VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 |
aim_aztec Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
Информация за SZ_GetSpace: overflow on player
-
sianbg
Извън линия - Потребител
- Мнения: 232
- Регистриран на: 13 Ное 2017, 12:18
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Информация за SZ_GetSpace: overflow on player
Здравейте. Значи не знам темата дали е за тук, но искам да питам и някой неща свързани с програмирането на pawn. Значи в момента правя 1 плъгин, който сменя моделите на оръжията. Ползвам код от този урок - https://amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?f=26&t=876
Искам да попитам има ли по-нов начин за смяна на скиновете от оръжията с reapi ? Ако може пример.
Да се върна и на грешката. Грешката прочетох и се оказва, че има прекалено много информация за единица време. Интересното е, че го прави само с кракната версия на играта. Първо играта крашваше при зареждането, после сложих rate стойности на сървъра и взе, че се свърза. След като се свърза и си пуснах доста ботове със скинове и клиента крашна. Повтарям със steam нямам проблеми, но искам да разбера защо е така. Значи сложил съм 6-7 скина на оръжията, които не са някакви големи, нямам дроп на фпс. Абе моделите изглеждат наред. Искам да попитам как мога да реша този проблем. От къде идва тази много информация ? От precache на модел ?
Сега тествах отново и с кракната версия си работи сега. Искам да попитам това ли е правилния начин за слагане на модели ? Бях чел, че максимума модели е 255, това вярно ли е ? Има ли някакъв начин да контролирам, колко информация пращам към клиента ?
Искам да попитам има ли по-нов начин за смяна на скиновете от оръжията с reapi ? Ако може пример.
Да се върна и на грешката. Грешката прочетох и се оказва, че има прекалено много информация за единица време. Интересното е, че го прави само с кракната версия на играта. Първо играта крашваше при зареждането, после сложих rate стойности на сървъра и взе, че се свърза. След като се свърза и си пуснах доста ботове със скинове и клиента крашна. Повтарям със steam нямам проблеми, но искам да разбера защо е така. Значи сложил съм 6-7 скина на оръжията, които не са някакви големи, нямам дроп на фпс. Абе моделите изглеждат наред. Искам да попитам как мога да реша този проблем. От къде идва тази много информация ? От precache на модел ?
Сега тествах отново и с кракната версия си работи сега. Искам да попитам това ли е правилния начин за слагане на модели ? Бях чел, че максимума модели е 255, това вярно ли е ? Има ли някакъв начин да контролирам, колко информация пращам към клиента ?
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1301 пъти
- Обратна връзка:
Информация за SZ_GetSpace: overflow on player
По-скоро си направил нещо грешно в кода и затова изхвърля играчите. Надали ще стане заради смяна на модела. Начинът си е правилен и досега не съм виждал такъв проблем. Предостави кода ако искаш. Лимитът е 512 ресурси (модели, звуци, спрайтове, и тн) - ако го надминеш, сървърът няма изобщо да се пусне.
-
sianbg
Извън линия - Потребител
- Мнения: 232
- Регистриран на: 13 Ное 2017, 12:18
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Информация за SZ_GetSpace: overflow on player
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new m4_VIEW_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/v_m4a1.mdl"
new m4_PLAYER_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/p_m4a1.mdl"
new ak_VIEW_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/v_ak47.mdl"
new ak_PLAYER_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/p_ak47.mdl"
new awp_VIEW_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/v_awp.mdl"
new awp_PLAYER_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/p_awp.mdl"
new knife_VIEW_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/v_knife.mdl"
new knife_PLAYER_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/p_knife.mdl"
new deagle_VIEW_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/v_deagle.mdl"
new deagle_PLAYER_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/p_deagle.mdl"
new famas_VIEW_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/v_famas.mdl"
new famas_PLAYER_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/p_famas.mdl"
new aug_VIEW_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/v_aug.mdl"
new aug_PLAYER_MODEL[] = "models/newdmmode/skins/p_aug.mdl"
new PLUGIN_NAME[] = "Custom Weapon Model"
new PLUGIN_AUTHOR[] = "Cheap_Suit"
new PLUGIN_VERSION[] = "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1")
}
public plugin_precache()
{
precache_model(m4_VIEW_MODEL)
precache_model(m4_PLAYER_MODEL)
precache_model(ak_VIEW_MODEL)
precache_model(ak_PLAYER_MODEL)
precache_model(awp_VIEW_MODEL)
precache_model(awp_PLAYER_MODEL)
precache_model(knife_VIEW_MODEL)
precache_model(knife_PLAYER_MODEL)
precache_model(deagle_VIEW_MODEL)
precache_model(deagle_PLAYER_MODEL)
precache_model(famas_PLAYER_MODEL)
precache_model(famas_VIEW_MODEL)
precache_model(aug_VIEW_MODEL)
precache_model(aug_PLAYER_MODEL)
}
public Event_CurWeapon(id)
{
// Може да не работи с други модове като (war3ft и др.)
new weaponID = read_data(2)
// Проверка ако оръжието не е AK позволяваме на плъгина да продължи
if(weaponID == CSW_AK47)
{
// С този ред слагаме VIEW модела (Този който виждаме в ръката си)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ak_VIEW_MODEL)
// С този ред слагаме PLAYER модела(Този който виждаме в ръцете на другите играчи)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, ak_PLAYER_MODEL)
} else if (weaponID == CSW_M4A1) {
// С този ред слагаме VIEW модела (Този който виждаме в ръката си)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, m4_VIEW_MODEL)
// С този ред слагаме PLAYER модела(Този който виждаме в ръцете на другите играчи)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, m4_PLAYER_MODEL)
} else if (weaponID == CSW_AWP) {
// С този ред слагаме VIEW модела (Този който виждаме в ръката си)
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, awp_VIEW_MODEL)
// С този ред слагаме PLAYER модела(Този който виждаме в ръцете на другите играчи)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, awp_PLAYER_MODEL)
} else if (weaponID == CSW_KNIFE) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, knife_VIEW_MODEL)
// С този ред слагаме PLAYER модела(Този който виждаме в ръцете на другите играчи)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, knife_PLAYER_MODEL)
} else if (weaponID == CSW_AUG) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, aug_VIEW_MODEL)
// С този ред слагаме PLAYER модела(Този който виждаме в ръцете на другите играчи)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, aug_PLAYER_MODEL)
} else if (weaponID == CSW_DEAGLE) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, deagle_VIEW_MODEL)
// С този ред слагаме PLAYER модела(Този който виждаме в ръцете на другите играчи)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, deagle_PLAYER_MODEL)
} else if (weaponID == CSW_FAMAS) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, famas_VIEW_MODEL)
// С този ред слагаме PLAYER модела(Този който виждаме в ръцете на другите играчи)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, famas_PLAYER_MODEL)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1301 пъти
- Обратна връзка:
Информация за SZ_GetSpace: overflow on player
Не виждам никакъв проблем в кода, не би трябвало да създава проблеми. Иначе по-бързо е ако ползваш switch:
Аз лично бих ползвал fakemeta метода, вместо engine, който ползваш ти, обаче не би трябвало да има разлика:
=>
Код за потвърждение: Избери целия код
switch(read_data(2))
{
case CSW_M4A1:
{
// modelite...
}
case CSW_AK47:
{
// modelite...
}
}
Код за потвърждение: Избери целия код
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "p_model")
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "v_model")
Код за потвърждение: Избери целия код
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "p_model")
set_pev(id, pev_viewmodel2, "v_model")
-
sianbg
Извън линия - Потребител
- Мнения: 232
- Регистриран на: 13 Ное 2017, 12:18
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Информация за SZ_GetSpace: overflow on player
Направих го така. Някакви съвети да ми дадеш какви модели да избира така, че да няма дроп на фпс ?
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1301 пъти
- Обратна връзка:
Информация за SZ_GetSpace: overflow on player
Не знам как точно можеш да провериш това, обаче аз лично тествам ФПС–то като задам същия модел на 32 бота - ако се намали - не ползвам модела. По принцип това се отнася за модели конвертирани от CS:GO или други игри, особено за модели за играчите. За модели за оръжията лично никога не съм имал проблеми с ФПС.
-
sianbg
Извън линия - Потребител
- Мнения: 232
- Регистриран на: 13 Ное 2017, 12:18
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Информация за SZ_GetSpace: overflow on player
Благодаря. Ще трябва да се занимавам да тествам явно. Ще потърся някакъв tool да симулирам
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 14 Отговори
- 2525 Преглеждания
-
Последно мнение от bavkamuTOCHKAcom
-
- 0 Отговори
- 1353 Преглеждания
-
Последно мнение от gadinkata
-
- 3 Отговори
- 2080 Преглеждания
-
Последно мнение от JustInCase
-
- 2 Отговори
- 2353 Преглеждания
-
Последно мнение от psycho
-
- 4 Отговори
- 1986 Преглеждания
-
Последно мнение от mi0
-
- 3 Отговори
- 1831 Преглеждания
-
Последно мнение от boro2277
-
- 2 Отговори
- 530 Преглеждания
-
Последно мнение от pendimonium
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта