Преработка на Ammo Packs System

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
DoPe ;]]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 402
Регистриран на: 27 Фев 2017, 22:10
Обратна връзка:

Преработка на Ammo Packs System

Мнение от DoPe ;]] » 23 Фев 2018, 16:02

Така, не знам защо, обаче всички играчи могат да си дават ammo с командата bb_give_ammo , което ми притеснява, ако може добавете метод, чрез който мога аз сам да избера кой флаг може да дава ammo, примерно първоначалното нека е ADMIN_BAN , аз ако искам ще се го настроя, благодаря. А и също, когато някой си даде ammo да изпише в чата:
!t[ADMIN]!g Nick!n dade!g 200!n ammo packs na!g Nick. , и да се сложи команда: bb_take_ammo (количество) за премахане на ammo и пак да изпише: !t[ADMIN]!g Nick!n premahna!g 200!n ammo packs ot!g Nick.
Прикачени файлове
bb_ammopacks.sma
(7.32 KiB) Свалено 117 пъти
bb_ammopacks.sma
(7.32 KiB) Свалено 117 пъти
The Best Deathrun Server: 79.124.49.91:27019
The Best Respawn Server: 79.124.49.88:27021

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на Ammo Packs System

Мнение от OciXCrom » 23 Фев 2018, 16:17

Флаг си има, ама човекът който е писал плъгина явно не знае как се слага проверка за въпросния флаг. Няма нужда да се добавя bb_take_ammo, просто ползвай bb_give_ammo с отрицателни числа.

Код за потвърждение: Избери целия код

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <basebuilder>

#define CC_COLORS_TYPE CC_COLORS_SHORT
#include <cromchat>

#define PLUGIN "BB ammo_packs"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "G[o]Q" // Edit by OciXCrom

new mKup_przedmiot // Menu
new mcbKup_przedmiot // Menu Callback

const AP_HANDLED=120 

new ammo_packi[33]
new liczba_itemow
new pack_bonus,pack_bonus2,vault

new Array:nazwy_itemow
new Array:teamy_itemow
new Array:koszta_itemow

new kup_item

new g_vault

new nazwa_gracza[33][64]

public plugin_init() {
	
	register_clcmd("say /buy","pokaz_menu")
	register_clcmd("say /item","pokaz_menu")
	register_clcmd("say /items","pokaz_menu")
	register_clcmd("say /shop","pokaz_menu")
	register_clcmd("say /market","pokaz_menu")
	register_clcmd("say /ammoshop","pokaz_menu")
	register_clcmd("say /shop2","pokaz_menu")
	
	register_concmd("bb_give_ammo","cmd_daj_ap",ADMIN_RCON,"<Nick> <Ilosc>") // za davane ammo
	
	register_clcmd("","use_command_4_item")
		
	register_clcmd("say","use_command_4_item")
	
	nazwy_itemow=ArrayCreate(64,1);
	teamy_itemow=ArrayCreate(1,1);
	koszta_itemow=ArrayCreate(1,1);
	
	cache_comands_first()
	//cache_comands_second()
	
	set_task(1.0,"cache_comands_second")
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")
	
	//RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spwn")
	
	pack_bonus=register_cvar("BB_ammo_per_kill","1")  // 
	pack_bonus2=register_cvar("BB_ammo_per_dmg","500") //  
	vault=register_cvar("BB_save_ap","1") 
	
	if(get_pcvar_num(vault))
		g_vault=nvault_open("Base_Builder")
	
	kup_item = CreateMultiForward("wybrano_item", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL) //wybrano_item(id,item_id)
	
}
public cache_comands_first(){
	new linijka=0,text[128],chars
	static configdir[64],plik[128]

	get_configsdir(configdir,63)
	formatex(plik,127,"%s/bb-commands.ini",configdir)
	
	
	do{
		linijka = read_file(plik,linijka,text,127,chars)
		if((text[0]==';') || !chars) continue 
		register_clcmd(text,"pokaz_menu")
	}
	while(linijka!=0)
	
}

public cache_comands_second(){
	new name_item[33]
	new komenda[33]
	new size=ArraySize(teamy_itemow)
	
	for(new i=0;i<size;i++){
		ArrayGetString(nazwy_itemow,i,name_item,32)
		replace_all(name_item,32,"+","")
		register_clcmd(name_item,"use_command_4_item")
		format(komenda,33,"say %s",name_item)
		register_clcmd(komenda,"use_command_4_item")
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public use_command_4_item(id){
	new param[3][33],name_item[33]
	new result,team
	read_argv(0, param[0], 32)
	read_argv(1, param[1], 32)
	new size=ArraySize(teamy_itemow)
	
	for(new i=0;i<size;i++){
		
		ArrayGetString(nazwy_itemow,i,name_item,32)
		replace_all(name_item,32,"+","")
		
		team=ArrayGetCell(teamy_itemow,i)
		
		if((equal(param[1],name_item)) || (equal(param[0],name_item))){
			if(!team || team==get_user_team(id)){
				ExecuteForward(kup_item, result, id, i);
		
				if(result>=AP_HANDLED){
					return PLUGIN_HANDLED
				}
		
				new koszt =ArrayGetCell(koszta_itemow,i)
		
				kup(id,koszt)
			}
		}
			
	
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_connect(id){
	get_user_name(id,nazwa_gracza[id],63)
	if(get_pcvar_num(vault)==1)
		wczytaj_dane(id)
}
public client_disconnected(id){
	if(get_pcvar_num(vault)==1)
		zapisz_dane(id)
	ammo_packi[id]=0
}
public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)	//zabojca
	new vid = read_data(2)	// ofiara
	
	ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
	if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
}
public Damage(id)
{
	new damage = read_data(2)
	new kid = get_user_attacker(id)	// Gracz atakujacy
	if(kid==id || !kid || !is_user_alive(kid)) return PLUGIN_HANDLED
	while(damage>=get_pcvar_num(pack_bonus2)){
		damage-=get_pcvar_num(pack_bonus2)
		ammo_packi[kid]+=1
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}
public pokaz_packi(id){
	id-=241
	
	new text[128]
	set_hudmessage(0, 200, 0, 0.0, 0.90, 0, 6.0, 12.0)
	show_hudmessage(id, "Ammo: %d", ammo_packi[id])
	message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id) 
	write_byte(0) 
	write_string(text) 
	message_end() 
}
public spwn(id){
	if(task_exists(id+241)) remove_task(id+241)
	set_task(0.6,"pokaz_packi",id+241,_,_,"b")
}

public dodaj_item(const nazwa[],koszt,team){ //team 1 - TT 2 - CT
	
	param_convert(1)
	
	ArrayPushString(nazwy_itemow, nazwa);
	ArrayPushCell(teamy_itemow, team);
	ArrayPushCell(koszta_itemow,koszt);
	liczba_itemow++
	return liczba_itemow-1
}

public pokaz_menu(id){
	if(!is_user_alive(id)){
		client_print(id,print_center,"You have to be alive activated users the shop!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	static title[128]
	format(title,127,"\d[\r BaseBuilder\d ] \wShop Items Menu^n\yAmmo Packs:\r %d^n\yPage:\r", ammo_packi[id])
	
	mKup_przedmiot = menu_create(title, "mh_Kup_przedmiot")
	
	mcbKup_przedmiot = menu_makecallback("mcb_Kup_przedmiot")
	
	new size=ArraySize(koszta_itemow)
	for(new i=0;i<size;i++){
		static text[128],nazwa[33],koszt,team,teams[16]
		
		ArrayGetString(nazwy_itemow,i,nazwa,32)
		koszt=ArrayGetCell(koszta_itemow,i)
		team=ArrayGetCell(teamy_itemow,i)
		
		
		
		switch(team){
			case 0:{
				teams="ALL"
			}
			case 1:{
				teams="ZOMBIE"
			}
			case 2:{
				teams="HUMAN"
			}
		}
		
		if(team!=get_user_team(id) && team!=0) 
			format(text,127,"%s - \wAmmo: \r%d [%s ONLY]\w ",nazwa, koszt,teams)
		else format(text,127,"%s - \wAmmo: \r%d \y[%s]",nazwa,koszt,teams)
		menu_additem(mKup_przedmiot, text,"ma_Kup_prezdmiot", ADMIN_ALL, mcbKup_przedmiot)
	}
	menu_display(id, mKup_przedmiot, 0) 
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public kup(id,koszt){
	
	ammo_packi[id]-=koszt
}
public mh_Kup_przedmiot(id, menu, item) {
	
	new result
	if(item>-1){
		ExecuteForward(kup_item, result, id, item);
	
		if(result>=AP_HANDLED){
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	
		new koszt =ArrayGetCell(koszta_itemow,item)
	
		kup(id,koszt)
		menu_destroy(menu)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}


public ma_Kup_prezdmiot(id){}
public mcb_Kup_przedmiot(id, menu, item) {
	new team=ArrayGetCell(teamy_itemow,item)
	
	if(ammo_packi[id]<ArrayGetCell(koszta_itemow,item) || (get_user_team(id)!=team && team>0)) return ITEM_DISABLED
	return ITEM_ENABLED

}
public plugin_natives(){
	register_native("dodaj_extra_item", "dodaj_item", 1)
	register_native("BB_get_user_ap", "get_ap",1)
	register_native("BB_set_user_ap", "set_ap",1)
}
public get_ap(id){
	return ammo_packi[id]
}
public set_ap(id,ammount){
	ammo_packi[id]=ammount
}

public zapisz_dane(id){
	
	new vaultkey[64],vaultdata[64] 
	
	
	
	format(vaultkey,63,"%s-bb",nazwa_gracza[id]) 
	
	format(vaultdata,63,"%d",ammo_packi[id])
	
	nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata) 
    
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public wczytaj_dane(id){
	
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	
	format(vaultkey,63,"%s-bb",nazwa_gracza[id])
	format(vaultdata,255,"%d",ammo_packi[id])
	
	nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255) // pobieramy dane
	 
	ammo_packi[id]=str_to_num(vaultdata)
	    	   
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public cmd_daj_ap(id, iLevel, iCid)
{
	if(!cmd_access(id, iLevel, iCid, 3))
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szPlayer[32]
	read_argv(1, szPlayer, charsmax(szPlayer))
	
	new iPlayer = cmd_target(id, szPlayer, CMDTARGET_ALLOW_SELF)
	
	if(!iPlayer)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	new szName[2][32], szAmount[8]
	get_user_name(id, szName[0], charsmax(szName[]))
	get_user_name(iPlayer, szName[1], charsmax(szName[]))
	read_argv(2, szAmount, charsmax(szAmount))
	
	new iAmount = str_to_num(szAmount)
	
	if(iAmount >= 0)
		CC_LogMessage(0, _, "!t[ADMIN]!g%s !ndade !g%i !nammo packs na !g%s", szName[0], iAmount, szName[1])
	else
		CC_LogMessage(0, _, "!t[ADMIN]!g%s !npremahna !g%i !nammo packs ot !g%s", szName[0], iAmount, szName[1])
	
	ammo_packi[iPlayer] += iAmount
	return PLUGIN_HANDLED
}

Аватар
DoPe ;]]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 402
Регистриран на: 27 Фев 2017, 22:10
Обратна връзка:

Преработка на Ammo Packs System

Мнение от DoPe ;]] » 23 Фев 2018, 16:26

Благодаря ти, работи. Надявам се да погледнеш и последната ми заявка. Lock
The Best Deathrun Server: 79.124.49.91:27019
The Best Respawn Server: 79.124.49.88:27021

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта