[VZBB Item] Golden AK-47

В този раздел се качват всякакви съб-плъгини, тоест добавки за такива плъгини, които имат собствено API и позволяват изработката на съб-плъгини работещи с тях.
Аватар
l33t
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 11
Регистриран на: 13 Окт 2016, 18:23

[VZBB Item] Golden AK-47

Мнение от l33t » 13 Окт 2016, 22:15

Автор: <VeCo>

Версия: 1.0

Описание: Плъгинът добавя в магазина "Golden AK-47", който струва 150 кредита по default. Цената се променя от следния ред:

Код за потвърждение: Избери целия код

    item_id = register_shop_item("Golden Ak47",150,USE_BATTLE,TEAM_HUMANS,ADMIN_ALL,NO_MAX_BUYS) 

Библиотеки:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <vzbb_mod>
#include <colorchat>   
Подходящ Мод: <VeCo>'s Zombie BaseBuilder Mod 4.3
vzbb_item_goldenak.rar
(15.36 KiB) Свалено 361 пъти
vzbb_item_goldenak.rar
(15.36 KiB) Свалено 361 пъти

Аватар
SSBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 82
Регистриран на: 08 Дек 2017, 21:59
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

[VZBB Item] Golden AK-47

Мнение от SSBG » 02 Юли 2019, 14:35

Все още в този сайт не се е регистрирал гадател ако може да предоставиш моделите за оръжието.
Последно промяна от OciXCrom на 02 Юли 2019, 23:44, променено общо 1 път.
Причина: Ползвай нормален шрифт!
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: 185.148.145.232:27013 [Автор: sf4n]

Аватар
Halu
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 50
Регистриран на: 06 Апр 2019, 17:11
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 8 пъти

[VZBB Item] Golden AK-47

Мнение от Halu » 02 Юли 2019, 21:49

SSBG написа: 02 Юли 2019, 14:35 Все още в този сайт не се е регистрирал гадател ако може да предоставиш моделите за оръжието.
То защото не можеш да напишеш пътя към папките и моделите в гугъл и да ти излезнат същите... толкова е трудно :confused:

+ може да ползва човек моделите от нормалния златен калашник за ЗП , с промен път към папката... не е толкова трудно.

Аватар
SSBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 82
Регистриран на: 08 Дек 2017, 21:59
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

[VZBB Item] Golden AK-47

Мнение от SSBG » 02 Юли 2019, 22:12

Halu написа: 02 Юли 2019, 21:49
SSBG написа: 02 Юли 2019, 14:35 Все още в този сайт не се е регистрирал гадател ако може да предоставиш моделите за оръжието.
То защото не можеш да напишеш пътя към папките и моделите в гугъл и да ти излезнат същите... толкова е трудно :confused:

+ може да ползва човек моделите от нормалния златен калашник за ЗП , с промен път към папката... не е толкова трудно.
Сега ще проверя
Последно промяна от OciXCrom на 02 Юли 2019, 23:44, променено общо 1 път.
Причина: Ползвай нормален шрифт!
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: 185.148.145.232:27013 [Автор: sf4n]

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

[VZBB Item] Golden AK-47

Мнение от JackEyedJones » 03 Юли 2019, 08:57

golden_ak_model.zip
(795.47 KiB) Свалено 184 пъти
golden_ak_model.zip
(795.47 KiB) Свалено 184 пъти
:hooray:

Аватар
BlackAnlax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 8
Регистриран на: 10 Юни 2021, 21:22
Обратна връзка:

[VZBB Item] Golden AK-47

Мнение от BlackAnlax » 13 Авг 2021, 20:07

А може ли някой да направи GoldenM4a1 ?

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <vzbb_mod>
#include <colorchat>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_golden_ak47.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_golden_ak47.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip

new bool:g_HasAk[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_ak47 = ((1<<CSW_AK47))

new item_id

public plugin_init()
{
	
	/* CVARS */
	cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "5")
	cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
	cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "1")
	cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "1")
	
	item_id = register_shop_item("Golden Ak47",150,USE_BATTLE,TEAM_HUMANS,ADMIN_ALL,NO_MAX_BUYS)
	
	// Register The Buy Cmd
	register_concmd("amx_goldenak", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
	
	// Register The Plugin
	register_plugin("VZBB Item: Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
	// Death Msg
	register_event("DeathMsg", "Death", "a")
	// Weapon Pick Up
	register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
	// Current Weapon Event
	register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
	// Ham TakeDamage
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
	register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	
}

public client_connect(id)
{
	g_HasAk[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
	g_HasAk[id] = false
}

public Death()
{
	g_HasAk[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
	g_HasAk[id] = false
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(AK_V_MODEL)
	precache_model(AK_P_MODEL)
	m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
	precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public checkModel(id)
{
	if ( !g_HasAk[id] || !is_user_human(id) )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new szWeapID = read_data(2)
	
	if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_human(id) || !g_HasAk[id]) return PLUGIN_HANDLED
	
	new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
	new plrWeapId
	
	plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
	
	if (plrWeapId == CSW_AK47 && g_HasAk[id])
	{
		checkModel(id)
	}
	else 
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
	{
		// If the user is out of ammo..
		get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
		// Get the name of their weapon
		give_item(id, plrWeap)
		engclient_cmd(id, plrWeap) 
		engclient_cmd(id, plrWeap)
		engclient_cmd(id, plrWeap)
	}
	
	if(read_data(3))
	{
		if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
		{
			new clip,ammo
			new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
			new pteam[16]
			
			get_user_team(id, pteam, 15)
			
			if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id]) 
			{
				new vec1[3], vec2[3]
				get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
				get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
				
				
				//BEAMENTPOINTS
				message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
				write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
				write_coord(vec1[0])
				write_coord(vec1[1])
				write_coord(vec1[2])
				write_coord(vec2[0])
				write_coord(vec2[1])
				write_coord(vec2[2])
				write_short( m_spriteTexture )
				write_byte(1) // framestart
				write_byte(5) // framerate
				write_byte(2) // life
				write_byte(10) // width
				write_byte(0) // noise
				write_byte( 255 )     // r, g, b
				write_byte( 215 )       // r, g, b
				write_byte( 0 )       // r, g, b
				write_byte(200) // brightness
				write_byte(150) // speed
				message_end()
			}
			
			bullets[id] = clip
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
	if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_HasAk[attacker] )
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
	}
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
	if( !is_user_alive( id ) ) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
	{
		new szClip, szAmmo
		new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
		
		if( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
		{
			g_hasZoom[id] = true
			cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
			emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
		}
		
		else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
		{
			g_hasZoom[ id ] = false
			cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
			
		}
		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public shop_item_selected(id,itemid)
{
	if(itemid != item_id) return PLUGIN_HANDLED
	
	give_item(id, "weapon_ak47")
	g_HasAk[id] = true
	
	ColorChat(id,GREEN, "[VZBB]^x01 You have bought a^x04 Golden Ak47^x01!")
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveAk(id,level,cid)
{
	if (!cmd_access(id,level,cid,2))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new arg[32];
	read_argv(1,arg,31);
	
	new player = cmd_target(id,arg,7);
	if (!player || !is_user_human(player) ) 
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new name[32];
	get_user_name(player,name,31);
	
	give_item(player, "weapon_ak47")
	g_HasAk[player] = true
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id) 
{
	new weapons[32], num
	get_user_weapons(id, weapons, num)
	for (new i = 0; i < num; i++) {
		if (Wep_ak47 & (1<<weapons[i])) 
		{
			static wname[32]
			get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
			engclient_cmd(id, "drop", wname)
		}
	}
}

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 771
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

[VZBB Item] Golden AK-47

Мнение от Siska » 14 Авг 2021, 00:00

BlackAnlax написа: 13 Авг 2021, 20:07 А може ли някой да направи GoldenM4a1 ?

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <vzbb_mod>
#include <colorchat>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new AK_V_MODEL[64] = "models/v_golden_ak47.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/p_golden_ak47.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip

new bool:g_HasAk[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_ak47 = ((1<<CSW_AK47))

new item_id

public plugin_init()
{
	
	/* CVARS */
	cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenak_dmg_multiplier", "5")
	cvar_custommodel = register_cvar("goldenak_custom_model", "1")
	cvar_goldbullets = register_cvar("goldenak_gold_bullets", "1")
	cvar_uclip = register_cvar("goldenak_unlimited_clip", "1")
	
	item_id = register_shop_item("Golden Ak47",150,USE_BATTLE,TEAM_HUMANS,ADMIN_ALL,NO_MAX_BUYS)
	
	// Register The Buy Cmd
	register_concmd("amx_goldenak", "CmdGiveAk", ADMIN_BAN, "<name>")
	
	// Register The Plugin
	register_plugin("VZBB Item: Golden Ak 47", "1.0", "AlejandroSk")
	// Death Msg
	register_event("DeathMsg", "Death", "a")
	// Weapon Pick Up
	register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
	// Current Weapon Event
	register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
	// Ham TakeDamage
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
	register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	
}

public client_connect(id)
{
	g_HasAk[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
	g_HasAk[id] = false
}

public Death()
{
	g_HasAk[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
	g_HasAk[id] = false
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(AK_V_MODEL)
	precache_model(AK_P_MODEL)
	m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
	precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public checkModel(id)
{
	if ( !g_HasAk[id] || !is_user_human(id) )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new szWeapID = read_data(2)
	
	if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, AK_P_MODEL)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_human(id) || !g_HasAk[id]) return PLUGIN_HANDLED
	
	new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
	new plrWeapId
	
	plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
	
	if (plrWeapId == CSW_AK47 && g_HasAk[id])
	{
		checkModel(id)
	}
	else 
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
	{
		// If the user is out of ammo..
		get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
		// Get the name of their weapon
		give_item(id, plrWeap)
		engclient_cmd(id, plrWeap) 
		engclient_cmd(id, plrWeap)
		engclient_cmd(id, plrWeap)
	}
	
	if(read_data(3))
	{
		if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
		{
			new clip,ammo
			new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
			new pteam[16]
			
			get_user_team(id, pteam, 15)
			
			if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_AK47) && g_HasAk[id]) 
			{
				new vec1[3], vec2[3]
				get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
				get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
				
				
				//BEAMENTPOINTS
				message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
				write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
				write_coord(vec1[0])
				write_coord(vec1[1])
				write_coord(vec1[2])
				write_coord(vec2[0])
				write_coord(vec2[1])
				write_coord(vec2[2])
				write_short( m_spriteTexture )
				write_byte(1) // framestart
				write_byte(5) // framerate
				write_byte(2) // life
				write_byte(10) // width
				write_byte(0) // noise
				write_byte( 255 )     // r, g, b
				write_byte( 215 )       // r, g, b
				write_byte( 0 )       // r, g, b
				write_byte(200) // brightness
				write_byte(150) // speed
				message_end()
			}
			
			bullets[id] = clip
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
	if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && g_HasAk[attacker] )
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
	}
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
	if( !is_user_alive( id ) ) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
	{
		new szClip, szAmmo
		new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
		
		if( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
		{
			g_hasZoom[id] = true
			cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
			emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
		}
		
		else if ( szWeapID == CSW_AK47 && g_HasAk[id] == true && g_hasZoom[id])
		{
			g_hasZoom[ id ] = false
			cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
			
		}
		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public shop_item_selected(id,itemid)
{
	if(itemid != item_id) return PLUGIN_HANDLED
	
	give_item(id, "weapon_ak47")
	g_HasAk[id] = true
	
	ColorChat(id,GREEN, "[VZBB]^x01 You have bought a^x04 Golden Ak47^x01!")
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGiveAk(id,level,cid)
{
	if (!cmd_access(id,level,cid,2))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new arg[32];
	read_argv(1,arg,31);
	
	new player = cmd_target(id,arg,7);
	if (!player || !is_user_human(player) ) 
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new name[32];
	get_user_name(player,name,31);
	
	give_item(player, "weapon_ak47")
	g_HasAk[player] = true
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id) 
{
	new weapons[32], num
	get_user_weapons(id, weapons, num)
	for (new i = 0; i < num; i++) {
		if (Wep_ak47 & (1<<weapons[i])) 
		{
			static wname[32]
			get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
			engclient_cmd(id, "drop", wname)
		}
	}
}
Е, то не е ли просто да смениш модела със златен м4а1 ?
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
BlackAnlax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 8
Регистриран на: 10 Юни 2021, 21:22
Обратна връзка:

[VZBB Item] Golden AK-47

Мнение от BlackAnlax » 14 Авг 2021, 00:55

Ами незнам как става и за това питам дали може да се направи golden m4a1.

Аватар
zolfeca
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 417
Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
Се отблагодари: 24 пъти
Получена благодарност: 92 пъти

[VZBB Item] Golden AK-47

Мнение от zolfeca » 14 Авг 2021, 01:13

Ако смениш само модела ще ти дава калашник с модел на мка :D

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <vzbb_mod>
#include <colorchat>


#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new M4_V_MODEL[64] = "models/v_modelnam4a1.mdl"
new M4_P_MODEL[64] = "models/p_modelnam4a1.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip

new bool:g_Hasm4[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))

new item_id

public plugin_init()
{
	
	/* CVARS */
	cvar_dmgmultiplier = register_cvar("goldenm4_dmg_multiplier", "5")
	cvar_custommodel = register_cvar("goldenm4_custom_model", "1")
	cvar_goldbullets = register_cvar("goldenm4_gold_bullets", "1")
	cvar_uclip = register_cvar("goldenm4_unlimited_clip", "1")
	
	item_id = register_shop_item("Golden m4a1",150,USE_BATTLE,TEAM_HUMANS,ADMIN_ALL,NO_MAX_BUYS)
	
	// Register The Buy Cmd
	register_concmd("amx_goldenm4", "CmdGivem4", ADMIN_BAN, "<name>")
	
	// Register The Plugin
	register_plugin("VZBB Item: Golden m4a1", "1.0", "AlejandroSk")
	// Death Msg
	register_event("DeathMsg", "Death", "a")
	// Weapon Pick Up
	register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
	// Current Weapon Event
	register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
	// Ham TakeDamage
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
	register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	
}

public client_connect(id)
{
	g_Hasm4[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
	g_Hasm4[id] = false
}

public Death()
{
	g_Hasm4[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
	g_Hasm4[id] = false
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(M4_V_MODEL)
	precache_model(M4_P_MODEL)
	m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
	precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public checkModel(id)
{
	if ( !g_Hasm4[id] || !is_user_human(id) )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new szWeapID = read_data(2)
	
	if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_Hasm4[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_human(id) || !g_Hasm4[id]) return PLUGIN_HANDLED
	
	new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
	new plrWeapId
	
	plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
	
	if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_Hasm4[id])
	{
		checkModel(id)
	}
	else 
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
	{
		// If the user is out of ammo..
		get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
		// Get the name of their weapon
		give_item(id, plrWeap)
		engclient_cmd(id, plrWeap) 
		engclient_cmd(id, plrWeap)
		engclient_cmd(id, plrWeap)
	}
	
	if(read_data(3))
	{
		if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
		{
			new clip,ammo
			new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
			new pteam[16]
			
			get_user_team(id, pteam, 15)
			
			if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_Hasm4[id]) 
			{
				new vec1[3], vec2[3]
				get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
				get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
				
				
				//BEAMENTPOINTS
				message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
				write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
				write_coord(vec1[0])
				write_coord(vec1[1])
				write_coord(vec1[2])
				write_coord(vec2[0])
				write_coord(vec2[1])
				write_coord(vec2[2])
				write_short( m_spriteTexture )
				write_byte(1) // framestart
				write_byte(5) // framerate
				write_byte(2) // life
				write_byte(10) // width
				write_byte(0) // noise
				write_byte( 255 )     // r, g, b
				write_byte( 215 )       // r, g, b
				write_byte( 0 )       // r, g, b
				write_byte(200) // brightness
				write_byte(150) // speed
				message_end()
			}
			
			bullets[id] = clip
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
	if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_Hasm4[attacker] )
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
	}
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
	if( !is_user_alive( id ) ) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
	{
		new szClip, szAmmo
		new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
		
		if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_Hasm4[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
		{
			g_hasZoom[id] = true
			cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
			emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
		}
		
		else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_Hasm4[id] == true && g_hasZoom[id])
		{
			g_hasZoom[ id ] = false
			cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
			
		}
		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public shop_item_selected(id,itemid)
{
	if(itemid != item_id) return PLUGIN_HANDLED
	
	give_item(id, "weapon_m4a1")
	g_Hasm4[id] = true
	
	ColorChat(id,GREEN, "[VZBB]^x01 You have bought a^x04 Golden m4a1^x01!")
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public CmdGivem4(id,level,cid)
{
	if (!cmd_access(id,level,cid,2))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new arg[32];
	read_argv(1,arg,31);
	
	new player = cmd_target(id,arg,7);
	if (!player || !is_user_human(player) ) 
		return PLUGIN_HANDLED;
	
	new name[32];
	get_user_name(player,name,31);
	
	give_item(player, "weapon_m4a1")
	g_Hasm4[player] = true
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

stock drop_prim(id) 
{
	new weapons[32], num
	get_user_weapons(id, weapons, num)
	for (new i = 0; i < num; i++) {
		if (Wep_m4a1 & (1<<weapons[i])) 
		{
			static wname[32]
			get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
			engclient_cmd(id, "drop", wname)
		}
	}
}
На тези редове си слагаш моделите, които искаш.
new M4_V_MODEL[64] = "models/v_modelnam4a1.mdl"
new M4_P_MODEL[64] = "models/p_modelnam4a1.mdl"

Аватар
BlackAnlax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 8
Регистриран на: 10 Юни 2021, 21:22
Обратна връзка:

[VZBB Item] Golden AK-47

Мнение от BlackAnlax » 14 Авг 2021, 03:37

Евала момче! Благодаря всичко си работи както трябва.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Съб-плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта