Zombie Escape Mod

Плъгини използващи ReAPI модула.
Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 760
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 68 пъти
Получена благодарност: 169 пъти
Обратна връзка:

Zombie Escape Mod

Мнение от WaLkZ » 26 Ное 2017, 20:11

Описание:
В Zombie Escape играта ще започне, когато има необходимия брой играчи (по подразбиране минимум 2 живи човека, променя се от квар). В началото всички играчи ще бъдат замразени за 20 секунди по подразбиране, за да могат да закупят оръжия от меню, което ще се появи. След 20 секунди обратното броене на случаен принцип ще бъдат избрани зомбита. Броят им зависи от това, колко играчи има в сървъра. След като бъдат избрани, зомбитата ще бъдат замразени за още 14 секунди и на всички хора ще им бъде позволено да бягат. След като зомбитата бъдат освободени, мисията им е да заразят всички хора. Ако се провалят, бягството ще бъде успешно.
Какво ново?
  • Модът е базиран върху ReAPI, което означава, че е по-бърз от всеки друг мод. Тъй като сега използва функции директно от GameDLL, които са многократно по-бързи от нормалните функции в amxx.
  • Модът е разделен на множество изходни кодове, което означава, че е много лесно да редактирате всичко, от което се нуждаете.
  • Има много нативи и forward-и, които можете да използвате.
  • Всички бъгове/проблеми с които сте се сблъсквали преди години са оправени.
  • Нова extra-item система с която лесно може да конвертирате от ZP към ZE или да направите нов extra-item.
  • Нова система Escape Coins, като Ammo Packs в Zombie Plague. Системата използва fvault за автоматично запазване.
  • Има много кварове в zombie_escape.cfg файла, за да можете по-лесно да редактирате и управлявате мода си.
  • Можете да променяте моделите / звуците от zombie_escape.ini файла.
  • Сега има замразяващи и запалителни гранати, които са проектирани да работят само със ZE. Например със замразяващата граната не можете да замразите зомби преди времето за освобождаване да е изтекло.
  • В този мод няма ненужен код и повечето неща са оптимизирани.
Изисквания: Правила:
Бягството е успешно, когато:
  • хората избягат
  • всички зомбита са убити
  • всички зомбита излязат от сървъра по време на играта и има живи хора
Бягството е неуспешно, когато:
  • зомбита избягат
  • всички хора са заразени
  • времето на рунда свърши и хората не са избягали
  • всички хора излязат от сървъра по време на играта и има живи зомбита
Играта започва, когато:
  • ирач влезе и се изпълни минималното изискване за започване на игра
Escape Draw, когато:
  • има само един играч и той се самоубие
  • всички играчи (хора и зомбита) са убити по едно и също време
Текуща Версия 1.5
Zombie-Escape-1.5.zip
(228.15 KiB) Свалено 137 пъти
Zombie-Escape-1.5.zip
(228.15 KiB) Свалено 137 пъти
Resources.zip
(12.23 MiB) Свалено 299 пъти
Resources.zip
(12.23 MiB) Свалено 299 пъти

ErronBlack
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 17
Регистриран на: 05 Ное 2016, 23:21
Местоположение: In the world!
Обратна връзка:

Zombie Escape Mod

Мнение от ErronBlack » 30 Ное 2017, 01:39

Walkz, нещо подобно за Zombie Plague няма ли ? Имам предвид да е базиран на ReApi като този ZE мод :)

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 760
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 68 пъти
Получена благодарност: 169 пъти
Обратна връзка:

Zombie Escape Mod

Мнение от WaLkZ » 30 Ное 2017, 02:13

Все още никой не си е играл да го направи

Аватар
TheRedShoko
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 1015
Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
Местоположение: Бургас
Се отблагодари: 5 пъти
Получена благодарност: 72 пъти

Zombie Escape Mod

Мнение от TheRedShoko » 30 Ное 2017, 07:58

Не вярвам някой да се навие да го направи. Официалния ZP е 10 000 реда код писан в продължение на години :/

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Плъгини за ReAPI”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост