CSHOP Extra Item: Golden AK47

В този раздел се качват всякакви съб-плъгини, тоест добавки за такива плъгини, които имат собствено API и позволяват изработката на съб-плъгини работещи с тях.
Аватар
GGzBoy
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 63
Регистриран на: 28 Мар 2020, 16:42
Се отблагодари: 16 пъти
Получена благодарност: 1 път

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от GGzBoy » 21 Дек 2020, 16:53

i don't know if this is a bug but when the vip buys the golden weapon it stays with the skin even if he buys using the standard buy of cs 1.6 is it possible to solve this?

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от cgozzie » 20 Авг 2021, 18:45

Слагам всичко до тук добре,влизам избирам и на 5 секунда тва..CSHOP_ITEM_EXPIRED = Tozi artikul avtomatichno izteche sled &x04%.1f sekundi&x01: &x03%s
Къде бъркам нещо...
Изображение

Аватар
zolfeca
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 417
Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
Се отблагодари: 24 пъти
Получена благодарност: 92 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от zolfeca » 21 Авг 2021, 01:02

Отвори менюто за предметите с команда cshop_edit, после намираш този предмет и виж duration.

Аватар
Game PLay
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1
Регистриран на: 24 Окт 2021, 02:14
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от Game PLay » 24 Окт 2021, 02:15

Може ли да се добави freeze когато някой human стреля zombie да се замръзни един вид да забавя зомбито.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_VERSION "4.x"

additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_NAME "PaladinAk47\r[Frost]"
#define GOLDENAK_PRICE 180
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "bgbb_wep/frostak.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/bgbb_wep/v_frostak.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/bgbb-wep/p_frostak.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define GOLDENAK_DAMAGE 1.8
#define GOLDENAK_AMMO 90
new bool:g_blGoldenAK[33]

// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
    // You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
    //#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
    
    #define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
    #define BULLET_STARTFRAME 1
    #define BULLET_FRAMERATE 5
    #define BULLET_LIFE 2
    #define BULLET_WIDTH 10
    #define BULLET_NOISE 0
    #define BULLET_COLOR_RED 127
    #define BULLET_COLOR_GREEN 255
    #define BULLET_COLOR_BLUE 255
    #define BULLET_BRIGHTNESS 200
    #define BULLET_SPEED 150
    new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl" 

public plugin_init()
{
	register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
	register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
	
	#if defined USE_BULLETS
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
	#endif
}

public plugin_precache()
{
	ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
	precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
	precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
	
	#if defined USE_BULLETS
		g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
	#endif
	
	#if defined BULLET_SOUND
		precache_sound(BULLET_SOUND)
	#endif
}

public cshopItemBought(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = true; give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
	
public cshopItemRemoved(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
	
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
		if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
			SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
			
#if defined USE_BULLETS			
	public eventPrimaryAttack(iWeapon)
	{
		new id = pev(iWeapon, pev_owner)
		
		if(!g_blGoldenAK[id])
			return
			
		new iClip, iAmmo
		new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
		
		if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
			return
		
		#if defined BULLET_SOUND
			player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
		#endif
		
		new iVec1[3], iVec2[3]
		get_user_origin(id, iVec1, 1)
		get_user_origin(id, iVec2, 3)
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_BEAMPOINTS)
		write_coord(iVec1[0])
		write_coord(iVec1[1])
		write_coord(iVec1[2])
		write_coord(iVec2[0])
		write_coord(iVec2[1])
		write_coord(iVec2[2])
		write_short(g_iGoldenBullet)
		write_byte(BULLET_STARTFRAME)
		write_byte(BULLET_FRAMERATE)
		write_byte(BULLET_LIFE)
		write_byte(BULLET_WIDTH)
		write_byte(BULLET_NOISE)
		write_byte(BULLET_COLOR_RED)
		write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
		write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
		write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
		write_byte(BULLET_SPEED)
		message_end()
	}
#endif

public goldenModel(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
	}
}

set_default_model(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
	}
}

#if defined BULLET_SOUND
	player_emitsound(id, szSound[])
		emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif

Аватар
Stilex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от Stilex » 31 Яну 2022, 22:33

Има един странен бъг който е: Когато взема примерно Golden Ak47 от sma файла съм го направил на 1.5 dmg да бие.
До тук добре но като взема Golden M4a1 и dmg става по силно. Смисъл емката ппц трябва да бие 165 max dmg но реално бие 185 max dmg. И със двете златни оръжия го има този бъг.
Някой може ли да помогне с тоя бъг?

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 31 Яну 2022, 22:35

Не разбрах какъв е бъгът?

Аватар
Stilex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от Stilex » 31 Яну 2022, 23:04

Еми купувам си GoldenAk47 и GoldenM4a1 двете златни оръжия съм ги направил така: GoldenAk47 1.5 dmg да бие а Golden M4a1 1.4 dmg да бие.
Dmg се вдига двойно. Смисъл Goldenak47 ппц трябва да бие в главата 186 dmg но реално той бие 240 dmg.Същата работа със Goldenm4a1 ппц трябва да бие в главата 168 нещо такова но реално бие 186 dmg.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 31 Яну 2022, 23:15

Компилира ли плъгина след промените? Ако да, тогава имаш друг плъгин който допълнително увеличава щетата.
Един ред код с проста математика няма как да е бъгнат.

Аватар
Stilex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от Stilex » 31 Яну 2022, 23:25

Винаги след промени по плъгините ги компилирам и замествам. Не вярвам да е от vzbb_item_goldenak и vzbb_item_goldenm4 плъгините. Добавил съм си във шопа само +15% Damage но не съм го закупувал за да се вдигне dmg на двете златни оръжия.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 01 Фев 2022, 00:59

Дай да видим кодовете на въпросните плъгини.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Съб-плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта