2 Добавки към Happy_Hour

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1357
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 275 пъти
Получена благодарност: 44 пъти

2 Добавки към Happy_Hour

Мнение от cgozzie » 16 Сеп 2023, 00:13

Здравейте реших в Happy_Hour да се добавят защото ми трябват само вечер да са активни.

1.Да се добави 50 кръв към текущата 100 / общо 150.
2.Бонус Фраг х1

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <crxranks>
#include <cromchat>

#define PLUGIN_VERSION "1.0"

new bool:g_bHappyHour, g_pStart, g_pEnd, g_pMultiplier, g_iMultiplier, g_iHudSync

public plugin_init()
{
	register_plugin("CRXRanks: Happy Hour XP", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXRanksHH", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	g_pStart = register_cvar("crxranks_hh_start", "20")
	g_pEnd = register_cvar("crxranks_hh_end", "08")
	g_pMultiplier = register_cvar("crxranks_hh_multiplier", "3")
	
	g_iHudSync = CreateHudSyncObj()
	
	set_task(1.0, "DisplayMessage", .flags = "b")
	
	set_task(12.0, "DisplayHappyHourStart", 0)
}

public plugin_cfg()
	OnRoundStart()

public OnRoundStart()
{
	g_iMultiplier = get_pcvar_num(g_pMultiplier)
	g_bHappyHour = is_happy_hour(get_pcvar_num(g_pStart), get_pcvar_num(g_pEnd))
}

public DisplayMessage()
{
	new players
	players = get_playersnum()
	set_hudmessage(225, 225, 225, 0.01, 0.01, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
	ShowSyncHudMsg(0, g_iHudSync,"Happy Hour: %i:00 - %i:00^nAward: Double XP",get_pcvar_num(g_pStart),get_pcvar_num(g_pEnd),g_bHappyHour ? "ON" : "OFF", players)
}

public DisplayHappyHourStart()
{
	if(g_bHappyHour)
	{
		CC_SendMessage(0, "^4[VLADISLAVOVO-AWP] ^1THE HAPPY ^3XP ^1HOUR HAS ^4STARTED^1!")
	}
}

public crxranks_user_receive_xp(id, iXP, CRXRanks_XPSources:iSource)
{
	if(g_bHappyHour && iSource == CRXRANKS_XPS_REWARD)
		return iXP * g_iMultiplier
		
	return CRXRANKS_CONTINUE
}


bool:is_happy_hour(const iStart, const iEnd)
{
    	static iHour; time(iHour)
    	return bool:(iStart < iEnd ? (iStart <= iHour < iEnd) : (iStart <= iHour || iHour < iEnd))
}
Изображение

Аватар
ByteWizard
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 251
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 24 пъти
Получена благодарност: 96 пъти

Re: 2 Добавки към Happy_Hour

Мнение от ByteWizard » 16 Сеп 2023, 05:19

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <crxranks>
#include <cromchat>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUS_START_HP 50
#define PLUS_FRAG 1

#define PLUGIN_VERSION "1.0"

new bool:g_bHappyHour, g_pStart, g_pEnd, g_pMultiplier, g_iMultiplier, g_iHudSync

public plugin_init()
{
	register_plugin("CRXRanks: Happy Hour XP", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXRanksHH", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1);
	g_pStart = register_cvar("crxranks_hh_start", "20")
	g_pEnd = register_cvar("crxranks_hh_end", "08")
	g_pMultiplier = register_cvar("crxranks_hh_multiplier", "3")
	
	g_iHudSync = CreateHudSyncObj()
	
	set_task(1.0, "DisplayMessage", .flags = "b")
	
	set_task(12.0, "DisplayHappyHourStart", 0)
}

public plugin_cfg()
	OnRoundStart()

public OnRoundStart()
{
	g_iMultiplier = get_pcvar_num(g_pMultiplier)
	g_bHappyHour = is_happy_hour(get_pcvar_num(g_pStart), get_pcvar_num(g_pEnd))
}

public DisplayMessage()
{
	new players
	players = get_playersnum()
	set_hudmessage(225, 225, 225, 0.01, 0.01, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
	ShowSyncHudMsg(0, g_iHudSync,"Happy Hour: %i:00 - %i:00^nAward: Double XP",get_pcvar_num(g_pStart),get_pcvar_num(g_pEnd),g_bHappyHour ? "ON" : "OFF", players)
}

public DisplayHappyHourStart()
{
	if(g_bHappyHour)
	{
		CC_SendMessage(0, "^4[VLADISLAVOVO-AWP] ^1THE HAPPY ^3XP ^1HOUR HAS ^4STARTED^1!")
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(g_bHappyHour)
	{
		set_user_health(id, get_user_health(id) + PLUS_START_HP)
		set_user_frags(id, get_user_frags(id) + PLUS_FRAG)
	}
}

public crxranks_user_receive_xp(id, iXP, CRXRanks_XPSources:iSource)
{
	if(g_bHappyHour && iSource == CRXRANKS_XPS_REWARD)
		return iXP * g_iMultiplier
		
	return CRXRANKS_CONTINUE
}


bool:is_happy_hour(const iStart, const iEnd)
{
    	static iHour; time(iHour)
    	return bool:(iStart < iEnd ? (iStart <= iHour < iEnd) : (iStart <= iHour || iHour < iEnd))
}
Изображение

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1357
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 275 пъти
Получена благодарност: 44 пъти

Re: 2 Добавки към Happy_Hour

Мнение от cgozzie » 16 Сеп 2023, 10:30

Когато е активен и влезна и след това в лога ми дава тази грешка..

Код за потвърждение: Избери целия код

L 09/16/2023 - 10:27:14: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Happy_Hour2.amxx", version "1.0")
L 09/16/2023 - 10:27:14: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_health")
L 09/16/2023 - 10:27:14: [AMXX]    [0] Happy_Hour2.sma::OnPlayerSpawn (line 61)
Изображение

Аватар
illusion
Извън линия
VIP
VIP
Мнения: 1856
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 154 пъти
Получена благодарност: 389 пъти
Обратна връзка:

Re: 2 Добавки към Happy_Hour

Мнение от illusion » 16 Сеп 2023, 14:45

Пробвай така, даже не знам дали се компилира, нямам компилатор.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <crxranks>
#include <cromchat>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUS_START_HP 50
#define PLUS_FRAG 1

#define PLUGIN_VERSION "1.0"

new bool:g_bHappyHour, g_pStart, g_pEnd, g_pMultiplier, g_iMultiplier, g_iHudSync

public plugin_init()
{
	register_plugin("CRXRanks: Happy Hour XP", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXRanksHH", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1);
	g_pStart = register_cvar("crxranks_hh_start", "20")
	g_pEnd = register_cvar("crxranks_hh_end", "08")
	g_pMultiplier = register_cvar("crxranks_hh_multiplier", "3")
	
	g_iHudSync = CreateHudSyncObj()
	
	set_task(1.0, "DisplayMessage", .flags = "b")
	
	set_task(12.0, "DisplayHappyHourStart", 0)
}

public plugin_cfg()
	OnRoundStart()

public OnRoundStart()
{
	g_iMultiplier = get_pcvar_num(g_pMultiplier)
	g_bHappyHour = is_happy_hour(get_pcvar_num(g_pStart), get_pcvar_num(g_pEnd))
}

public DisplayMessage()
{
	new players
	players = get_playersnum()
	set_hudmessage(225, 225, 225, 0.01, 0.01, 1, 2.0, 1.0, 0.5, 1.0, -1)
	ShowSyncHudMsg(0, g_iHudSync,"Happy Hour: %i:00 - %i:00^nAward: Double XP",get_pcvar_num(g_pStart),get_pcvar_num(g_pEnd),g_bHappyHour ? "ON" : "OFF", players)
}

public DisplayHappyHourStart()
{
	if(g_bHappyHour)
	{
		CC_SendMessage(0, "^4[VLADISLAVOVO-AWP] ^1THE HAPPY ^3XP ^1HOUR HAS ^4STARTED^1!")
	}
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	if(g_bHappyHour && is_user_alive(id))
	{
		set_user_health(id, get_user_health(id) + PLUS_START_HP)
		set_user_frags(id, get_user_frags(id) + PLUS_FRAG)
	}
}

public crxranks_user_receive_xp(id, iXP, CRXRanks_XPSources:iSource)
{
	if(g_bHappyHour && iSource == CRXRANKS_XPS_REWARD)
		return iXP * g_iMultiplier
		
	return CRXRANKS_CONTINUE
}


bool:is_happy_hour(const iStart, const iEnd)
{
    	static iHour; time(iHour)
    	return bool:(iStart < iEnd ? (iStart <= iHour < iEnd) : (iStart <= iHour || iHour < iEnd))
}
Изработки на поръчкови уеб системи, уеб дизайни и графични изображения
Discord Server

Изображение

⭐ FRAGZONE CS2 PUBLIC
🔗 connect 87.121.54.84:27018

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1357
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 275 пъти
Получена благодарност: 44 пъти

Re: 2 Добавки към Happy_Hour

Мнение от cgozzie » 16 Сеп 2023, 15:27

За сега не дава грешката но нека го тествам с играчи и ще пиша в темата..
Изображение

Аватар
ByteWizard
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 251
Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
Се отблагодари: 24 пъти
Получена благодарност: 96 пъти

Re: 2 Добавки към Happy_Hour

Мнение от ByteWizard » 17 Сеп 2023, 00:18

Oops sorry пропуснал съм да добавя проверка дали играча е жив, все пак беше 4/5 часа сутринта :D :D
Изображение

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1357
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 275 пъти
Получена благодарност: 44 пъти

Re: 2 Добавки към Happy_Hour

Мнение от cgozzie » 17 Сеп 2023, 00:44

Всичко е наред тесван е благодаря ви за помоща..Нека не се затваря темата имам нещо на ум само да реша дали ще е нужно да се добави.
Изображение

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта