AMXX-BG.INFO
https://amxx-bg.info/forum/
Всички Entities и функции на Block Tool
https://amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?t=2769
Страница
1
от
1
Всички Entities и функции на Block Tool
Публикувано на:
15 Дек 2017, 13:15
от
aHaJLruH
NOTE
: Функциите оцветени в зелено имат урок във форума!
NOTE
: Ще обновявам темата постоянно докато не добавя всички.
trigger_
НОВО
trigger_once
- Обикновен тригър, който активира дадено ентити веднъж на всеки рунд.
НОВО
trigger_random
- Тригър, който активира произволно едно от зададените му ентити, може да бъде настроен да активира това което не е било активирано до сега.
НОВО
trigger_setorigin
- X
trigger_multiple
- Подобнa функция на trigger_once, освен че можеш да я активираш повече от веднъж на рунд. Също така може да се настрои времето след което да може да се активира.
trigger_push
- Използва се за избутване на играча който го докосне. Полезно е за направата на вятър, движещи се патеки както и трамплини.
trigger_teleport
- Това ентити телепортира играчът който го докосне на определено местоположение зададено от функцията info_teleport_destination.
trigger_hurt
- Отнема кръв на играча при докосване. Използва се за направата на киселина, лава и тем подобни.
trigger_counter
- На това ентити може да му бъде зададен след колко брой от пъти играч който го докосне да активира друго ентити.
trigger_gravity
- Играчът който премине през това ентити ще му бъде променена гравитацията.
trigger_camera
- Използва се за направата на камери. Може да направите с него камерата която ви показва преди да се спалннете в някой сървър или такава която да се активира от играч на картата.
item_
НОВО
armoury_entity
- Поставя оръжия на картата, ако оръжието е във въздуха само пада на земята.
НОВО
item_airbox
- Подобно е на armoury_entity и поставя оръжие на картата, но за разлика от нея - оръжието е във въздуха а не стои на земята.
button_
button_target
- Когато бъде стрелнат обекта ще се активира. Почти същата функция като func_button.
env_
env_bubbles
- На мястото което покрива обектът ще се издигат балончета.
env_beam
- Създава лъч от ел. енергия между два обекта. Наподобява env_laser.
env_beverage
- X
env_rain
- Добавя дъжд на картата ви.
env_snow
- Добавя сняг на картата ви.
env_explosion
- На мястото което покрива обекта ще има експлозия.
env_fade
- Замъглява/затъмнява екранът на играч.
env_fog
- Създава мъгла в определена зона по картата.
env_funnel
- X
env_global
- X
env_glow
- X
env_laser
- Създава лазер, който може да причинява щета на играч.
env_message
- Когато е активиран, показва съобщение на екрана на играч. (предварително зададено съобщение от .txt файл!)
env_render
- Дава различни ефектни на обектите за които е зададен. (когато бъде активиран)
env_shake
- Разклаща екранът на играч/ите когато е активиран.
env_shooter
- X
env_smoker
- Създава пушек подобен на тези от димните гранати.
env_sound
- Когато е активиран, пуска звук в определен радиус.
env_spark
- Създава искри, наподобяващи скъсан електрически кабел.
env_sprite
- Вкарва .spr на картата ви.
func_
func_wall
- Най-обикновената функция с която се създават твърди обекти.
func_wall_toggle
- Същата функция като func_wall, но когато е "задействан" от примерно бутон обекта става невидим.
func_bomb_target
- На мястото което покрива блокът ще може да се залага C4.
func_breakable
- С тази функция се правят чупливи обекти.
func_button
- Дава на блокът функция на бутон.
func_buyzone
- На мястото което покрива блокът ще може да се купуват оръжия.
func_conveyor
- Блокът ще има избутваща сила наподобяваща фитнес пътека. (лентите на deathrun при T спауна)
func_detail
- X
func_door
- Дава на блокът функция на врата.
func_door_rotating
- С тази функция се създава въртяща се врата (като старите врати с панти)
func_escapezone
- Използва се на es_ картите. Създава зоната за бягство на терористите.
func_friction
- С тази функция се правят обекти с ниско триене, за имитиране на мазни или ледени повърхности.
func_grencatch
- X
func_group
- X
func_guntarget
- Създава движеща се мишена с path_tracks.
func_healthcharger
- С тази функция създавате аптечки от които се зарежда с бутона "Use".
func_hostage_rescue
- Маркира зоната до която трябва да се ескортират заложниците за да бъдат спасени.
func_illusionary
- Създавате нереален обект през който може да се минава, но изглежда като истински.
func_ladder
- С нея правите стълби и въжета за качване.
func_monsterclip
- X
func_mortar_field
- Показвате зоната на която ще се извърши бомбардиране.
func_pendulum
- Позволява ви създаването на обект с функцията на махало.
func_plat
- Създава платформа която като стъпи играч върху нея се издига.
func_platrot
- X
func_pushable
- Създавате обект който с натискането на бутона Е, може да бъде избутван.
func_recharge
- Аптечка за броня, почти същата функция като func_healthcharger.
func_rot_button
- Бутон който може да се върти.
func_rotating
- Въртящи се обекти.
func_tank
- С тази функция се правят артилериини оръжия.
func_tankcontrols
- От къде да се управлява оръжието (func_tank)
func_tanklaser
- Подобна функция на func_tank с лазер.
func_tankmortar
- X
func_tankroket
- Оръжие което изстрелва ракети.
func_trackautochange
- X
func_train
- С тази функция правите движещи се обекти с предварително зададени кординати на движение. Като влакове, асансиори и т.н.
func_traincontrols
- Бутонът с който се контролира движещия се обект.
func_vehicle
- И с тази функция се правят движещи се обекти, но такива които се движат навсякъде по картата (коли)
func_vehiclecontrols
- От къде да се управляват тези обекти.
func_vip_safetyzone
- Маркира зоната до която трябва да достигнат VIP за да свърши рунда.
func_water
- С тази функция се прави вода.
info_
info_angularfade
- X
info_bigmomma
- Позволява ви да зададе път за monster_bigmomma и да го накарате да направи специфични движения.
info_bomb_target
- Подобна функция на func_bomb_target
info_compile_parameters
- X
info_hostage_rescue
- Задавате зоната до която трябва да се ескортират заложниците.
info_intermission
- X
info_landmark
- X
info_lights_rad
- X
info_map_parameters
- Дефинира различни параметри за картата. Като например радиусът на бомбата или кой отбор да си купува оръжия.
info_node
- Дефинира на къде да се движат NPC.
info_node_air
- Като info_node, но за летящи NPC.
info_null
- X
game_
game_counter
- X
game_counter_set
- X
game_end
- Когато е активиран, играта свършва и картата се сменя.
game_player_equip
- Въоръжава играч.
game_player_hurt
- При активация отнема кръв на играч.
game_player_team
- Променя отборът на играч.
game_score
- Добавя/намалява точки от резултата на играч.
game_team_master
- X
game_team_set
- X
game_text
- Изкарва съобщение на екрана на играч.