "ime_na_modela3" },
	{ "p", "ime_na_modela4" }
}

new g_iFlags[MAX_MODELS]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Admin Models", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public plugin_precache()
{
	for(new i; i < sizeof(g_szModels); i++)
	{
		precache_player_model(g_szModels[i][Model])
		g_iFlags[i] = read_flags(g_szModels[i][Flags])
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return
	
	new bool:bMatch
		
	for(new i, iFlags = get_user_flags(id); i < sizeof(g_szModels); i++)
	{
		if((iFlags & g_iFlags[i]) == g_iFlags[i])
		{
			cs_set_user_model(id, g_szModels[i][Model])
			bMatch = true
			break
		}
	}
	
	if(!bMatch)
		cs_reset_user_model(id)
}	
	
precache_player_model(szModel[])
{
    static szFile[128]
    formatex(szFile, charsmax(szFile), "models/player/%s/%s.mdl", szModel, szModel)
    precache_model(szFile)
    replace(szFile, charsmax(szFile), ".mdl", "T.mdl")
    
    if(file_exists(szFile))
        precache_model(szFile)
}

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Admin Models

Мнение от OciXCrom » 19 Фев 2018, 20:28

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define MAX_MODELS 32

enum _:Data
{
	Flags[32],
	TModel[32],
	CTModel[32]
}

new const g_szModels[][Data] = 
{
	{ "m", "tmodel1", "ctmodel1" },
	{ "n", "tmodel2", "ctmodel2" },
	{ "o", "tmodel3", "ctmodel3" },
	{ "p", "tmodel4", "ctmodel4" }
}

new g_iFlags[MAX_MODELS]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Admin Models", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public plugin_precache()
{
	for(new i; i < sizeof(g_szModels); i++)
	{
		precache_player_model(g_szModels[i][TModel])
		precache_player_model(g_szModels[i][CTModel])
		g_iFlags[i] = read_flags(g_szModels[i][Flags])
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return
	
	new bool:bMatch
		
	for(new i, iFlags = get_user_flags(id); i < sizeof(g_szModels); i++)
	{
		if((iFlags & g_iFlags[i]) == g_iFlags[i])
		{
			cs_set_user_model(id, g_szModels[i][cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT ? CTModel : TModel])
			bMatch = true
			break
		}
	}
	
	if(!bMatch)
		cs_reset_user_model(id)
}	
	
precache_player_model(szModel[])
{
    static szFile[128]
    formatex(szFile, charsmax(szFile), "models/player/%s/%s.mdl", szModel, szModel)
    precache_model(szFile)
    replace(szFile, charsmax(szFile), ".mdl", "T.mdl")
    
    if(file_exists(szFile))
        precache_model(szFile)
}

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта