С reunion и ReHLDS, сървъра липсва в INTERNET?

Въпроси и проблеми свързани с ReHLDS и допълненията.
Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

С reunion и ReHLDS, сървъра липсва в INTERNET?

Мнение от iv69 » 25 Дек 2019, 12:43

Здравейте,
Имам на сървъра Reunion и ReHLDS, и наистина има осезаемо подобрение, но чудно защо сега сървъра ми изчезна от Internet-графата ми на NonSteaM-а ми ? Когато се опитвам да го добавям в css.setti в Gametype на Counter-Strike 1.6(nsd) , ми изписва нещо от рода:

Verifying 123.45.678.90:27015 (123.45.678.90:27015)
Got KEY for NSD test (hl1) from 123.45.678.90:27015
Server reply: 9Sorry

в червено...

А ако го добавям там - през Gametype на: Counter-Strike 1.6(v48) , показва , че уж го приема, но това нали е само за STEAM ?
Чудя се дали нещо не е от Reunion-a , или от cfg-то му ?
Ето го, ако някой разбира да даде съвет къде бъркам:

Код за потвърждение: Избери целия код

 #========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================

# ClientID types (for cid_* options)
# 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
# 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
# 3: STEAM_ by IP
# 4: VALVE_ by IP
# 5: Deprecated - client will be rejected
# 6: reserved for future use
# 7: HLTV
# 8: STEAM_ID_LAN
# 9: STEAM_ID_PENDING
# 10: VALVE_ID_LAN
# 11: VALVE_ID_PENDING
# 12: STEAM_666:88:666

# Use these options to set authid's for clients

### AUTH CONTROL ###

# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1

# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is Deprecated [5]
cid_SteamPending = 5

# for HLTV (default is Deprecated [5])
cid_HLTV = 5

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is Deprecated [5])
cid_NoSteam47 = 5

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is Deprecated [5])
cid_NoSteam48 = 5

# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1

# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1

# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1

# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1

# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1

# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1

# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3

# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1

# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1


### AUTH SETTINGS ###

# Authorization protocols version. All steamdid's of non-steams players will be changed in common with this value.
#	1: DProto (deprecated)
#	2: Reunion 2015-2018
#	3: Reunion new (recommended)
AuthVersion = 3

# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Prevents SteamID stealing.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied (AuthVersion < 3) or Reunion init will be failed (AuthVersion >= 3).
SteamIdHashSalt = 

# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu. Can't be disabled with AuthVersion >= 3.
# Default: 1
SC2009_RevCompatMode = 1

# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this ONLY if you have sXeI server installed!
# Default: 0
EnableSXEIdGeneration = 0

# EnableGenPrefix2 (0 / 1)
# Enable second prefix (STEAM_*:0/1:****) for generated authids. Reduces chance of authid collisions. Works only with configured SteamIdHashSalt. Can't be disabled with AuthVersion >= 3.
# Default: 0
EnableGenPrefix2 = 0

# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1


### AUTHID PREFIXES ###

# This config section will be ignored when AuthVersion > 2.

# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0

# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (b) for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4

# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;

# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 1;

# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 1;

# SC2009_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 1;

# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 2;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 3;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 4;

# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 5;

# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 6;

# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 7;

# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!



# ========================================================
# SERVER QUERIES MANAGEMENT
# ========================================================

# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Steam) (recommended)
# 1 = Old Style (GoldSource Engine)
# 2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
# Default: 0
ServerInfoAnswerType = 0

# FixBuggedQuery (0 / 1)
# Enable fix for clients with bugged serverbrowser. Prevents hanging on connect.
# Default: 1
FixBuggedQuery = 1

# EnableQueryLimiter (0 / 1)
# Enable ratelimit for server queries (TSource, players, etc). You can use 0 if external protection solutions used.
# Default: 1
EnableQueryLimiter = 1

# QueryRateLimit (128/2048)
# Global rate limit for server queries in packets/sec.
# Default: 256
QueryRateLimit = 256

# QueryFloodBanTime (0 - 60).
# Ban time in minutes for server query flooding. Use 0 to disable bans (block only).
# Default: 10
QueryFloodBanTime = 10

# LogAttacks (0 / 1)
# Log attacks to reunion_attacks.log
# Default: 1
LogAttacks = 1

# AllowSplitPackets (0 / 1)
# Allow splitting of outgoing packets if they size are greater than 1400. Used in original steamclient, but does not supported by some monitorings.
# Default: 0
AllowSplitPackets = 0

# IPClientsLimit (0 - 32)
# Maximum number of clients from single ip. Useful for computer clubs.
# Default: 5
IPClientsLimit = 5


# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================

# LoggingMode:
# 0 = None
# 1 = Console
# 2 = Log Files
# 3 = Both
LoggingMode = 3

Аватар
csmegagaming
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 64
Регистриран на: 07 Ное 2016, 17:07
Местоположение: София
Се отблагодари: 20 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

С reunion и ReHLDS, сървъра липсва в INTERNET?

Мнение от csmegagaming » 25 Дек 2019, 12:47

Направи ServerInfoAnswerType = 2, сега е ServerInfoAnswerType = 0

Весела Коледа!!!

Аватар
BeliaL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 85
Регистриран на: 21 Окт 2019, 07:36
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

С reunion и ReHLDS, сървъра липсва в INTERNET?

Мнение от BeliaL » 25 Дек 2019, 13:22

Здравейте извинявам се че пиша в тази тема но да не пускам и аз тема свързан със същия проблем ...

ServerinfoAnswerType=2 си е на 2 и пак не се вижда в интернет графата.

# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Steam) (recommended)
# 1 = Old Style (GoldSource Engine)
# 2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
# Default: 0
ServerInfoAnswerType = 2

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

С reunion и ReHLDS, сървъра липсва в INTERNET?

Мнение от iv69 » 25 Дек 2019, 13:52

csmegagaming написа: 25 Дек 2019, 12:47 Направи ServerInfoAnswerType = 2, сега е ServerInfoAnswerType = 0

Весела Коледа!!!
Пробвах и твоя вариант, но не е от това. Пак когато се опитам да го добавя в cs.seti като Counter-Strike(nsd) ми дава надпис:
[Wed Dec 25 13:47:01 2019]: Verifying 123.45.678.90:27015 (123.45.678.90:27015)
[Wed Dec 25 13:47:01 2019]: Got KEY for NSD test (hl1) from 123.45.678.90:27015
[Wed Dec 25 13:47:01 2019]: Server reply: 9Sorry

Весели Празници и на теб и цялото семейство :). Благодаря.
Просто допреди да сменя с Рехлдс и да сложа реунион - си ми приемаше сървъра както сега го приема само на (v48).
Други някакви идеи ?

Аватар
csmegagaming
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 64
Регистриран на: 07 Ное 2016, 17:07
Местоположение: София
Се отблагодари: 20 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

С reunion и ReHLDS, сървъра липсва в INTERNET?

Мнение от csmegagaming » 19 Фев 2020, 10:27

Малко късно, но не съм разбрал въпроса. От прочетеното и тествано установих, че няма начин при rehlds да се добави в интернет графата. Ако някой го знае нека съдейства. По различно време мои сървъри се появяват и изчезват, но не знам как се получава.

Аватар
BeliaL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 85
Регистриран на: 21 Окт 2019, 07:36
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

С reunion и ReHLDS, сървъра липсва в INTERNET?

Мнение от BeliaL » 19 Фев 2020, 12:44

Днешно време безплатен начин няма всичко се заплаща трабва да си платиш за да ти се вижда сървъра в интернет графата за 1/2 часа слава!

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

С reunion и ReHLDS, сървъра липсва в INTERNET?

Мнение от iv69 » 19 Фев 2020, 18:26

BeliaL написа: 19 Фев 2020, 12:44 Днешно време безплатен начин няма всичко се заплаща трабва да си платиш за да ти се вижда сървъра в интернет графата за 1/2 часа слава!
Не се ли бъркаш нещо? Мисля, че между това да си направиш буст на сървъра, и това да ти се вижда сървъра в графа "Internet" няма нищо общо, и мога още сега да те уверя, че сървъра ми си е бил в тази графа винаги и ще си остане там винаги(казвам ти го - дано сега да си се поуспокоил)! Прочети пак темата, и може да разбереш какво съм питал! Сървъра е виден в тази графа, но само за обикновените легални играчи!!! Аз когато съм със STEAM-а, си го виждам и никога не ми е изчезвал от тази графа, просто преди време( говоря за години , когато се учех да правя сървъри, а това е доста доста отдавна), та тогава дори и най-обикновена домашарка да подкарам и е първа във графата на всички видове ЦС-пиратки :mad: , а не само на легалните играчи !!! А сега тия от VALVE i STEAM, май задружно пълнят гушичките на разните бустери (явно цоцкат заедно с тях) от баламите дето бустват ежедневно... и им наливат в джобовете камара пари за едното нищо... и вероятно затова сега вече крият сървърите за всички NONSteam-играчи ? Де да знам , то и затова пуснах тема , ама на кой му пука :) ?!

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Поддръжка / Помощ”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта