Заоблени стени / Въртящи се обекти - func_rotating

Уроци за Valve Hammer Editor.
Аватар
aHaJLruH
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 138
Регистриран на: 13 Окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 12 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Заоблени стени / Въртящи се обекти - func_rotating

Мнение от aHaJLruH » 10 Авг 2017, 15:34

NEW Краен Резултат

Заоблени стени
Стъпка 1: Като за начало натискате Shift+B за да преминете към Block Tool и долу в дясно търсите следното.

Изображение
Стъпка 2: Натискате на block и от падащото меню избирате arch. Правите си един обект където искате да бъде ъгълът и натискате Enter.

Изображение
Стъпка 3: Ще ви излезе прозорче като при мен на което променяте дебелината на стената, ъгълът и броят на блоковете. [по-избор]

Изображение
Стъпка 4: След като натиснете Enter имате прекрасно заоблена стена. [по този начин се правят всякакви кръгли обекти]

Изображение
Въртящи се обекти
Стъпка 1: Променяте както в горния урок block -> arch и правите квадратен обект.

Изображение
Стъпка 2: Натискате Enter и променяте настройките по следния начин :

Изображение
Стъпка 3: Така създадохме кръглият обект който искаме да се върти. Ако го оставим така ще си седи като прост блок без никаква функция. Намествате по средата на кръгът едно квадратче с текстура origin.

Изображение
Стъпка 4: Маркирате и двата обекта и натискате CTRL+T. Ще ви излезе прозорче на което задавате следните настройки :

Код за потвърждение: Избери целия код

[Class] : func_rotating
[rotation speed] : По-избор (колко бързо да се върти)
[Flags] : Starts On
Изображение

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта