Пречи ми hud-съобщението на Double Knife Frags.

В този раздел можете да подадете заявка за преработка на даден плъгин. Имайте предвид, че задължително трябва да преодставите кода на въпросния плъгин.
Заключена
Потребителски аватар

Автор на темата
joro.f.
Потребител
Потребител
Мнения: 36
Регистриран: 16 авг 2017, 12:57

Пречи ми hud-съобщението на Double Knife Frags.

Мнение от joro.f. » 12 яну 2018, 19:41

Здравейте,

Ползвам Double Knife Frags , но ме дразни (и вероятно не само мен), надписа който постоянно излиза
съвсем малко под мерника и вдясно...
Може ли да ми го преработите така, че съобщението да е почти в центъра (посока: ляво дясно) , но доста под мерника ... , да речем примерно само един ред над обикновения чат !? Моля, само за това !?

Благодаря!

Код: Избери всички

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Knife Double Frags"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Rul4"

new 
toggle,getmoney,sounds,frags;

new pun_list[][] =
{
	"%s has sliced %s^nand stole %s bucks!!!",
	"%s has given %s a taste of his cold steel!!!^n(he took %s from him)",
	"%s rules! %s bows to his mighty skills ^nand surrenders %s from his purse."
};

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg","hook_death","a");
	toggle = register_cvar("kdf_enabled","1");
	sounds = register_cvar("kdf_sounds","0");
	frags = register_cvar("kdf_frags","1");
	getmoney = register_cvar("kdf_stealmoney","0");
	
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/humiliation.wav");
}

public hook_death()
{
	if(get_pcvar_num(toggle) != 1)
		return PLUGIN_HANDLED;
	new amount = 0;
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	new kname[32]; get_user_name(killer,kname,31);
	new vname[32]; get_user_name(victim,vname,31);
	new weapon[24];
	new namount[32];
	read_data(4,weapon,23);
	
	if(weapon[0] == 'k' && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))
	{
		inc_frag(killer);
		if(get_pcvar_num(getmoney) == 1)
		{
			amount = cs_get_user_money(victim)*random(5)/4;
			stealmoney(victim, killer, amount);
		}
		num_to_str(amount, namount, 32);
		
		set_hudmessage(255, 127, 42, 0.5, -1.0, 0, 6.0, 7.0);
		show_hudmessage(0,pun_list[random(sizeof pun_list)],kname,vname,namount);
		if(bsounds(sounds)) client_cmd(0,"spk misc/humiliation");
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

inc_frag(index)
{
	if(!is_user_connected(index)) return;	
	set_user_frags(index,get_user_frags(index)+get_pcvar_num(frags));
}

stealmoney(victim, killer, amount)
{
	if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(killer)) return;
	cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer)+amount);
	cs_set_user_money(victim,cs_get_user_money(victim)-amount);
}

bool: bsounds(pcvar)
{
	if(get_pcvar_num(pcvar) == 1)
		return true;
	return false;
}

Потребителски аватар

OciXCrom™ MKD
Администратор
Администратор
Мнения: 2339
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Години: 20
Контакти:

Пречи ми hud-съобщението на Double Knife Frags.

Мнение от OciXCrom™ MKD » 12 яну 2018, 19:56

Можеш и сам да го промениш - хубаво е да се научиш за да знаеш за друг път. Намираш функцията set_hudmessage и в нея променяш четвъртия и петия параметър. Ако искаш да е в центъра (ляво/дясно), четвъртото число (в кода е 0.5) трябва да е -1.0, а за да е под мерника, петото (в момента -1.0) опитай да го промениш на 0.6 (може и да е различно, експериментирай).
(4) Float:x: X позиция на екрана (0.0 = най-ляво; 1.0 = най-дясно; -1.0 = център)
(5) Float:y: Y позиция на екрана (0.0 = най-горе; 1.0 = най-долу; -1.0 = център)

Потребителски аватар

Автор на темата
joro.f.
Потребител
Потребител
Мнения: 36
Регистриран: 16 авг 2017, 12:57

Пречи ми hud-съобщението на Double Knife Frags.

Мнение от joro.f. » 12 яну 2018, 20:12

Ъхъ , ще пробвам ама исках някак си наготово, така е по-сладко !? Поне благодаря за разяснението на функцията set_hudmessage ! И идея : точно за стойностите с координатите не е лошо някъде да ги има коя за коя посока е какви номинали трябват.. на функцията set_hudmessage

ММии, дай, ако може малко по-подробно :

на set_hudmessage имаме 8 стойности: (255, 127, 42, 0.5, -1.0, 0, 6.0, 7.0)

така: първите 3 са за цвета ако не ме лъже паметта ми, а би ли обяснил ако не е проблем- следващите 5 за кои посоки са, и с намаляване и нарастването им , накъде отиваме ... ??? Проблем ли е ???

Потребителски аватар

OciXCrom™ MKD
Администратор
Администратор
Мнения: 2339
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Години: 20
Контакти:

Пречи ми hud-съобщението на Double Knife Frags.

Мнение от OciXCrom™ MKD » 12 яну 2018, 20:25

По-сладко е, ама по този начин поне ще научиш нещо.
По-горе в цитата предоставих точно това.

За четвъртото: 0.0 = най-ляво; 1.0 = най-дясно; -1.0 = център (с нарастване отиваш към дясно)
За петото: 0.0 = най-горе; 1.0 = най-долу; -1.0 = център (с нарастване отиваш надолу)

Опитай с -1.0, 0.6.

Потребителски аватар

Автор на темата
joro.f.
Потребител
Потребител
Мнения: 36
Регистриран: 16 авг 2017, 12:57

Пречи ми hud-съобщението на Double Knife Frags.

Мнение от joro.f. » 12 яну 2018, 21:04

Ммм, с тия стйности съобщението отиде горе вляво, някъде над радара където е ... Но и така става и не пречи , благодаря и lock.

Потребителски аватар

OciXCrom™ MKD
Администратор
Администратор
Мнения: 2339
Регистриран: 06 окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Години: 20
Контакти:

Пречи ми hud-съобщението на Double Knife Frags.

Мнение от OciXCrom™ MKD » 12 яну 2018, 21:11

Явно не си променил точните числа. Това имах предвид: set_hudmessage(255, 127, 42, -1.0, 0.6, 0, 6.0, 7.0)

Заключена

Върни се в “Преработка на плъгини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта