Advanced Bullet Damage

Одобрените от нас плъгини. Моля, докладвайте ако забележите бъг с някой от плъгините в този раздел.
Аватар
4hazard
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Ное 2016, 19:48
Получена благодарност: 3 пъти

Advanced Bullet Damage

Мнение от 4hazard » 06 Ное 2016, 11:37

Aвтop: Ѕn!ff3r

Oпиcaниe: Pимeйĸ нa opгинaлния bullеt dаmаgе плъгин. Taзи дoбaвĸa пoĸaзвa извъpшeнитe щeти oт вceĸи ĸypшyм нa aтaĸyвaщия, и пo жeлaниe пoĸaзвa пoлyчeния дeмидж. Ocвeн тoвa, пoĸaзвaнeтo нa дeмидж нaпpaвeн пpeз cтeнaтa мoжe дa бъдe изĸлючeн, зa дa нe ce изпoлзвa ĸaтo wаllhасk.

Сvаrѕ :
аmх_bullеtdаmаgе_rесіеvеd "1" // Bĸлючвa или изĸлювa пoĸaзвaнeтo нa пoлyчeния дeмидж.
аmх_bullеtdаmаgе "1" // 0- Изĸлючвa плyгинa,1-пoĸaзвa нaпpaвeния дeмидж,2 - пoĸaзвa нaпpaвeния дeмидж, нo нe пpeз cтeнaтa.

Moдyли:
fаkеmеtа
Прикачени файлове
abd.sma
(1.69 KiB) Свалено 203 пъти
abd.sma
(1.69 KiB) Свалено 203 пъти

Аватар
Irie
Извън линия
Мнения: 49
Регистриран на: 05 Ное 2016, 20:01
Получена благодарност: 2 пъти

Re: Advanced Bullet Damage

Мнение от Irie » 06 Ное 2016, 12:09

Може ли да му се добави меню от чата, примерно:
Advanced Bullet Damage
On / Off

?

Аватар
4hazard
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 11
Регистриран на: 05 Ное 2016, 19:48
Получена благодарност: 3 пъти

Re: Advanced Bullet Damagе

Мнение от 4hazard » 06 Ное 2016, 12:38

Ако някой преработи .sma-то ще може ще се опитам да ти го направя така, но по-късно, че сега имам работа.

Аватар
JustInCase
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 582
Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 15 пъти

Re: Advanced Bullet Damage

Мнение от JustInCase » 06 Ное 2016, 13:04

Код за потвърждение: Избери целия код

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>



#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r / JustInCaseEDIT"

new Prefix, g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2, bool:g_showdmg, bool:g_showrecievedcom

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")   
	register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
	
	Prefix = register_cvar("amx_bullet_prefix", "EXAMPLE")
	g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
	g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")   
	
	register_clcmd("say /bulletdmg", "BulletDMG")
	register_clcmd("say_team /bulletdmg" , "BulletDMG")
	
	set_task(60.0, "InfoMessage")
	
	g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()   
	g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public client_putinserver(id)
{
	g_showdmg = true
	g_showrecievedcom = true
}
public InfoMessage(id)
{
	ColorChat(id, RED, "^4[ %s ] ^1Ako iskate da izkluchite ^3Bullet DMG ^1napsihete ^4/bulletdmg ^1v chata", GetPrefix())
}
public BulletDMG(id)
{
	if(g_showdmg == true)
	{
		ColorChat(id, RED, "^4[ %s ] ^1Ti toku shto sprq ^3Bullet DMG", GetPrefix())
		g_showdmg = false
		g_showrecievedcom = false
		return
	}
	if(g_showdmg == false)
	{
		ColorChat(id, RED, "^4[ %s ] ^1Ti toku shto pusna ^3Bullet DMG", GetPrefix())
		g_showdmg = true
		g_showrecievedcom = true
	}
}
public on_new_round()
{
	g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
	if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true   
}

public on_damage(id)
{
	if(g_showdmg == true && g_enabled && g_showrecievedcom == true)
	{      
		static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
		static damage; damage = read_data(2)      
		if(g_showrecieved)
		{         
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
			ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)      
		}
		if(is_user_connected(attacker))
		{
			switch(g_enabled)
			{
				case 1: {
					set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
					ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)            
				}
				case 2: {
					if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
					{
						set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
						ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)            
					}
				}
			}
		}
	}
}
public GetPrefix()
{
	new szString[33]
	get_pcvar_string(Prefix, szString, charsmax(szString))
	return szString
}
CVARs:
amx_bullet_prefix "EXAMPLE" Това е префикса ти в чата.


Chat Commands : /bulletdmg с тази команда го правиш ON/OFF
Извън темата
Направих го набързо тествай и пиши в темата.
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE

Аватар
Irie
Извън линия
Мнения: 49
Регистриран на: 05 Ное 2016, 20:01
Получена благодарност: 2 пъти

Re: Advanced Bullet Damage

Мнение от Irie » 06 Ное 2016, 13:27

Благодаря! Работи, както исках. Жив и здрав!

EDIT: Може ли да ми го едитнат, така че числата (демиджа) да излизат в DHUD, а не Hud? А и когато на мен ми бият демидж, да не го покзава. DHUD да бъде и да е със random colors.
Последно промяна от Petrowch0 на 08 Ное 2016, 00:03, променено общо 1 път.
Причина: Събрани два поста в един.

Richma
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 63
Регистриран на: 27 Окт 2016, 22:55

Re: Advanced Bullet Damage

Мнение от Richma » 25 Ное 2016, 09:33

Защо просто готовия код не го сложиш в темата за това? Все пак се получава спам по темата.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Одобрени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта