Страница 1 от 4
Reunion
Публикувано на: 20 Окт 2016, 18:36
от WaLkZ
Автори:
Описание:
Reunion е продължение на
dproto, само че за ReHLDS. Това е метамод плъгин, който позволява на играчи с двата протокола 47/48 да влизат в Non-Steam сървър. Разработката беше започната от Crock, но с появата на нови проекти не успява да я завърши. В момента с разработката и поддържането се занимават Asmodai и s1lent.
Особености:
Поддържа всички известни steam/non-steam клиенти.
Поддържа 47/48 протоколи.
Емулация на AuthID по IP адрес на клиента. Всеки клиент може да избира свой AuthID. Например за клиенти с протокол 48 става STEAM_ , а за протокол 47 -VALVE_
Изисквания:
- ReHLDS
- MetaMod 1.20(p) или по-нова версия
Инсталация:
► Покажи скъсения текст
- Разархивирайте reunion_X_X_X.zip
- Добавете reunion_mm_i386.so или reunion_mm.dll (в зависимост от ОС) в addons/reunion (създайте папката reunion)
- Отварeте addons/metamod/plugins.ini и добавете най-отгоре
За Linux
За Windows
- Добавете reunion.cfg в главната директория или в папка cstrike
- Отворете reunion.cfg и генерирайте низ от символи на SteamIdHashSalt (видео)
- Запускате сървъра и с команда meta list проверявате статуса
За Linux
Код за потвърждение: Избери целия код
Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] Reunion RUN - reunion_mm_i386.so vX.X.X ini Start Never
…
За Windows
Код за потвърждение: Избери целия код
Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] Reunion RUN - reunion_mm.dll vX.X.X ini Start Never
…
- Инсталацията е завършена. Ако не сте инсталирали ReHLDS го направете. Повече информация тук.
Настройки на съобщенията:
► Покажи скъсения текст
dp_rejmsg_steam = "Sorry, legit clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_nosteam47 = "Sorry, no-steam p47 clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_nosteam48 = "Sorry, no-steam p48 clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_hltv = "Sorry, HLTV is not allowed on this server"
dp_rejmsg_pending = "Sorry, unauthorized clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_revemu = "Sorry, RevEmu clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_revemu2013 = "Sorry, RevEmu2013 clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_steamemu = "Sorry, SteamEmu clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_oldrevemu = "Sorry, Old RevEmu clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_avsmp = "Sorry, AVSMP clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_revemu_sc2009 = "Sorry, revEmu/SC2009 clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_sxei = "Sorry, sXe Injected clients are not allowed on this server"
dp_rejmsg_sse3 = "Sorry, SSE3 clients are not allowed on this server"
Команда:
dp_clientinfo - запазва в квар информация, какъв е протокола на играча.
Често задавани въпроси:
► Покажи скъсения текст
- Въпрос: Настроих SteamIdHashSalt както е в настройките на dproto, но играчите получиха други SteamID-та. Защо ?
- Отговор: Reunion използва малко по-различен алгоритъм за хеширане за по-добра безопасност, така че след настройката на "SteamIdHashSalt" играчите не получават своите бивши SteamID-та.
- Въпрос: Може ли да се направи нещо против смяната на steamid-та ?
- Отговор: Не, steamid changer-а генерира валидни данни, така че е невъзможно от страна на сървъра да се разбере, че steamaid-то е сменено. Можете единствено да настроите SteamIdHashSalt за да се предотврати смяната на steamid-то с конкректно на някой друг играч.
- Въпрос: Имам проблем с HLSW.
- Отговор: Използвайте стабилната версия HLSW 1.3.1
- Въпрос: В dproto има опция Game_Name, но в Reunion не. Как да променя името на играта ?
- Отговор: Използвайте този плъгин.
- Въпрос: Защо amxbans и някои други скриптове не могат да получат списък с играчите от сървъра ?
- Отговор: Те използват неправилен формат за заявка и тя трябва да бъде пренаписана използвайки последния PHP-Source-Query скрипт или подобен.
- Въпрос: В AMXBans 6.0 / 6.1 / gmbans информация за сървъра, не се показва в списъка на сървърни променливи, какво да правя?
- Отговор: Трябва да замените файла include/rcon_hl_net.inc или include/serverinfo_helper.php. Рара с файловете е качен по-долу.
Текуща версия 0.1.0.92d
- fix_scripts.zip
- Информация в "Често задавани въпроси"
- (7.84 KiB) Свалено 954 пъти
Бета версии:
Re: Reunion
Публикувано на: 02 Ное 2016, 22:10
от << SaNchez >>
А освен reunion нужни ли са допълнителни защити против експлоитите за краш на сървър?
Re: Reunion
Публикувано на: 03 Ное 2016, 15:34
от WaLkZ
Експлойт бъговете са оправени още на ниво ReHLDS. Разликата между reunion и dproto, че reunion върши само това за което е предназначен, докато през dproto се оправяха и краш бъгове. И да единствената защита, която ще ти трябва е
SafeNameAndChat. Даже в случая опцията за смяна на определените символи в ника на играча може да се спре, защото това е вградено в ReHLDS, тоест единственото важно нещо е за чата.
Re: Reunion
Публикувано на: 03 Ное 2016, 21:52
от << SaNchez >>
МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Супер модулче
Re: Reunion
Публикувано на: 05 Ное 2016, 06:29
от mount4
Неразбрах какъв метамод ми трябва защото това "p" в скобите ме обърква.
Предполагам че това значи че може и с обикновен метамод и с такъв който е с буквата "p", но нещо не заработи при мене.
С обикновен метамод съм, Metamod v1.21.1-am
И малко кофти че като сложа "Re Amx Mod X" ще трябва да си пренасям плъгините (щот нали в plugins папката не са само custom plugins, смесени са)
--------------
edit: оправих се, небях сложил "reunion.cfg" в "cstrike"
Re: Reunion
Публикувано на: 05 Ное 2016, 08:45
от WaLkZ
Използвай metamod-p, по-малко товари.
Re: Reunion
Публикувано на: 05 Ное 2016, 11:38
от mount4
WaLkZ написа:Експлойт бъговете са оправени още на ниво ReHLDS. Разликата между reunion и dproto, че reunion върши само това за което е предназначен, докато през dproto се оправяха и краш бъгове. И да единствената защита, която ще ти трябва е
SafeNameAndChat. Даже в случая опцията за смяна на определените символи в ника на играча може да се спре, защото това е вградено в ReHLDS, тоест единственото важно нещо е за чата.
Значи не ми трябват тези защити така ли ?
Код за потвърждение: Избери целия код
Anti-Flood-System4.0.amxx
autobuy_crash_fix.amxx
и това
addons/antidlfile/antidlfile_i386.so
Дано да е така че тази anti-flood-system-by-kostov няма сорс код и неискам да я използвам.
Знам ли какви задни вратички има.
Re: Reunion
Публикувано на: 13 Дек 2016, 18:18
от WaLkZ
0.1.74 (12 декемрви 2016)
ReHLDS API обновен до версия 3.0
Re: Reunion
Публикувано на: 13 Дек 2016, 19:16
от << SaNchez >>
Фиксва ли ъпдейта този новия експлоит за сървъри в ЦС?
https://www.youtube.com/watch?v=rK-6OKmNtxA
Re: Reunion
Публикувано на: 13 Дек 2016, 23:01
от WaLkZ
Обяснил съм по-горе, че в Reunion не се добавят защити от експлойти, в двигателя се оправят. И все още не са оправени. Бъди спокоен, следя всичко. Все още не-бързай да обновяваш, защото не всички модули са прекомпилирани за да работят на новите ReHLDS билдове.