Gib Death 2.1

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Аватар
<VeCo>
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 145
Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 80 пъти
Обратна връзка:

Gib Death 2.1

Мнение от <VeCo> » 09 Окт 2016, 22:10

Gib Death
Версия: 2.1
Автор: <VeCo>
Категория: Забавни
Модификация: Всички (ALL)
Видео:

Още видеа:
► Покажи скъсения текст


Описание:
Този плъгин мечтаех да го направя доста време преди да започна да се занимавам със скриптирането.

Плъгинът прави така, че като убиете някого, той да се разбива на отломки от различен материал (като func_breakable).

Модули:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <engine>
#include <hamsandwich>
CVARs:
gib_type "abcdefghijklm" - на какъв материал да става като умре играч (на случаен принцип)
a - меса
b - стъкло
c - дърво
d - метал
e - тухли
f - плочки
g - компютърни части
h - камъни
i - книги
j - боклуци
k - кокали
l - растения
m - паяжини

gib_spread "10" - сила на разпръскване на отломките
gib_count "8" - брой на отломките
gib_life "30" - време на показване на отломките (10 ~ 1 секунда)

Промени:
  • 1.0 - първа версия на плъгина
  • 1.1 - оптимизация на плъгина
  • 1.2 - поправен бъг при спектаторите, поправен бъг при някои материали, плъгинът изисква вече и fun модула, добавени два нови материала(книги и боклуци)
  • 1.3 - поправена е част от кода за премахването на тялото на играча след като умре, плъгинът вече не изисква engine модула, добавен нов материал(кокали)
  • 1.4 - сменен е ResetHUD c Ham_Spawn, плъгинът вече не изисква fun модула, но изисква hamsandwich модула
  • 1.5 - оптимизация на плъгина, добавен нов материал(растения)
  • 1.6 - добавен CVAR за силата на разпръскване на отломките, оптимизация на плъгина, добавен нов материал(паяжини)
  • 1.7 - поправени са доста бъгове, плъгинът вече не изисква fakemeta модула, плъгинът вече изисква fun и engine модулите.
  • 2.0 - кодът е пренаписан, добавен е по-добър метод за премахване на телата на играчите, вече gib_type CVAR-a използва флагове за по-лесна работа и добавяне/премахване на отломки по избор, добавени са gib_count и gib_life CVAR-ите, премахнато е изискването на fun модула, променени са леко стойностите за скоростта на отломките
  • 2.1 - добавена е поддръжка за Zombie Plague (вижте USE_ZP define-a)
Промяна на сорс кода:

Код за потвърждение: Избери целия код

//#define USE_ZP // махнете "//" пред този ред, за да активирате версията за Zombie Plague (отломките ще работят само на зомбитата)
Специални благодарности към:
--- @IMBA - за премахването на тялото след смърт на играч
--- @hateYou - за оптимизацията на плъгина
--- @papyrus_kn - за клипчето на плъгина
--- @alan_el_more - за съвета да сменя ResetHUD c Ham_Spawn
--- @Nextra - за оптимизацията на плъгина
--- @Arkshine - за поправянето на бъговете във версия 1.7 и HLSDK константите

Плъгинът е тестван от мен(@<VeCo>) на версия 1.8.0 и работи!
gib_death.sma
(5.56 KiB) Свалено 195 пъти
gib_death.sma
(5.56 KiB) Свалено 195 пъти
:pepo_think3:

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта