Страница 4 от 4
ReGameDLL_CS, Reverse-engineered CS mod
Публикувано на: 06 Фев 2022, 23:05
от cgozzie
Siska написа: ↑06 Фев 2022, 21:46
cgozzie написа: ↑06 Фев 2022, 14:11
Siska написа: ↑06 Фев 2022, 13:19
Извинявай, но аз просто се мъча да измисля някаква причина , понеже не се сещам как е възможно. Да не би да си сложил някой плъгин , който ограничава по някакъв начин ? Или ти май беше със re-gungame , защо не провериш в цефегето да не би да има такава опция. Макар , че то май няма , но все пак или можеш евентуално да питаш във dev дали не е проблем някакъв с този гънгейм и някой плъгин примерно...
С този съм си вече GunGame AMXX 2.13b че тия на руснаците ги пробвах то голяма каша..
Но проблема оправили се ?
Всичко на ново съм направил махнал съм някой неща, ще го наблюдавам и ще пиша..
ReGameDLL_CS, Reverse-engineered CS mod
Публикувано на: 07 Фев 2022, 12:28
от cgozzie
Siska написа: ↑06 Фев 2022, 07:53
cgozzie написа: ↑05 Фев 2022, 22:20
Ще ми помотнете ли кои настройки да се барнат правилно,защото наблюдавам 3 дена сървъра че хората се мъчат да влезнат и се в спектатори ги даржи и до там.Даже и аз влизам вътре 6 човека играят и не ще да ме пусне в играта от никаде.Търсих в нета да намеря нещо настроено или как да се настрои но не намерих нищо по-въпроса.Ето game.cfg Става въпрос за GunGame.
Код за потвърждение: Избери целия код
// ReGameDLL Configuration File
echo Executing ReGameDLL Configuration File
////////////////
mp_autokick "0"
mp_autokick_timeout "-1"
mp_autocrosshair "0"
mp_consistency "1"
mp_fadetoblack "0"
mp_falldamage "0"
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1"
mp_forcecamera "1"
mp_forcechasecam "1"
mp_friendlyfire "0"
mp_freezetime "0"
mp_fraglimit "0"
mp_limitteams "1"
mp_hostagepenalty "0"
mp_startmoney "800"
mp_tkpunish "0"
mp_chattime "6"
mp_roundtime "5"
mp_timelimit "30"
mp_winlimit "0"
mp_c4timer 25
///////////////
mp_freeforall "0"
mp_autoteambalance "0"
mp_buytime "0.25"
mp_maxmoney "16000"
mp_round_infinite "0"
mp_roundover "0"
mp_round_restart_delay "5"
mp_hegrenade_penetration "0"
mp_nadedrops "0"
mp_auto_reload_weapons "0"
mp_refill_bpammo_weapons "3"
mp_auto_join_team "0"
mp_max_teamkills "3"
mp_fraglimit "0"
mp_forcerespawn "1"
mp_hostage_hurtable "1"
mp_show_radioicon "1"
mp_show_scenarioicon "0"
mp_old_bomb_defused_sound "1"
showtriggers "0"
sv_alltalk 2
mp_item_staytime "300"
mp_legacy_bombtarget_touch "1"
mp_respawn_immunitytime "2"
mp_respawn_immunity_effects 1
mp_respawn_immunity_force_unset 0
mp_kill_filled_spawn "1"
mp_scoreboard_showhealth "5"
mp_scoreboard_showmoney "-1"
mp_scoreboard_showdefkit "-1"
humans_join_team "any"
Да не би да си сложил карта за малко хора или на всички карти е така ?
Сега се досетих че на ggmaps май имаше плъгин да ги пуска до 32 слота или се лъжа.Ако има такъв нека някой го сподели..
ReGameDLL_CS, Reverse-engineered CS mod
Публикувано на: 07 Фев 2022, 12:39
от bustA
ReGameDLL_CS, Reverse-engineered CS mod
Публикувано на: 07 Фев 2022, 14:55
от cgozzie
ReGameDLL_CS, Reverse-engineered CS mod
Публикувано на: 07 Фев 2022, 16:25
от Siska
Е , нали ти казахме
Хубаво , че си се сетил
ReGameDLL_CS, Reverse-engineered CS mod
Публикувано на: 07 Фев 2022, 16:29
от cgozzie
Siska написа: ↑07 Фев 2022, 16:25
Е , нали ти казахме
Хубаво , че си се сетил
А не ти ме подсети с поста си иначе още щях да го мисля..
ReGameDLL_CS, Reverse-engineered CS mod
Публикувано на: 07 Фев 2022, 18:44
от bustA
ReGameDLL_CS, Reverse-engineered CS mod
Публикувано на: 13 Мар 2022, 14:08
от Siska
del