Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Добавяне на 2ри скин при admin models

Въпроси и проблеми свързани с AMXModX.
Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Добавяне на 2ри скин при admin models

Мнение от HeatoN » 06 Фев 2024, 20:02

Здравейте, някой ще може ли да ми вкара в този код да мога да си добавя още един скин за випове в момента има само за админ мъчих се но нещо не ми се получи ако може някой да го направи ще съм му благодарен

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

new const SKIN_FLAG = ADMIN_BAN
new const SKIN_CT[] = "DARK_ADM_CT"
new const SKIN_T[] = "DARK_ADM_T"

new bool:g_bHasCustomSkin[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Simple VIP Model", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public plugin_precache()
{	
	precache_player_model(SKIN_CT)
	precache_player_model(SKIN_T)
}

public client_putinserver(id)
	g_bHasCustomSkin[id] = false

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		if(get_user_flags(id) & SKIN_FLAG)
		{
			switch(cs_get_user_team(id))
			{
				case CS_TEAM_CT: set_model(id, SKIN_CT)
				case CS_TEAM_T: set_model(id, SKIN_T)
			}
		}
		else if(g_bHasCustomSkin[id])
		{
			g_bHasCustomSkin[id] = false
			cs_reset_user_model(id)
		}
	}
}

set_model(const id, const szModel[])
{
	cs_set_user_model(id, szModel)
	g_bHasCustomSkin[id] = true
}

stock precache_player_model(const name[], &id = 0)
{
    new model[128]
    formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%sT.mdl", name, name)

    if(file_exists(model))
        id = precache_generic(model)

    static const extension[] = "T.mdl"
    #pragma unused extension

    copy(model[strlen(model) - charsmax(extension)], charsmax(model), ".mdl")
    return precache_model(model)
}
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1825
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 370 пъти
Обратна връзка:

Re: Добавяне на 2ри скин при admin models

Мнение от illusion » 06 Фев 2024, 20:10

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

enum _:ModelsInfo
{
	Flag,
	CTModel[32],
	TModel[32]
}

// SETTINGS HERE
new const g_eModels[][ModelsInfo] =
{
	{ ADMIN_LEVEL_A, "owner_ct", "owner_t" },
	{ ADMIN_LEVEL_B, "admin_ct", "admin_t" }
}
// END OF SETTINGS

new Trie:g_tModels

public plugin_init()
{
	register_plugin("Multiple Player Models", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}

public plugin_end()
	TrieDestroy(g_tModels)

public plugin_precache()
{
	g_tModels = TrieCreate()
	
	for(new i; i < sizeof(g_eModels); i++)
	{
		precache_player_model(g_eModels[i][CTModel])
		precache_player_model(g_eModels[i][TModel])
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		static bool:bMatch, iFlags, i
		bMatch = false
		
		for(iFlags = get_user_flags(id), i = 0; i < sizeof(g_eModels); i++)
		{
			if(iFlags & g_eModels[i][Flag])
			{
				switch(cs_get_user_team(id))
				{
					case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, g_eModels[i][CTModel])
					case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, g_eModels[i][TModel])
				}
				
				bMatch = true
				break
			}
		}
		
		if(!bMatch)
		{
			static szModel[32]
			cs_get_user_model(id, szModel, charsmax(szModel))
			
			if(TrieKeyExists(g_tModels, szModel))
				cs_reset_user_model(id)
		}
	}
}

precache_player_model(szModel[])
{
	TrieSetCell(g_tModels, szModel, 1)
	
	static szFile[128]
	formatex(szFile, charsmax(szFile), "models/player/%s/%s.mdl", szModel, szModel)
	precache_model(szFile)
	replace(szFile, charsmax(szFile), ".mdl", "T.mdl")
	
	if(file_exists(szFile))
		precache_model(szFile)
}
Изработки на поръчкови уеб системи, уеб дизайни и графични изображения
Discord Server

Аватар
HeatoN
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 232
Регистриран на: 04 Фев 2022, 16:16
Местоположение: Elhovo - Las Vegas
Се отблагодари: 35 пъти
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Добавяне на 2ри скин при admin models

Мнение от HeatoN » 06 Фев 2024, 20:28

Мерси колега
Здравейте, Ние сме Dark-Star Counter-Strike базирана верига стремяща се да предостави качествени сървъри на своитепотребители
〢☆ При нас може да намерите:
〢☆ активен и помагащ STAFF
〢☆ Качествени сървъри.
〢☆ 24/7 поддръжка.
〢☆ Нашият дискорд: https://discord.gg/cPw8xauRPq
Изображение

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта