Здравейте, наскоро се заех да направя сървър със ZP. Искам да му сложа ботове, докато ( ако ) набере популярност и пробвах какво ли не, но най-читави ми излгеждат PodBot(YaPB) заради waypoint-овете. Научих се как да ги правя, на всички мапове, които съм едитвал с waypoint graph editor-a нямам грешки, когато направя Check и не мисля, че проблемът ще е заради waypoints.
Та проблемът е следния - зомби ботовете стъкват когато минат покрай оръжие на земята. Даже мисля, че се привличат от оръжието и тогава отиват към него и се стъкват. Под стъкване имам предвид глитчващо, движение върху модела на оръжието, просто се въртят на всички страни хаотично.
ето линк към gif изображение на случващото се. https://imgur.com/a/FqrKBh4
YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.
-
manofbullet
Извън линия - Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 08 Сеп 2023, 16:34
- Обратна връзка:
YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.
hunted | zp | nanosuit | oldschool - 89.215.118.182:27015
-
manofbullet
Извън линия - Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 08 Сеп 2023, 16:34
- Обратна връзка:
Re: YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.
Update: Случи се и на място, на което нямаше weapon на земята. Явно може и да е другаде причината...
hunted | zp | nanosuit | oldschool - 89.215.118.182:27015
-
Siska
Извън линия - Потребител
- Мнения: 720
- Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
- Местоположение: Bedrock
- Се отблагодари: 143 пъти
- Получена благодарност: 42 пъти
- Обратна връзка:
Re: YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.
Няма значение какъв е мода и се случва постоянно, въпреки, че имаме опция да им зададем, за да могат да ползват "custom" неща.
Същата работа и със "c4". Дали ще пишем модела в цефегето или не, няма разлика. Има нова версия на ботовете с нови опции и махнати стари. Не е компилирана и трябва сами да си компилираме, а аз не мога. Нямам "visual studio" (сигурно става и с друга програма) и не можах да намеря някой да компилира това чудо.
Същата работа и със "c4". Дали ще пишем модела в цефегето или не, няма разлика. Има нова версия на ботовете с нови опции и махнати стари. Не е компилирана и трябва сами да си компилираме, а аз не мога. Нямам "visual studio" (сигурно става и с друга програма) и не можах да намеря някой да компилира това чудо.
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...

WWW.CSMEGAGAMING.COM
Skype : Sisi-1_1

WWW.CSMEGAGAMING.COM


-
manofbullet
Извън линия - Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 08 Сеп 2023, 16:34
- Обратна връзка:
Re: YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.
Поразгледах малко поведението на ботовете с включени visual waypoint nodes и забелязох, че това се случва когато бота гледа в посока, в която явно иска да отиде, само и само там и никъде другаде, а в тази посока няма свързан waypoint до сегашното местоположение на бота. Реално нямаше счупени връзки, може би обиколният път е доста голям и бота не го предприема. По-късно ще се заиграя с waypoint-овете и ще отбележа резултата.
hunted | zp | nanosuit | oldschool - 89.215.118.182:27015
-
manofbullet
Извън линия - Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 08 Сеп 2023, 16:34
- Обратна връзка:
Re: YaPB (zp) ботове бъгват над оръжия по земята.
Точно това направих първия път, но повечето зм карти имат много оскъдни waypoints и според мен точно това оплесква нещата. Пример: zm_infantry_bns имаше около 180 waypoints и нямаше връзки между много от тях и имаше доста стъквания на ботовете, след минута и нещо от рунда вече 80% от зм ботовете са стъкнати.Hurricane написа: ↑15 Сеп 2023, 02:27 Изтегли карта, в която вече има waypoint и пробвай ботовете по тази карта.
Waypoint ZP
Добавих още около 150 waypoints, като направих така, че всеки waypoint да има връзка с всички заобикалящи го waypoints (Това което липсва в повечето map graphs от базата данни на yapb, които изтеглих) и сега няма подобно стъкване на този мап.
Явно ключовият момент е един waypoint node да има колкото може повече връзки. Честно казано беше доста интересен целия процес. Повторих го на всички мапове от сървъра (~8) и засега май остана само 1 проблемен на който се случва това нещо и като се случи конзолата изписва следното:
"A* search for bot "никнейм на бота" has failed. Falling back to shortest-path algorithm. Seems to be graph is broken." и го повтаря като безкраен цикъл, докато бота не умре или рунда приключи.
hunted | zp | nanosuit | oldschool - 89.215.118.182:27015
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 7 Отговори
- 246 Преглеждания
-
Последно мнение от trasha
-
- 5 Отговори
- 1072 Преглеждания
-
Последно мнение от stambeto2006
-
- 4 Отговори
- 2006 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 110 Отговори
- 26891 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
-
- 8 Отговори
- 4759 Преглеждания
-
Последно мнение от petr0w
-
- 1 Отговори
- 1189 Преглеждания
-
Последно мнение от EMOTO2.COM
-
- 3 Отговори
- 1854 Преглеждания
-
Последно мнение от thurinven
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта