Нов начин за представяне на нещата в motd екран

В този раздел можете да задавате всякакви въпроси свързани със самата игра или сървъри за нея в случай, че въпросът ви не се отнася за AMXX.
Правила на форума
ВАЖНО

В този раздел се пускат теми само и единствено свързани с играта или сървъри за нея в случай, че темата не се отнася за AMXX. Ако темата ви е свързана с AMXX или плъгини за AMXX, пуснете я в този раздел.
Аватар
sianbg
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 13 Ное 2017, 12:18
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Нов начин за представяне на нещата в motd екран

Мнение от sianbg » 22 Яну 2018, 18:18

Здравейте. Тествам някой неща и реших и да тествам дали javascript работи в motd екран(казаха ми, че не работи). Тествах с оригинален cs и неочаквано, но всичко работи. Javascript, jquery, bootstrap, css3... Направо супер. Помислих си колко неща мога да направя с това. Реших да тествам с кракната версия, но резултата там е зле. Няма javascript, css3 и нищо. Търсих информация по други форуми, но без успех. Искам да попитам някой знае ли от коя версия е добавено това ? На бърз поглед видях, че motd ползва chrome. Не съм проверил на кракната и на оригиналната с каква версия са точно. Ще проверя по-късно и ще кажа. Също така, ако някой знае от къде мога да изтегля някакви ъпдейт файлове и да обновя chrome ? Не искам да чувам отговори не може. За мен няма невъзможни неща и знам, че файловете на chrome са някъде в играта и могат да се обновят.

Благодаря на всички, които ми дадат някаква информация за това :)

Edit: кракнатата версия ползва IE 7, а последната от steam Chrome 18.

Добавено преди 5 часа 19 минути 48 секунди:

Код за потвърждение: Избери целия код

<html>
<head>
<title>Test</title>

<style>
/* The animation code */
@keyframes example {
    from {background-color: red;}
    to {background-color: yellow;}
}

/* The element to apply the animation to */
div {
    width: 100px;
    height: 100px;
    background-color: red;
    animation-name: example;
    animation-duration: 4s;
}

.test {box-shadow: 5px 10px #888888;background: #000; width: 100px; height: 30px; margin: 0 auto; transform: rotate(7deg);}
.rounded {
	-khtml-border-radius: 5px;
	-webkit-border-radius: 5px;
	-moz-border-radius: 5px;
	border-radius: 5px;

}
</style>
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge,chrome=1">

</head>
<body>
<div class="test rounded">asdasdas222</div>
</body>
</html>

Ето един код за ентусиастите като мен. След доста ръчкане и ровене за информация за този стар браузър, Преди го мразех, сега виждам, че microsoft доста са се мъчили да закрепят нещата. В версиите на IE под 10 има html таг

Код за потвърждение: Избери целия код

<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge,chrome=1">
С този код активираме доста от функциите на css3.

Ето малко снимки.
Без тага:
Изображение

С тага:
Изображение

Реших да споделя всичко научено с вас за да може играта да остане жива. Това може да се използва за много неща, а не просто за показване на текст ... Имаме напълно работещ уеб браузър. С малко трикове успях да постигна изпълнение на команди, когато някой кликне на бутон в браузъра. Ако имате въображение може да се разработят много неща с тази технология. В момента тествам смяна на скина на играча през motd екран. Учудващо си работи перфектно :D Вече имаме и css3 съпорт. Остава само javascript да тръгне и тогава могат да стават чудеса. Нямам голям напредък с js. Пробвах с .htc файлове, но няма ефект. Ако се намира някой стар програмист в форума ще е чудесно :D

Тествах го с 3 версии на cs 1.6. Купена версия (там работи всичко, js, css3), кракната от gametracker.rs(нз каква е точно, но май доста се ползва), sector.На всички работи перфектно. Дори анимациите работят стига да кликаш върху motd екрана :D Доста работа има още, но мисля, че играта може да се промени тотално с това. Много развързва ръцете, когато имаш уеб сървър отзад, който си комуникира с cs сървъра. Ако има ентусиасти за по-голям проект може да ми пише на ЛС.

Edit 3: Тествах 3д нещата от css3 и работят.

Код за потвърждение: Избери целия код

	p {
		-webkit-column-count: 3; /* Chrome, Safari, Opera */
		   -moz-column-count: 3; /* Firefox */
				column-count: 3; /* Standard syntax */
	}
	
Това работи.
Последно промяна от sianbg на 22 Яну 2018, 23:53, променено общо 1 път.

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

От коя версия cs поддържа javascript в motd

Мнение от WaLkZ » 22 Яну 2018, 19:12

Малко допълнителна информация
http://www.amxmod.net/forum/showthread.php?tid=1341
http://darkgl.pl/2015/02/08/motd-w-kliencie-nonsteam/
http://darkgl.pl/2014/09/04/wykorzystan ... -na-steam/

ето и changelog-a по ъпдейтите на играта http://steamcommunity.com/games/10/announcements?p=1
но не видях нищо свързано с javascript, макар и да са пипани неща по motd

Аватар
sianbg
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 13 Ное 2017, 12:18
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

От коя версия cs поддържа javascript в motd

Мнение от sianbg » 22 Яну 2018, 23:53

Нека позная. Масово се ползва 4554 build ? Някой има ли информация на използваните версии. Някаква статистика ?

6153 е с chrome 18.

В общи линии имаме съпорт на css3 във всички версии на играта. Това е едно добро начало :)

Моят любим bootstrap тръгна :) https://www.npmjs.com/package/bootstrap-css-only

Искам само да уточня, че след тестове се оказва, че на старият билд резолюцията е 800x400 винаги. При новите версии може да бъде по-големи. Можем да ползваме bootstrap за да направи motd екрана responsive. Ще се заема и да оправя скрола, защото в старата версия не работи.

Добавено преди 4 часа 32 минути 34 секунди:
След доста тестове успях да направя реален пример за какво може да се използва. Направих css3 навигация, която отваря различни табове при клик. Няма никакъв javascript, а само css3. Мога да правя колкото си искам менюта и така потребителя може да си ги сменя с мишката без рефреш на страницата. Трябва ви само уеб сървър, който да праща страниците. Единствения рефреш е, когато имаме пост заявка към сървъра. Текстовите полета работят, но не може да се ползва space при писане. Cs работи така, че при ентер и спейс се затваря екрана. Нямам идеи как да се оправи без javascript. Щеше да е страхотно да може да се пише по полетата. Може да се ползва, ако се очаква да няма space в данните на потребителя. Успях да реализирам прихващане на потребителя в уеб браузъра. Така знам кой изпълнява командата и ако сървъра трябва да направи някакво действие на играча ще знае, на кое id да го изпълня. Теоретично няма проблем и няма да има бъгове. Проблема е, че няма ssl по никакъв начин. Затова се замислих и на тема сигурност и пак, ако се ползва mysql и да се въртят хешове, а не реални данни. Сървъра после ще се оправи кое какво е и как да го обработи. Така ще имаме някакво ниво криптация. Също, ако изолираме уеб сървъра да приема заяки само от 1 user agent може да стане. Сигурно има 100 човека, които ползват IE7 :D. Това е доста сложно. Мисля да започна цяла система за това. Моля давайте идеи и какво ще бъде яко да се направи.
Изображение

Аватар
sianbg
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 13 Ное 2017, 12:18
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Нов начин за представяне на нещата в motd екран

Мнение от sianbg » 23 Яну 2018, 17:41

Тъй като ми стана интересно за възможностите на това нещо. Реших да направя още тестове. Ще споделя всичките знания с вас. Надявам се да бъде интересно и за други. Ако ви трябва помощ можете да си пуснете тема.

Тъй като новият билд на cs не прави никакви проблеми, лично тествам на старият за да може всичко да е еднакво. Успях да се справя с ужасно тъпият и не работещ скрол. Тайната беше да форсна IE7 да сложи скрол на съдържание.

Код за потвърждение: Избери целия код

display: block;
 -ms-overflow-style: scrollbar;
Ето какво се получи:
Изображение


Ето още какво тествах. Сесиите и бисквитките работят. Работят докато не излезеш от играта. Браузъра има кеш и успява да кешира css, снимки... Всичко се запазва до излизане от играта. Това е доста добра новина защото, ако всичко е single page ще може да се отваря веднага и да няма зареждане. С бисквитка или сесия(в случая работят и двете като сесия) може да се запазва последната отворена страница. Също може да се ползва за auto login и регистрации. Ще бъде готино, ако някой се заеме с такъв плъгин. Ще помогна с графичната част и уеб сървъра. Колкото и странно да звучи ще е по-добър начин от сегашния. Тогава ще можеш да си отвориш екран и да си напишеш паролата(в паролите няма space така, че екрана няма да се затвори. С един много прост плъгин могат да се интетифицират играчити. Можеш да накараш потребителя да се логне още преди да избере отбор. Както виждате и шрифтовете работят :)

Ако на някого му е интересно мога да направя урок с всички работещи css3 елементи и как да направя ressponsive дизайн.

Ето как да правим бисквитки само с html( без php и javascript)
https://www.willmaster.com/library/cook ... y-html.php

Добавено преди 2 часа 33 минути 51 секунди:
Ето ви реално доказателство, че може да бъде доста използвано. Играта е доста стара и вече само къстъм неща ще виждаме по нея. Не мисля, че до сега някой е успял да реализира избор на модел на играча с картинки. Влизаш, избираш си от някакво меню играч, ама не знаеш какъв е. Като външен вид не е готово, но като функционалност работи.

Изображение

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Нов начин за представяне на нещата в motd екран

Мнение от deadlylord » 23 Яну 2018, 18:32

Евала, много добре изгрежда, можеш да добавиш бутони за избор на език, бутон за правилата на сървъра, бутон за вип услугите на сървъра, бутон за полезните команди в сървъра

Аватар
sianbg
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 13 Ное 2017, 12:18
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Нов начин за представяне на нещата в motd екран

Мнение от sianbg » 24 Яну 2018, 13:50

Ето още малко информация какво успях да направя. Тествах progess барове и font awesome. И двете работят перфектно под IE7. Не вярвах да го кажа, но под IE се разработва по-лесно :D Сериозен съм :D Ще ви обясня и защо е по-добре. Когато сложих html тага IE мина в друг режим (IE11), което позволи всичко това да е възможно. Когато погледнах какво поддържа и се учудих. Значи доста важни са за мен vh и vw в css. Оказа се, че chrome 18 не поддържа vh и vw, а IE го прави. Като изключим, че javascript-a не работи, IE има повече възможности от chrome 18. Плюса на chrome е, че мога да добавя пълен html5 и css3 съпорт с помощта на javascript. Лесно може да се разпознае версия на браузъра и да се направят 2 версии.

Ето снимка:
Изображение

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ и въпроси / Поддръжка”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта