
ReGameDLL_CS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния CS мод за Half-Life (HLDS build 6153 beta) използвайки DWARF информацията за отстраняване на грешки вградена в Linux версията, cs.so.
Просто казано, ReGameDLL е това, което е отговорно цялостно за CS. В него е цялата логика на CS мода. Работата на оръжията, поведението на обектите, условията за край на рунда и т.н.
- Проектът в GitHub
- Changelog
- Cvars
- Хранилище с компилираните файлове
- Официалната тема
- 1.6 сървъри с ReGameDLL
- CZ сървъри с ReGameDLL
- Проектът е изграден със съвременни компилатори, които дават малко по-голяма производителност.
- Някои полезни или често използвани елементи могат да се добавят директно в мода без да е необходимо да се добавят с AMXX плъгини.
- Възможност за използване на ReGameDLL API за Metamod плъгини или AMXX модули.
- Предоставяне на повече разширени API-та за модове и плъгини.
- Оправяне на бъгове.
- Оптимизация на кода.
CS 1.6 - [100%]
CS:CZ - [100%]
Как се използва ?
ReGameDLL е напълно съвместим с оригиналния CS мод. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния mp.dll / cs.so в папка cstrike/dlls. Компилираните файлове може да намерите тук (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).
В архива, в папка bin има две папки 'bugfixed' и 'pure'
- 'pure' направен да работи точно както оригиналния CS мод от Valve
- 'bugfixed' съдържа няколко корекции и подобрения ReGameDLL CS
Всички mp_ кварове трябва да се намират в game.cfg
Внимание!
ReGameDLL не е бинарно съвместим с оригиналния, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReGameDLL.
Metamod версии, които поддържа:
Metamod 1.21p37 (Внимание: 1.20 и по-долни НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВАТ)
Известни проблеми и техните решения: