CSHOP Extra Item: Golden AK47

В този раздел се качват всякакви съб-плъгини, тоест добавки за такива плъгини, които имат собствено API и позволяват изработката на съб-плъгини работещи с тях.
Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от cgozzie » 27 Авг 2018, 21:53

cgozzie написа: 26 Авг 2018, 16:45 Тва ясно имах предвит че не показа, как да стане за едните и за другите оръжията.Там имах предвит че нищо не ти разбрах.Така ли трябва да стане или пропускам нещо.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN_VERSION "4.x"

additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenm4a1"
#define GOLDENAK_NAME "Golden M4A1"
#define GOLDENAK_PRICE 16000
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenm4a1.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenm4a1.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_m4a1"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_M4A1
#define GOLDENAK_DAMAGE 5
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]

// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
	// You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
	//#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
	
	#define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
	#define BULLET_STARTFRAME 1
	#define BULLET_FRAMERATE 5
	#define BULLET_LIFE 2
	#define BULLET_WIDTH 10
	#define BULLET_NOISE 0
	#define BULLET_COLOR_RED 255
	#define BULLET_COLOR_GREEN 215
	#define BULLET_COLOR_BLUE 0
	#define BULLET_BRIGHTNESS 200
	#define BULLET_SPEED 150
	new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_m4a1.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_m4a1.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
	register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
	
	#if defined USE_BULLETS
		RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
	#endif
}

public plugin_precache()
{
	ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
	precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
	precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
	
	#if defined USE_BULLETS
		g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
	#endif
	
	#if defined BULLET_SOUND
		precache_sound(BULLET_SOUND)
	#endif
}

public cshopItemBought(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = true; give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
	
public cshopItemRemoved(id, iItem)
	if(iItem == ITEM_GOLDENAK) 			{ g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
	
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
		if(g_blGoldenAK[iAttacker] && get_user_weapon(iAttacker) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && iAttacker == iInflictor)
			SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
			
#if defined USE_BULLETS			
	public eventPrimaryAttack(iWeapon)
	{
		new id = pev(iWeapon, pev_owner)
		
		if(!g_blGoldenAK[id])
			return
			
		new iClip, iAmmo
		new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
		
		if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
			return
		
		#if defined BULLET_SOUND
			player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
		#endif
		
		new iVec1[3], iVec2[3]
		get_user_origin(id, iVec1, 1)
		get_user_origin(id, iVec2, 3)
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_BEAMPOINTS)
		write_coord(iVec1[0])
		write_coord(iVec1[1])
		write_coord(iVec1[2])
		write_coord(iVec2[0])
		write_coord(iVec2[1])
		write_coord(iVec2[2])
		write_short(g_iGoldenBullet)
		write_byte(BULLET_STARTFRAME)
		write_byte(BULLET_FRAMERATE)
		write_byte(BULLET_LIFE)
		write_byte(BULLET_WIDTH)
		write_byte(BULLET_NOISE)
		write_byte(BULLET_COLOR_RED)
		write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
		write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
		write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
		write_byte(BULLET_SPEED)
		message_end()
	}
#endif

public goldenModel(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
	}
}

set_default_model(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
	}
}

#if defined BULLET_SOUND
	player_emitsound(id, szSound[])
		emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif
Ще ми кажеш ли кода правилен ли е или имам грешки.
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 27 Авг 2018, 22:03

Не бях видял мнението тъй като си го редактирал по-късно. Правилен е кодът. Значи все пак е ставало като опиташ сам вместо да чакаш наготово.

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от cgozzie » 27 Авг 2018, 22:06

Благодаря ти само не разбрах как ще се направи, вътре в шопа ак и м4 да си отговаря за отбора.Ще покажеш ли как се пак искам това да стане,не и двата отбора да взимат и 2-те оръжия малко е тъпо така де.
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 27 Авг 2018, 22:12

Пишеш cshop_edit в конзолата, търсиш предметите и променяш настройката Team. Ако искаш да е само за терористи, слагаш настройката на 1. За контра-терористи я слагаш на 2. Демек слагаш goldenak на 1, а goldenm4a1 на 2. След това цъкаш на Save Changes в главното меню и рестартираш сървъра или сменяш мапа.

Същото може да го направиш и от файла configs/CustomShopItems.ini ако не искаш да влизаш в сървъра.

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от cgozzie » 27 Авг 2018, 22:32

[goldenak enabled]
Name: Golden AK47
Price: 16000
Limit: 1
goldenak 1

Така ли ако е така значи за всяко оръжие,може да се зададе за даден отбор.
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 27 Авг 2018, 22:35

Не за всяко оръжие, а за всеки предмет в магазина. Достатъчно ясно е обяснено в описанието на главния плъгин. В това което си предоставил горе, трябва да добавиш Team: 1 за да го направиш само за терористи. Това goldenaк 1 в края не трябва да е там.

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от cgozzie » 27 Авг 2018, 22:40

Ок благодаря ти пак,ще направя тест по късно и ще пиша само 1 последно нещо,ако теро иска от менюто да вземе м4а1 ще му изписва ли в менюто,нещо от сорта Only Team Weapon не казвам да е това точно или просто като натиска няма да му го даде.
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от OciXCrom » 27 Авг 2018, 22:44

Това зависи от настройката CSHOP_SHOW_TEAMED в configs/CustomShop.ini. Ако е сложена на 0, предметът изобщо няма да се покаже в менюто ако не е достъпен за твоя отбор. Ако е сложена на 1 и терорист се опита да го закупи, ще му изпише съответно съобщение в чата, че предметът не е достъпен за неговия отбор.

[Custom Shop] This item isn't available for your team!.

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AK47

Мнение от cgozzie » 28 Авг 2018, 00:51

Отново ти благодаря, всичко до тук работи перфектно.
Изображение

Аватар
MF1
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 316
Регистриран на: 12 Окт 2016, 21:15
Местоположение: гр.Варна
Получена благодарност: 12 пъти
Обратна връзка:

Custom Shop Addon: Golden AK47

Мнение от MF1 » 19 Ное 2018, 15:34

OciXCrom™ написа: 25 Фев 2017, 16:59

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

#define PLUGIN_VERSION "1.2"

additem ITEM_GOLDENAK
#define GOLDENAK_ID "goldenak"
#define GOLDENAK_NAME "Golden AK47"
#define GOLDENAK_PRICE 16000
#define GOLDENAK_LIMIT 1
#define GOLDENAK_SOUND "weapons/gauss2.wav"
#define GOLDENAK_VMODEL "models/custom_shop/v_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_PMODEL "models/custom_shop/p_goldenak.mdl"
#define GOLDENAK_WEAPON_STR "weapon_ak47"
#define GOLDENAK_WEAPON_CSW CSW_AK47
#define GOLDENAK_DAMAGE 5
#define GOLDENAK_AMMO 500
new bool:g_blGoldenAK[33]

// Comment this line to disable the bullets.
#define USE_BULLETS

#if defined USE_BULLETS
    // You can add a shoot sound in this line, after you remove the comment.
    //#define BULLET_SOUND "weapons/ak47-1.wav"
    
    #define BULLET_MODEL "sprites/dot.spr"
    #define BULLET_STARTFRAME 1
    #define BULLET_FRAMERATE 5
    #define BULLET_LIFE 2
    #define BULLET_WIDTH 10
    #define BULLET_NOISE 0
    #define BULLET_COLOR_RED 255
    #define BULLET_COLOR_GREEN 215
    #define BULLET_COLOR_BLUE 0
    #define BULLET_BRIGHTNESS 200
    #define BULLET_SPEED 150
    new g_iGoldenBullet
#endif

#define DEFAULT_VMODEL "models/v_ak47.mdl"
#define DEFAULT_PMODEL "models/p_ak47.mdl"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Custom Shop: Golden AK47", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "eventTakeDamage")
    register_event("CurWeapon", "goldenModel", "be", "1=1")
    
    #if defined USE_BULLETS
        RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, GOLDENAK_WEAPON_STR, "eventPrimaryAttack", 1)
    #endif
}

public plugin_precache()
{
    ITEM_GOLDENAK = cshopRegisterItem(GOLDENAK_ID, GOLDENAK_NAME, GOLDENAK_PRICE, GOLDENAK_LIMIT)
    precache_model(GOLDENAK_VMODEL)
    precache_model(GOLDENAK_PMODEL)
    
    #if defined USE_BULLETS
        g_iGoldenBullet = precache_model(BULLET_MODEL)
    #endif
    
    #if defined BULLET_SOUND
        precache_sound(BULLET_SOUND)
    #endif
}

public cshopItemBought(id, iItem)
    if(iItem == ITEM_GOLDENAK)             { g_blGoldenAK[id] = true; StripWeapons(id, Primary); give_item(id, GOLDENAK_WEAPON_STR); cs_set_user_bpammo(id, GOLDENAK_WEAPON_CSW, GOLDENAK_AMMO); goldenModel(id); }
    
public cshopItemRemoved(id, iItem)
    if(iItem == ITEM_GOLDENAK)             { g_blGoldenAK[id] = false; set_default_model(id); }
    
public eventTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
    if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim)
        if(g_blGoldenAK[iAttacker])
            SetHamParamFloat(4, flDamage * GOLDENAK_DAMAGE)
            
#if defined USE_BULLETS            
    public eventPrimaryAttack(iWeapon)
    {
        new id = pev(iWeapon, pev_owner)
        
        if(!g_blGoldenAK[id])
            return
            
        new iClip, iAmmo
        new iWeapon = get_user_weapon(id, iClip, iAmmo)
        
        if(!iClip || iWeapon != GOLDENAK_WEAPON_CSW)
            return
        
        #if defined BULLET_SOUND
            player_emitsound(id, BULLET_SOUND)
        #endif
        
        new iVec1[3], iVec2[3]
        get_user_origin(id, iVec1, 1)
        get_user_origin(id, iVec2, 3)
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
        write_byte(TE_BEAMPOINTS)
        write_coord(iVec1[0])
        write_coord(iVec1[1])
        write_coord(iVec1[2])
        write_coord(iVec2[0])
        write_coord(iVec2[1])
        write_coord(iVec2[2])
        write_short(g_iGoldenBullet)
        write_byte(BULLET_STARTFRAME)
        write_byte(BULLET_FRAMERATE)
        write_byte(BULLET_LIFE)
        write_byte(BULLET_WIDTH)
        write_byte(BULLET_NOISE)
        write_byte(BULLET_COLOR_RED)
        write_byte(BULLET_COLOR_GREEN)
        write_byte(BULLET_COLOR_BLUE)
        write_byte(BULLET_BRIGHTNESS)
        write_byte(BULLET_SPEED)
        message_end()
    }
#endif

public goldenModel(id)
{
    if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW && g_blGoldenAK[id])
    {
        set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDENAK_VMODEL)
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDENAK_PMODEL)
    }
}

set_default_model(id)
{
    if(get_user_weapon(id) == GOLDENAK_WEAPON_CSW)
    {
        set_pev(id, pev_viewmodel2, DEFAULT_VMODEL)
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, DEFAULT_PMODEL)
    }
}

#if defined BULLET_SOUND
    player_emitsound(id, szSound[])
        emit_sound(id, CHAN_WEAPON, szSound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
#endif 
притрябва ми този плъгин отново и забелязох, че тази версия която ми даде не заменя а отново добавя към основното оръжние и така оставам с 2 оржия, ако имаш възможност, можеш ли да погледнеш защо не работи и да ми обясниш как става магията хахаха :huh: :mad:
целта е да маха всяко друго оръжие и да оставам само с golden-a
Join now.
www.MF1-CS.eu ---------------------------- 91.132.63.55:27015 91.132.63.56:27015 ---------------------------- :bg:

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Съб-плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта