Здравейте, простете ако бъркам темата.
Търся човек да ми помогне със редизайна на тези админ модели. https://gamebanana.com/mods/39578
П.П. Аз мога да помогна със фотошоп обработката на текстурите ако са приведени във jpeg , png формат.
|
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1 45.144.155.113:27015 |
de_dust2 Играчи: 30/32 |
VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | 93.123.16.4:27022 | aim_aztec | Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
admin models redesign
-
runthenwalk
Извън линия - Рекламатор
- Мнения: 44
- Регистриран на: 06 Авг 2021, 19:41
- Се отблагодари: 10 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
-
Orangegame14
Извън линия - Потребител
- Мнения: 87
- Регистриран на: 02 Апр 2020, 22:48
- Се отблагодари: 6 пъти
- Получена благодарност: 24 пъти
Re: admin models redesign
1. Изтеглете Jed's Half-Life Model Viewer.
2. Отворете .mdl файла на съответния модел, който искате да редактирате.
3. От textures tab-a долу избирате текстурата и я export-вате някъде.
4. Отваряте .bmp текстурата с PhotoShop или Gimp.
5. Сменяте mode-a на текстурата от Image -> Mode на RGB Color.
6. Слагате снимки, цветове, каквото искате.
7. От Image -> Mode връщате файла на Indexed Color.
8. Запазвате файла със същото име, което е зададено в JHMV като резолюцията трябва да е еднаква с тази в самия модел. При запазването избирате 8-Bit Depth.
9. Влизате отново в програмата и в tab-а textures import-вате файла.
10. Запазвате модела.
Ако не успеете вижте в YouTube. Там има tutorial-и.
2. Отворете .mdl файла на съответния модел, който искате да редактирате.
3. От textures tab-a долу избирате текстурата и я export-вате някъде.
4. Отваряте .bmp текстурата с PhotoShop или Gimp.
5. Сменяте mode-a на текстурата от Image -> Mode на RGB Color.
6. Слагате снимки, цветове, каквото искате.
7. От Image -> Mode връщате файла на Indexed Color.
8. Запазвате файла със същото име, което е зададено в JHMV като резолюцията трябва да е еднаква с тази в самия модел. При запазването избирате 8-Bit Depth.
9. Влизате отново в програмата и в tab-а textures import-вате файла.
10. Запазвате модела.
Ако не успеете вижте в YouTube. Там има tutorial-и.
-
trasha
Извън линия - Потребител
- Мнения: 91
- Регистриран на: 26 Дек 2022, 22:45
- Се отблагодари: 10 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 597 Преглеждания
-
Последно мнение от zolfeca
-
- 2 Отговори
- 788 Преглеждания
-
Последно мнение от bg-bb
-
- 2 Отговори
- 140 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
-
- 4 Отговори
- 1730 Преглеждания
-
Последно мнение от atmax
-
- 7 Отговори
- 4049 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 312 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
-
- 0 Отговори
- 654 Преглеждания
-
Последно мнение от erra1881
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта