|
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1 45.144.155.113:27015 |
de_dust2 Играчи: 30/32 |
VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | 93.123.16.4:27022 | aim_aztec | Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
Заявка за WeaponMenu в началото на рунда
Заявка за WeaponMenu в началото на рунда
Привет. Ако някой има желание, ще съм му благодарен, ако ми напише прост плъгин, който служи за classic сървър. В началото на всеки рунд да му излиза меню с оръжия Подобно на това viewtopic.php?t=12235, но в първата му версия. Съответно да дава и за двата отбора избор на ak47+Deagle, м4а1 + deagle, famas + deagle и galil + deagle съответно 1HE+2FLASH+1SMOKE, defuse kit за CT.
-
illusion
Извън линия - Администратор
- Мнения: 1827
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 372 пъти
- Обратна връзка:
Re: Заявка за WeaponMenu в началото на рунда
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define PLUGIN_VERSION "1.0.0"
enum PluginCvars
{
MENU_AFTER_ROUND,
Float:AUTO_CLOSE_MENU,
FLAG_ACCESS[2]
}
new g_eCvars[PluginCvars], g_iFlag, glb_iMenu
public plugin_init()
{
register_plugin("Spawn Weapons Menu", PLUGIN_VERSION, "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", 1)
bind_pcvar_num(create_cvar("swm_after_round", "2", FCVAR_NONE, "After X round to show weapons menu"), g_eCvars[MENU_AFTER_ROUND])
bind_pcvar_float(create_cvar("swm_auto_close_menu_after", "5.0", FCVAR_NONE, "After X seconds to close the menu"), g_eCvars[AUTO_CLOSE_MENU])
bind_pcvar_string(create_cvar("swm_vip_flag_access", "b", FCVAR_NONE, "Access to the menu If you set flag for VIP users^nFor everyone to use it leave it blank, don't set flag"), g_eCvars[FLAG_ACCESS], charsmax(g_eCvars[FLAG_ACCESS]))
AutoExecConfig(true, "SpawnWeaponsMenu", "HuehuePlugins_Config")
glb_iMenu = menu_create("\rAmnesia-CS Weapons Menu", "WeaponsMenu_Handler")
menu_additem(glb_iMenu, "\d>>\yAK47 & Deagle\d<<")
menu_additem(glb_iMenu, "\d>>\yM4A1 & Deagle\d<<")
menu_additem(glb_iMenu, "\d>>\yFAMAS & Deagle\d<<")
}
public OnConfigsExecuted()
{
g_iFlag = g_eCvars[FLAG_ACCESS] == EOS ? ADMIN_ALL : read_flags(g_eCvars[FLAG_ACCESS])
}
public CBasePlayer_Spawn(id)
{
if (!is_user_alive(id) || !Check_Access(id, g_iFlag))
return HC_CONTINUE
if (get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed) >= g_eCvars[MENU_AFTER_ROUND])
{
menu_display(id, glb_iMenu, .time = floatround(g_eCvars[AUTO_CLOSE_MENU]))
set_task(g_eCvars[AUTO_CLOSE_MENU], "CloseMenu", id)
}
return HC_CONTINUE
}
public CloseMenu(id)
{
show_menu(id, 0, "^n", 1)
}
public WeaponsMenu_Handler(id, iMenu, iItem)
{
switch (iItem)
{
case MENU_EXIT, MENU_TIMEOUT: return;
case 0: rg_give_item_ex(id, "weapon_ak47", GT_REPLACE, 30, 90);
case 1: rg_give_item_ex(id, "weapon_m4a1", GT_REPLACE, 30, 90);
case 2: rg_give_item_ex(id, "weapon_famas", GT_REPLACE, 25, 90);
}
rg_give_item_ex(id, "weapon_deagle", GT_REPLACE, 7, 35)
rg_give_item_ex(id, "weapon_hegrenade", .bpammo = 1)
rg_give_item_ex(id, "weapon_flashbang", .bpammo = 1)
if (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_CT)
rg_give_defusekit(id, true)
}
stock rg_give_item_ex(id, weapon[], GiveType:type = GT_APPEND, ammo = 0, bpammo = 0)
{
rg_give_item(id, weapon, type)
if (ammo)
rg_set_user_ammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), ammo)
if (bpammo)
rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), bpammo)
}
bool:Check_Access(id, iUserFlag)
{
if (iUserFlag == ADMIN_ALL || get_user_flags(id) & iUserFlag)
return true
else
return false
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1026\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
-
illusion
Извън линия - Администратор
- Мнения: 1827
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 372 пъти
- Обратна връзка:
Re: Заявка за WeaponMenu в началото на рунда
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define PLUGIN_VERSION "1.0.0"
enum PluginCvars
{
MENU_AFTER_ROUND,
Float:AUTO_CLOSE_MENU,
FLAG_ACCESS[2]
}
new g_eCvars[PluginCvars], g_iFlag, glb_iMenu
public plugin_init()
{
register_plugin("Spawn Weapons Menu", PLUGIN_VERSION, "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", 1)
bind_pcvar_num(create_cvar("swm_after_round", "2", FCVAR_NONE, "After X round to show weapons menu"), g_eCvars[MENU_AFTER_ROUND])
bind_pcvar_float(create_cvar("swm_auto_close_menu_after", "5.0", FCVAR_NONE, "After X seconds to close the menu"), g_eCvars[AUTO_CLOSE_MENU])
bind_pcvar_string(create_cvar("swm_vip_flag_access", "b", FCVAR_NONE, "Access to the menu If you set flag for VIP users^nFor everyone to use it leave it blank, don't set flag"), g_eCvars[FLAG_ACCESS], charsmax(g_eCvars[FLAG_ACCESS]))
AutoExecConfig(true, "SpawnWeaponsMenu", "HuehuePlugins_Config")
glb_iMenu = menu_create("\rAmnesia-CS Weapons Menu", "WeaponsMenu_Handler")
menu_additem(glb_iMenu, "\d>>\yAK47 & Deagle\d<<")
menu_additem(glb_iMenu, "\d>>\yM4A1 & Deagle\d<<")
menu_additem(glb_iMenu, "\d>>\yFAMAS & Deagle\d<<")
}
public OnConfigsExecuted()
{
g_iFlag = g_eCvars[FLAG_ACCESS] == EOS ? ADMIN_ALL : read_flags(g_eCvars[FLAG_ACCESS])
}
public CBasePlayer_Spawn(id)
{
if (!is_user_alive(id) || !Check_Access(id, g_iFlag))
return HC_CONTINUE
if (get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed) >= g_eCvars[MENU_AFTER_ROUND])
{
menu_display(id, glb_iMenu, .time = floatround(g_eCvars[AUTO_CLOSE_MENU]))
set_task(g_eCvars[AUTO_CLOSE_MENU], "CloseMenu", id)
}
return HC_CONTINUE
}
public CloseMenu(id)
{
show_menu(id, 0, "^n", 1)
}
public WeaponsMenu_Handler(id, iMenu, iItem)
{
switch (iItem)
{
case MENU_EXIT, MENU_TIMEOUT: return;
case 0: rg_give_item_ex(id, "weapon_ak47", GT_REPLACE, 30, 90);
case 1: rg_give_item_ex(id, "weapon_m4a1", GT_REPLACE, 30, 90);
case 2: rg_give_item_ex(id, "weapon_famas", GT_REPLACE, 25, 90);
}
rg_give_item_ex(id, "weapon_deagle", GT_REPLACE, 7, 35)
rg_give_item_ex(id, "weapon_hegrenade", .bpammo = 1)
rg_give_item_ex(id, "weapon_flashbang", .bpammo = 1)
rg_give_item_ex(id, "weapon_smokegrenade", .bpammo = 1)
rg_set_user_armor(id, 100, ARMOR_VESTHELM)
if (get_member(id, m_iTeam) == TEAM_CT)
rg_give_defusekit(id, true)
}
stock rg_give_item_ex(id, weapon[], GiveType:type = GT_APPEND, ammo = 0, bpammo = 0)
{
rg_give_item(id, weapon, type)
if (ammo)
rg_set_user_ammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), ammo)
if (bpammo)
rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(weapon, WI_ID), bpammo)
}
bool:Check_Access(id, iUserFlag)
{
if (iUserFlag == ADMIN_ALL || get_user_flags(id) & iUserFlag)
return true
else
return false
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1026\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 6 Отговори
- 613 Преглеждания
-
Последно мнение от illusion
-
- 5 Отговори
- 1646 Преглеждания
-
Последно мнение от zolfeca
-
- 1 Отговори
- 731 Преглеждания
-
Последно мнение от mi0
-
- 1 Отговори
- 1032 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 2 Отговори
- 747 Преглеждания
-
Последно мнение от Ant1Lamer
-
- 2 Отговори
- 194 Преглеждания
-
Последно мнение от omega95
-
- 2 Отговори
- 287 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта