|
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1 45.144.155.113:27015 |
de_dust2 Играчи: 30/32 |
VIP
|
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | 93.123.16.4:27022 | aim_aztec | Играчи: 0/16 |
|
VIP
|
93.123.16.4:27022 | Cs-PlovdiV.com - Aim Attack | aim_aztec | 0/16 |
Resetscore System
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1827
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 372 пъти
- Обратна връзка:
Resetscore System
resetscore_resetkills <по подразбиране: "1"> -- Определя дали командата ще рестартира убийствата.
resetscore_resetdeaths <по подразбиране: "1"> -- Определя дали командата ще рестартира умиранията.
Имаш кварове..
resetscore_resetdeaths <по подразбиране: "1"> -- Определя дали командата ще рестартира умиранията.
Имаш кварове..
-
iv69
Извън линия - Потребител
- Мнения: 744
- Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
- Се отблагодари: 214 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Resetscore System
Благодаря ! Това не съм видял ?!!!F33L Th3 P0W3R. написа: ↑10 Сеп 2018, 11:59 resetscore_resetkills <по подразбиране: "1"> -- Определя дали командата ще рестартира убийствата.
resetscore_resetdeaths <по подразбиране: "1"> -- Определя дали командата ще рестартира умиранията.
Имаш кварове..
-
Dachoni
Извън линия - Потребител
- Мнения: 157
- Регистриран на: 23 Ное 2017, 16:48
- Се отблагодари: 95 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Resetscore System
Здравейте, плъгина го ползвам с достъп до командата с флаг, когато играч с достъп напише /rs или /resetscore , когато е мъртъв в Tabscore играча минава в Spectators.
След започване на новия рунд го връща в отбора.
Възможно ли е да се поправи това. Иначе другото по плъгина работи коректно.
След започване на новия рунд го връща в отбора.
Възможно ли е да се поправи това. Иначе другото по плъгина работи коректно.
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1296 пъти
- Обратна връзка:
Resetscore System
Не поддържам този плъгин вече, обаче опитай така. Вероятно е от colorchat-а.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cromchat>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN_NAME "Resetscore System"
#define PLUGIN_VERSION "1.1"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"
#define sReset "buttons/bell1.wav"
#define sResetAll "buttons/lightswitch2.wav"
new const g_Commands[][] = {
"say /rs",
"say /resetscore",
"say_team /rs",
"say_team /resetscore"
}
new cvar_prefix, cvar_alive, cvar_viponly, cvar_vipflag, cvar_limit, cvar_resetkills, cvar_resetdeaths, cvar_resetmoney, cvar_notifyall, cvar_sound, cvar_chat, cvar_adverttime
new limit[33], advert
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
register_cvar("ResetscoreSystem", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
cvar_prefix = register_cvar("resetscore_prefix", "!g[!tResetscore System!g]")
cvar_alive = register_cvar("resetscore_alive", "1")
cvar_viponly = register_cvar("resetscore_viponly", "0")
cvar_vipflag = register_cvar("resetscore_vipflag", "b")
cvar_limit = register_cvar("resetscore_limit", "0")
cvar_resetkills = register_cvar("resetscore_resetkills", "1")
cvar_resetdeaths = register_cvar("resetscore_resetdeaths", "1")
cvar_resetmoney = register_cvar("resetscore_resetmoney", "0")
cvar_notifyall = register_cvar("resetscore_notifyall", "1")
cvar_sound = register_cvar("resetscore_sound", "1")
cvar_chat = register_cvar("resetscore_chat", "0")
cvar_adverttime = register_cvar("resetscore_adverttime", "120")
for(new i = 0; i < sizeof(g_Commands); i++)
register_clcmd(g_Commands[i], "cmd_resetscore")
}
public plugin_cfg()
{
advert = get_pcvar_num(cvar_adverttime)
if(advert > 0) set_task(float(advert), "rs_advertise", 2222, "", 0, "b", 0)
}
public cmd_resetscore(id)
{
static szPrefix[100]
szPrefix = get_prefix()
static cmd_limit
cmd_limit = get_pcvar_num(cvar_limit)
if(!get_pcvar_num(cvar_alive) && is_user_alive(id))
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1You can't ^3reset ^1your ^4score ^1while you are ^3alive^1.", szPrefix)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_pcvar_num(cvar_viponly) == 1 && !user_has_flag(id, cvar_vipflag))
{
new flag_vip[2]
get_pcvar_string(cvar_vipflag, flag_vip, charsmax(flag_vip))
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1Flag ^3%s ^1is neeeded to ^4reset your score^1.", szPrefix, flag_vip)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cmd_limit > 0)
{
if(limit[id] == cmd_limit)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1You can ^4reset your score ^1only ^3%i ^1times per map.", szPrefix, cmd_limit)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(limit[id] < cmd_limit)
limit[id]++
}
new limit_left = cmd_limit - limit[id]
switch(get_pcvar_num(cvar_notifyall))
{
case 0:
{
if(cmd_limit > 0)
{
if(limit_left == 0) ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1You have just ^3reset ^1your ^4score^1. You ^3can't ^1use this command anymore.", szPrefix)
else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1You have just ^3reset ^1your ^4score^1. You can do this ^3%i ^1more time%s.", szPrefix, limit_left, (limit_left == 1) ? "" : "s")
}
else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1You have just ^3reset ^1your ^4score^1.", szPrefix)
}
case 1:
{
new name[32]
get_user_name(id, name, charsmax(name))
if(cmd_limit > 0) ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s ^1Player ^3%s ^1has just ^4reset his score ^1[^4Limit: ^3%i^1/^3%i^1]", szPrefix, name, limit[id], cmd_limit)
else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s ^1Player ^3%s ^1has just ^4reset his score^1.", szPrefix, name)
}
}
switch(get_pcvar_num(cvar_sound))
{
case 1: client_cmd(id, "spk %s", sReset)
case 2: client_cmd(0, "spk %s", sResetAll)
}
resetscore(id)
return (get_pcvar_num(cvar_chat) == 1) ? PLUGIN_CONTINUE : PLUGIN_HANDLED
}
public rs_advertise()
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s ^1Type ^3/rs ^1or ^3/resetscore ^1to ^4reset your score^1.", get_prefix())
resetscore(id)
{
if(get_pcvar_num(cvar_resetkills) == 1) set_user_frags(id, 0)
if(get_pcvar_num(cvar_resetdeaths) == 1) cs_set_user_deaths(id, 0)
if(get_pcvar_num(cvar_resetmoney) == 1) cs_set_user_money(id, get_cvar_num("mp_startmoney"))
}
stock get_prefix()
{
static szPrefix[100]
get_pcvar_string(cvar_prefix, szPrefix, charsmax(szPrefix))
replace_all(szPrefix, charsmax(szPrefix), "!n", "^1")
replace_all(szPrefix, charsmax(szPrefix), "!t", "^3")
replace_all(szPrefix, charsmax(szPrefix), "!g", "^4")
return szPrefix
}
stock user_has_flag(id, cvar)
{
new flags[32]
get_flags(get_user_flags(id), flags, charsmax(flags))
new vip_flag[2]
get_pcvar_string(cvar, vip_flag, charsmax(vip_flag))
return (contain(flags, vip_flag) != -1) ? true : false
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(sReset)
precache_sound(sResetAll)
}
Resetscore System
L 12/02/2020 - 20:18:03: [FUN] Invalid player 16
L 12/02/2020 - 20:18:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crx_resetscore.amxx", version "1.1")
L 12/02/2020 - 20:18:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_frags")
L 12/02/2020 - 20:18:03: [AMXX] [0] crx_resetscore.sma::resetscore (line 144)
L 12/02/2020 - 20:18:03: [AMXX] [1] crx_resetscore.sma::cmd_resetscore (line 135)
Can this be that the player has invalid characters in his name? Got this error sometimes.
L 12/02/2020 - 20:18:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crx_resetscore.amxx", version "1.1")
L 12/02/2020 - 20:18:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_frags")
L 12/02/2020 - 20:18:03: [AMXX] [0] crx_resetscore.sma::resetscore (line 144)
L 12/02/2020 - 20:18:03: [AMXX] [1] crx_resetscore.sma::cmd_resetscore (line 135)
Can this be that the player has invalid characters in his name? Got this error sometimes.
-
OciXCrom
Извън линия - Owner
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1296 пъти
- Обратна връзка:
Resetscore System
No, name has nothing to do with it. It happens when a player tries to reset his score when not connected, but I don't see how such a player can even write the command.
Resetscore System
hi OciXCrom, can you add a little feature on this plugin for me plz? i want it to show on hud on the right side how many time the player has reset the score, but only to whoever is spectating him, like "Player %s used the Reset Score X times" only in each map, if changes the map don`t save
thanks
thanks
-
DrHesperus
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 16
- Регистриран на: 01 Апр 2021, 19:01
- Местоположение: Екатеринбург
- Се отблагодари: 2 пъти
- Обратна връзка:
Resetscore System
OciXCrom, есть возможность добавить русскую поддержку, чтобы я мог перевести слова или просто добавить языковой файл? У меня русский сервер, твои плагины хороши, но без русской поддержки плохо
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 3 Отговори
- 1985 Преглеждания
-
Последно мнение от impossible
-
- 3 Отговори
- 1934 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 3 Отговори
- 2393 Преглеждания
-
Последно мнение от Mucii
-
- 4 Отговори
- 1902 Преглеждания
-
Последно мнение от HybridMind
-
- 3 Отговори
- 2190 Преглеждания
-
Последно мнение от SS@ManiaK!
-
- 5 Отговори
- 2901 Преглеждания
-
Последно мнение от M36
-
- 3 Отговори
- 1020 Преглеждания
-
Последно мнение от ChrisBenoit
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост