Aвтop: Ѕn!ff3r
Oпиcaниe: Pимeйĸ нa opгинaлния bullеt dаmаgе плъгин. Taзи дoбaвĸa пoĸaзвa извъpшeнитe щeти oт вceĸи ĸypшyм нa aтaĸyвaщия, и пo жeлaниe пoĸaзвa пoлyчeния дeмидж. Ocвeн тoвa, пoĸaзвaнeтo нa дeмидж нaпpaвeн пpeз cтeнaтa мoжe дa бъдe изĸлючeн, зa дa нe ce изпoлзвa ĸaтo wаllhасk.
Сvаrѕ :
аmх_bullеtdаmаgе_rесіеvеd "1" // Bĸлючвa или изĸлювa пoĸaзвaнeтo нa пoлyчeния дeмидж.
аmх_bullеtdаmаgе "1" // 0- Изĸлючвa плyгинa,1-пoĸaзвa нaпpaвeния дeмидж,2 - пoĸaзвa нaпpaвeния дeмидж, нo нe пpeз cтeнaтa.
Moдyли:
fаkеmеtа
Advanced Bullet Damage
Re: Advanced Bullet Damage
Може ли да му се добави меню от чата, примерно:
Advanced Bullet Damage
On / Off
?
Advanced Bullet Damage
On / Off
?
-
4hazard
Извън линия - Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 05 Ное 2016, 19:48
- Получена благодарност: 3 пъти
Re: Advanced Bullet Damagе
Ако някой преработи .sma-то ще може ще се опитам да ти го направя така, но по-късно, че сега имам работа.
-
JustInCase
Извън линия - Потребител
- Мнения: 582
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: Advanced Bullet Damage
Код за потвърждение: Избери целия код
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r / JustInCaseEDIT"
new Prefix, g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2, bool:g_showdmg, bool:g_showrecievedcom
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
Prefix = register_cvar("amx_bullet_prefix", "EXAMPLE")
g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
register_clcmd("say /bulletdmg", "BulletDMG")
register_clcmd("say_team /bulletdmg" , "BulletDMG")
set_task(60.0, "InfoMessage")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public client_putinserver(id)
{
g_showdmg = true
g_showrecievedcom = true
}
public InfoMessage(id)
{
ColorChat(id, RED, "^4[ %s ] ^1Ako iskate da izkluchite ^3Bullet DMG ^1napsihete ^4/bulletdmg ^1v chata", GetPrefix())
}
public BulletDMG(id)
{
if(g_showdmg == true)
{
ColorChat(id, RED, "^4[ %s ] ^1Ti toku shto sprq ^3Bullet DMG", GetPrefix())
g_showdmg = false
g_showrecievedcom = false
return
}
if(g_showdmg == false)
{
ColorChat(id, RED, "^4[ %s ] ^1Ti toku shto pusna ^3Bullet DMG", GetPrefix())
g_showdmg = true
g_showrecievedcom = true
}
}
public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
}
public on_damage(id)
{
if(g_showdmg == true && g_enabled && g_showrecievedcom == true)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
if(g_showrecieved)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
}
if(is_user_connected(attacker))
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
case 2: {
if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
}
public GetPrefix()
{
new szString[33]
get_pcvar_string(Prefix, szString, charsmax(szString))
return szString
}
amx_bullet_prefix "EXAMPLE" Това е префикса ти в чата.
Chat Commands : /bulletdmg с тази команда го правиш ON/OFF
Извън темата
Направих го набързо тествай и пиши в темата.
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE
ONLINE
Re: Advanced Bullet Damage
Благодаря! Работи, както исках. Жив и здрав!
EDIT: Може ли да ми го едитнат, така че числата (демиджа) да излизат в DHUD, а не Hud? А и когато на мен ми бият демидж, да не го покзава. DHUD да бъде и да е със random colors.
EDIT: Може ли да ми го едитнат, така че числата (демиджа) да излизат в DHUD, а не Hud? А и когато на мен ми бият демидж, да не го покзава. DHUD да бъде и да е със random colors.
Последно промяна от Petrowch0 на 08 Ное 2016, 00:03, променено общо 1 път.
Причина: Събрани два поста в един.
Причина: Събрани два поста в един.
Re: Advanced Bullet Damage
Защо просто готовия код не го сложиш в темата за това? Все пак се получава спам по темата.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 4 Отговори
- 2037 Преглеждания
-
Последно мнение от Mucii
-
- 9 Отговори
- 1773 Преглеждания
-
Последно мнение от stanchew.k
-
- 2 Отговори
- 1973 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
-
- 3 Отговори
- 2409 Преглеждания
-
Последно мнение от hackera457
-
- 14 Отговори
- 4693 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 2 Отговори
- 792 Преглеждания
-
Последно мнение от To.To
-
- 1 Отговори
- 816 Преглеждания
-
Последно мнение от YankoNL
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта