Заявка за VIP Knife Plugin
-
Shokub2k
Извън линия - Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28 Юли 2023, 18:49
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Заявка за VIP Knife Plugin
VIP Knife Plugin трябва да работи по-следния начин: Играч със нужния флаг при влизане във сървъра веднага да му се даде ножа. Да има в него P и V модели и също ако може да се сложи избор за звуци за самият нож. Смисъл аз да си слагам собствени звуци. И ако може да се добави 2xdamage, Knockback, 280speed и Gravity но когато е със ножа а когато е с други оръжия да ги няма тези магий. Само на когато е на нож да ги има.
-
Hurricane
Извън линия - Потребител
- Мнения: 65
- Регистриран на: 04 Юни 2022, 21:18
- Се отблагодари: 10 пъти
- Получена благодарност: 22 пъти
Re: Заявка за VIP Knife Plugin
Тествано работи, пробвай и ако има нещо пиши в темата
Трябва да отправиш благодарностите си към Huehue
Промяна на админ флаг
Където m заместваш c твоя флаг.
Звуците си ги избираш от тук
А моделите от тук ?
Трябва да отправиш благодарностите си към Huehue
Промяна на админ флаг
Код за потвърждение: Избери целия код
bind_pcvar_string(create_cvar("ka_vip_access_flag", "m"), g_pCvar_VipFlag, charsmax(g_pCvar_VipFlag))
Звуците си ги избираш от тук
Код за потвърждение: Избери целия код
new const g_szKnife_Sounds_Custom[][] =
{
"weapons/knife_deploy1.wav",
"weapons/knife_hit1.wav",
"weapons/knife_hit2.wav",
"weapons/knife_hit3.wav",
"weapons/knife_hit4.wav",
"weapons/knife_hitwall1.wav",
"weapons/knife_slash1.wav",
"weapons/knife_slash2.wav",
"weapons/knife_stab.wav"
}
Код за потвърждение: Избери целия код
new const g_szKnife_Models[eKnifeType][] =
{
"models/v_knife.mdl",
"models/p_knife.mdl"
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define VERSION "1.0.0"
new Float:g_pCvar_Gravity, Float:g_pCvar_Speed, Float:g_pCvar_Damage, g_pCvar_Knockback_Power, Float:g_pCvar_Knockback_Speed, g_pCvar_VipFlag[2]
enum _:eKnifeType
{
V, P
}
new const g_szKnife_Models[eKnifeType][] =
{
"models/v_knife.mdl",
"models/p_knife.mdl"
}
new const g_szKnife_Sounds_Original[][] =
{
"weapons/knife_deploy1.wav",
"weapons/knife_hit1.wav",
"weapons/knife_hit2.wav",
"weapons/knife_hit3.wav",
"weapons/knife_hit4.wav",
"weapons/knife_hitwall1.wav",
"weapons/knife_slash1.wav",
"weapons/knife_slash2.wav",
"weapons/knife_stab.wav"
}
new const g_szKnife_Sounds_Custom[][] =
{
"weapons/knife_deploy1.wav",
"weapons/knife_hit1.wav",
"weapons/knife_hit2.wav",
"weapons/knife_hit3.wav",
"weapons/knife_hit4.wav",
"weapons/knife_hitwall1.wav",
"weapons/knife_slash1.wav",
"weapons/knife_slash2.wav",
"weapons/knife_stab.wav"
}
public plugin_init()
{
register_plugin("VIP Knife Ability", VERSION, "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "CBase_Ham_TakeDamage", false)
register_forward(FM_EmitSound, "Hook_FM_EmitSound", false)
bind_pcvar_float(create_cvar("ka_gravity", "600.0"), g_pCvar_Gravity)
bind_pcvar_float(create_cvar("ka_speed", "280.0"), g_pCvar_Speed)
bind_pcvar_float(create_cvar("ka_damage", "2"), g_pCvar_Damage)
bind_pcvar_num(create_cvar("ka_knockback_power", "1000"), g_pCvar_Knockback_Power)
bind_pcvar_float(create_cvar("ka_knockback_speed", "500.0"), g_pCvar_Knockback_Speed)
bind_pcvar_string(create_cvar("ka_vip_access_flag", "m"), g_pCvar_VipFlag, charsmax(g_pCvar_VipFlag))
}
public plugin_precache()
{
new i
for (i = 0; i < sizeof g_szKnife_Models; i++)
precache_model(g_szKnife_Models[i])
for (i = 0; i < sizeof g_szKnife_Sounds_Custom; i++)
precache_sound(g_szKnife_Sounds_Custom[i])
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if (!is_user_connected(id) || !is_user_vip(id))
return PLUGIN_HANDLED
new iWeapon = read_data(2)
if (iWeapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, g_szKnife_Models[V])
set_pev(id, pev_weaponmodel2, g_szKnife_Models[P])
new Float:flGravity = g_pCvar_Gravity / 800.0
set_pev(id, pev_maxspeed, g_pCvar_Speed)
set_pev(id, pev_gravity, flGravity)
}
else
{
ExecuteHamB(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed, id)
set_pev(id, pev_gravity, 1.0)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public CBase_Ham_TakeDamage(iVictim, Inflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
{
if (!is_user_connected(iAttacker) || get_user_weapon(iAttacker) != CSW_KNIFE || iVictim == iAttacker)
return HAM_IGNORED
SetHamParamFloat(4, flDamage * g_pCvar_Damage)
new Float:fVelocity[3]
velocity_by_aim(iAttacker, g_pCvar_Knockback_Power, fVelocity)
fVelocity[2] = g_pCvar_Knockback_Speed
set_pev(iVictim, pev_velocity, fVelocity)
return HAM_IGNORED
}
public Hook_FM_EmitSound(id, iChannel, szSample[], Float:flVolume, Float:flAttn, iFlag, iPitch)
{
if (!is_user_connected(id))
return FMRES_IGNORED
for (new i = 0; i < sizeof g_szKnife_Sounds_Custom; i++)
{
if (equal(szSample, g_szKnife_Sounds_Original[i]))
{
emit_sound(id, iChannel, g_szKnife_Sounds_Custom[i], flVolume, flAttn, iFlag, iPitch)
return FMRES_SUPERCEDE
}
}
return FMRES_IGNORED
}
stock bool:is_user_vip(id)
{
if (get_user_flags (id) & read_flags(g_pCvar_VipFlag))
return true
return false
}
-
Shokub2k
Извън линия - Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28 Юли 2023, 18:49
- Се отблагодари: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Заявка за VIP Knife Plugin
Още тая вечер ще го пробвам и ще пиша за проблеми.
Иначе благодаря много!
Иначе благодаря много!
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 7 Отговори
- 2450 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 1 Отговори
- 878 Преглеждания
-
Последно мнение от Midnight1337
-
- 3 Отговори
- 2144 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 11 Отговори
- 4116 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 7 Отговори
- 3534 Преглеждания
-
Последно мнение от Lenilson
-
- 12 Отговори
- 4182 Преглеждания
-
Последно мнение от K!lLAlL
-
- 11 Отговори
- 3162 Преглеждания
-
Последно мнение от summertime vibes
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта