В този раздел се качват всякакви съб-плъгини, тоест добавки за такива плъгини, които имат собствено API и позволяват изработката на съб-плъгини работещи с тях.
Модератори: Extreme , Extreme , Extreme , Extreme , Extreme , Extreme , Extreme
Cirovic Извън линия
Foreigner
Мнения: 50 Регистриран на: 31 Мар 2020, 23:55
Мнение
от Cirovic » 04 Май 2020, 21:25
Nice and thanks!
Cirovic Извън линия
Foreigner
Мнения: 50 Регистриран на: 31 Мар 2020, 23:55
Мнение
от Cirovic » 20 Май 2020, 15:29
i want to work only when i deal damage to enemy player, bcs i can knockbac k my teammates .. that is bad ....
JackEyedJones Извън линия
Потребител
Мнения: 399 Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:
Мнение
от JackEyedJones » 20 Май 2020, 19:36
Cirovic написа: ↑ 20 Май 2020, 15:29
i want to work only when i deal damage to enemy player, bcs i can knockbac k my teammates .. that is bad ....
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <crxknives>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#if !defined MAX_PLAYERS
const MAX_PLAYERS = 32
#endif
new const PLUGIN_VERSION[] = "1.0"
const NOT_SET = -1
const Float:NOT_SET_F = -1.0
new const ATTRIBUTE_KNOCKBACK[] = "KNOCKBACK"
new g_iPower[MAX_PLAYERS + 1]
new Float:g_fVelocity[MAX_PLAYERS + 1]
public plugin_init()
{
register_plugin("CRXKnives: Knockback", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
register_cvar("CRXKnivesKnockback", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "OnTakeDamage", 1)
}
public crxknives_knife_updated(id, iKnife, bool:bOnConnect)
{
if(bOnConnect)
{
g_iPower[id] = NOT_SET
g_fVelocity[id] = NOT_SET_F
}
new szValue[12]
if(crxknives_get_attribute_str(id, ATTRIBUTE_KNOCKBACK, szValue, charsmax(szValue)))
{
new szKnockback[2][8]
parse(szValue, szKnockback[0], charsmax(szKnockback[]), szKnockback[1], charsmax(szKnockback[]))
g_iPower[id] = str_to_num(szKnockback[0])
g_fVelocity[id] = str_to_float(szKnockback[1])
}
else if(g_iPower[id] != NOT_SET)
{
g_iPower[id] = NOT_SET
g_fVelocity[id] = NOT_SET_F
}
}
public OnTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker)
{
if(!is_user_connected(iAttacker) || g_iPower[iAttacker] == NOT_SET || iVictim == iAttacker || iInflictor != iAttacker || get_user_weapon(iAttacker) != CSW_KNIFE)
{
return
}
if(cs_get_user_team(iVictim) == cs_get_user_team(iAttacker))
{
return
}
new Float:fVelocity[3]
velocity_by_aim(iAttacker, g_iPower[iAttacker], fVelocity)
fVelocity[2] = g_fVelocity[iAttacker]
set_pev(iVictim, pev_velocity, fVelocity)
}
OciXCrom Извън линия
Администратор
Мнения: 7206 Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:
Мнение
от OciXCrom » 20 Май 2020, 21:16
I updated the plugin (in the first post) and made it so teammates can be knockbacked only when mp_friendlyfire is enabled.
ghostcapgaming Извън линия
Foreigner
Мнения: 5 Регистриран на: 05 Мар 2021, 04:11
Мнение
от ghostcapgaming » 07 Мар 2021, 06:48
Please add fix for zombie plague, i still have knockback after i become a zombie. Also bring back the knockback after new round and zp_fw_core_cure_post depending on the knife, that i use.
0 Отговори
1326 Преглеждания
Последно мнение от ghostcapgaming
07 Мар 2021, 19:44
7 Отговори
2578 Преглеждания
Последно мнение от OciXCrom
04 Май 2020, 22:07
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта