Counter-Strike 1.6
Godlike # Dust2 by Day, Classic by Night
45.144.155.164:27015
de_dust2
Играчи: 10/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
HH-GaminG #GunGame 91.134.123.43:27015 gg_flatiron Играчи: 8/28
Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] 45.144.155.113:27015 de_dust2 Играчи: 2/32
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_map2 Играчи: 4/16
Counter-Strike 1.6
VIP
45.144.155.171:27015 ★ [ZM]ImperialCS Zombie Plague Mega|Fast SaveAP Jetpack+GoldenAK zm_effect 13/32

spawn • преражда играч/entity

Библиотеката съдържа 22 natives и 0 forwards и 0 stocks.
Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1309 пъти
Обратна връзка:

spawn • преражда играч/entity

Мнение от OciXCrom » 11 Окт 2016, 16:53

fun.incspawn(id)

index: ID-то на играча/entity-то

Връща: нищо
Чрез тази функция можете да преродите даден играч/entity.

Примерен плъгин №1: Прераждане чрез командата /respawn.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN_NAME "spawn"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_clcmd("say /respawn", "cmdRespawn")
}

public cmdRespawn(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        client_print(id, print_chat, "* Ne mojesh da se prerodish kogato si jiv!")
    else
        spawn(id)
        
    return PLUGIN_HANDLED
}

Обратно към “fun.inc”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта