Страница 1 от 1
Connected Players + Info
Публикувано на: 04 Юли 2018, 03:48
от User12
Автор : Logitechz (аз)
Версия : 0.1
Описание : Плъгинът запазва лог-файл във който се записва : Името на играча , неговото ИП , неговото SteamID и картата на която се е присъединил във сървъра .
► Покажи скъсения текст
Искам да отбележа , че плъгинът не е кой знае какво , но мисля , че ще бъде полезен на някой хора .
Connected Players + Info
Публикувано на: 04 Юли 2018, 13:55
от illusion
Connected Players + Info
Публикувано на: 04 Юли 2018, 14:08
от User12
Не знам защо на теб ти го дава така , при мен си работи плъгина .
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
public plugin_unit()
{
register_plugin("Connected Players + info", "0.1", "Logitechz")
}
public client_connect(id)
{
new szName[32], szIP[21], szAuthId[35], szNameMap[32]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
get_user_ip(id, szIP, charsmax(szIP), 1)
get_user_authid(id, szAuthId, charsmax(szAuthId))
get_mapname(szNameMap, charsmax(szNameMap))
log_to_file("addons/amxmodx/connectedplayers.txt", "Играчът %s влезе в сървъра със IP: %s и SteamID : %s на карта : %s", szName, szIP, szAuthId, szNameMap)
}
Connected Players + Info
Публикувано на: 04 Юли 2018, 15:24
от OciXCrom
Файлът не е запазен с UTF-8 кодировка. С Notepad++ ще се покаже както трябва, тъй като автоматично я променя, обаче с друг текстов редактор няма да стане -
https://i.imgur.com/sZFxHA3.png
Няма как да сложа плъгина в одобрени, тъй като е прекалено прост и в раздела има доста по-развити плъгини с повече опции и настройки.
Вместо
client_connect, ползвай
client_putinserver за тази цел, тъй като играчът все още не е влезнал в сървъра и не е сигурно, че ще влезне с
client_connect.
За името на картата можеш да създадеш глобална променлива и да го вземеш само веднъж в
plugin_init, вместо при всяко влизане на играч, тъй като името си остава непроменено по време на игра.
Connected Players + Info
Публикувано на: 04 Юли 2018, 17:54
от User12
OciXCrom™ написа: ↑04 Юли 2018, 15:24
Файлът не е запазен с UTF-8 кодировка. С Notepad++ ще се покаже както трябва, тъй като автоматично я променя, обаче с друг текстов редактор няма да стане -
https://i.imgur.com/sZFxHA3.png
Няма как да сложа плъгина в одобрени, тъй като е прекалено прост и в раздела има доста по-развити плъгини с повече опции и настройки.
Вместо
client_connect, ползвай
client_putinserver за тази цел, тъй като играчът все още не е влезнал в сървъра и не е сигурно, че ще влезне с
client_connect.
За името на картата можеш да създадеш глобална променлива и да го вземеш само веднъж в
plugin_init, вместо при всяко влизане на играч, тъй като името си остава непроменено по време на игра.
Промених плъгина и обнових файла във първия ми пост . Не мога да не кажа , че и колегата @huehue не ми помогна с малко акъл като ми предложи да ползвам
#define
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#define CYRILLIC_MESSAGE
new g_szMapname[32]
public plugin_init()
{
register_plugin("Connected Players + info", "0.1", "Logitechz")
get_mapname(g_szMapname, charsmax(g_szMapname))
}
public client_putinserver(id)
{
new szName[32], szIP[21], szAuthId[35]
get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
get_user_ip(id, szIP, charsmax(szIP), 1)
get_user_authid(id, szAuthId, charsmax(szAuthId))
#if defined CYRILLIC_MESSAGE
log_to_file("addons/amxmodx/connectedplayers.txt", "Играчът : %s влезе в сървъра с IP: %s и SteamID : %s на карта : %s", szName, szIP, szAuthId, g_szMapname)
#else
log_to_file("addons/amxmodx/connectedplayers.txt", "Player : %s enter in server with IP: %s and SteamID : %s on map : %s", szName, szIP, szAuthId, g_szMapname)
#endif
}
И все пак ако не е проблем може да оставите плъгина в този раздел , вие решавате .
Connected Players + Info
Публикувано на: 04 Юли 2018, 20:21
от OciXCrom
В "неодобрени" ще стои, тъй като не е достатъчно развит за да бъде в "одобрени", а пък в "нови попълнения" плъгините или отиват в единия или в другия раздел, демек не трябва да стоят в него след като са прегледани.
По принцип логовете се записват в папката amxmodx/logs, а ти си го направил в главната директория на amxmodx. По-добре е да го промениш на log_to_file("connectedplayers.log") - няма нужда да въвеждаш името на папките.