Resetscore System

Неодобрените плъгини биват прехвърляни в този раздел. Не препоръчваме да ги ползвате, тъй като най-вероятно съдържат бъгове или същестуват такива плъгини, които вършат по-добра работа от тези тук.
Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Resetscore System

Мнение от illusion » 10 Сеп 2018, 11:59

resetscore_resetkills <по подразбиране: "1"> -- Определя дали командата ще рестартира убийствата.
resetscore_resetdeaths <по подразбиране: "1"> -- Определя дали командата ще рестартира умиранията.

Имаш кварове..

Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Resetscore System

Мнение от iv69 » 10 Сеп 2018, 16:26

F33L Th3 P0W3R. написа: 10 Сеп 2018, 11:59 resetscore_resetkills <по подразбиране: "1"> -- Определя дали командата ще рестартира убийствата.
resetscore_resetdeaths <по подразбиране: "1"> -- Определя дали командата ще рестартира умиранията.

Имаш кварове..
Благодаря ! Това не съм видял ?!!!

Аватар
Dachoni
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 157
Регистриран на: 23 Ное 2017, 16:48
Се отблагодари: 95 пъти
Получена благодарност: 6 пъти

Resetscore System

Мнение от Dachoni » 21 Мар 2020, 15:42

Здравейте, плъгина го ползвам с достъп до командата с флаг, когато играч с достъп напише /rs или /resetscore , когато е мъртъв в Tabscore играча минава в Spectators.
След започване на новия рунд го връща в отбора.
Възможно ли е да се поправи това. Иначе другото по плъгина работи коректно.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Resetscore System

Мнение от OciXCrom » 21 Мар 2020, 16:30

Не поддържам този плъгин вече, обаче опитай така. Вероятно е от colorchat-а.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cromchat>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN_NAME "Resetscore System"
#define PLUGIN_VERSION "1.1"
#define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"

#define sReset "buttons/bell1.wav"
#define sResetAll "buttons/lightswitch2.wav"

new const g_Commands[][] = {
	"say /rs",
	"say /resetscore",
	"say_team /rs",
	"say_team /resetscore"
}

new cvar_prefix, cvar_alive, cvar_viponly, cvar_vipflag, cvar_limit, cvar_resetkills, cvar_resetdeaths, cvar_resetmoney, cvar_notifyall, cvar_sound, cvar_chat, cvar_adverttime
new limit[33], advert

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
	register_cvar("ResetscoreSystem", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)

	cvar_prefix = 			register_cvar("resetscore_prefix", 			"!g[!tResetscore System!g]")
	cvar_alive = 			register_cvar("resetscore_alive", 			"1")
	cvar_viponly = 			register_cvar("resetscore_viponly", 		"0")
	cvar_vipflag = 			register_cvar("resetscore_vipflag", 		"b")
	cvar_limit =			register_cvar("resetscore_limit", 			"0")
	cvar_resetkills = 		register_cvar("resetscore_resetkills", 		"1")
	cvar_resetdeaths = 		register_cvar("resetscore_resetdeaths", 	"1")
	cvar_resetmoney = 		register_cvar("resetscore_resetmoney",		"0")
	cvar_notifyall = 		register_cvar("resetscore_notifyall", 		"1")
	cvar_sound = 			register_cvar("resetscore_sound", 			"1")
	cvar_chat = 			register_cvar("resetscore_chat", 			"0")
	cvar_adverttime = 		register_cvar("resetscore_adverttime", 		"120")

	for(new i = 0; i < sizeof(g_Commands); i++)
		register_clcmd(g_Commands[i], "cmd_resetscore")
}

public plugin_cfg()
{
	advert = get_pcvar_num(cvar_adverttime)
	if(advert > 0) set_task(float(advert), "rs_advertise", 2222, "", 0, "b", 0)
}

public cmd_resetscore(id)
{
	static szPrefix[100]
	szPrefix = get_prefix()

	static cmd_limit
	cmd_limit = get_pcvar_num(cvar_limit)

	if(!get_pcvar_num(cvar_alive) && is_user_alive(id))
	{
		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1You can't ^3reset ^1your ^4score ^1while you are ^3alive^1.", szPrefix)
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	if(get_pcvar_num(cvar_viponly) == 1 && !user_has_flag(id, cvar_vipflag))
	{
		new flag_vip[2]
		get_pcvar_string(cvar_vipflag, flag_vip, charsmax(flag_vip))

		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1Flag ^3%s ^1is neeeded to ^4reset your score^1.", szPrefix, flag_vip)
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	if(cmd_limit > 0)
	{
		if(limit[id] == cmd_limit)
		{
			ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1You can ^4reset your score ^1only ^3%i ^1times per map.", szPrefix, cmd_limit)
			return PLUGIN_HANDLED
		}

		if(limit[id] < cmd_limit)
			limit[id]++
	}

	new limit_left = cmd_limit - limit[id]

	switch(get_pcvar_num(cvar_notifyall))
	{
		case 0:
		{
			if(cmd_limit > 0)
			{
				if(limit_left == 0) ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1You have just ^3reset ^1your ^4score^1. You ^3can't ^1use this command anymore.", szPrefix)
				else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1You have just ^3reset ^1your ^4score^1. You can do this ^3%i ^1more time%s.", szPrefix, limit_left, (limit_left == 1) ? "" : "s")
			}
			else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1You have just ^3reset ^1your ^4score^1.", szPrefix)
		}
		case 1:
		{
			new name[32]
			get_user_name(id, name, charsmax(name))

			if(cmd_limit > 0) ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s ^1Player ^3%s ^1has just ^4reset his score ^1[^4Limit: ^3%i^1/^3%i^1]", szPrefix, name, limit[id], cmd_limit)
			else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s ^1Player ^3%s ^1has just ^4reset his score^1.", szPrefix, name)
		}
	}

	switch(get_pcvar_num(cvar_sound))
	{
		case 1: client_cmd(id, "spk %s", sReset)
		case 2: client_cmd(0, "spk %s", sResetAll)
	}

	resetscore(id)
	return (get_pcvar_num(cvar_chat) == 1) ? PLUGIN_CONTINUE : PLUGIN_HANDLED
}

public rs_advertise()
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s ^1Type ^3/rs ^1or ^3/resetscore ^1to ^4reset your score^1.", get_prefix())

resetscore(id)
{
	if(get_pcvar_num(cvar_resetkills) == 1) set_user_frags(id, 0)
	if(get_pcvar_num(cvar_resetdeaths) == 1) cs_set_user_deaths(id, 0)
	if(get_pcvar_num(cvar_resetmoney) == 1) cs_set_user_money(id, get_cvar_num("mp_startmoney"))
}

stock get_prefix()
{
	static szPrefix[100]
	get_pcvar_string(cvar_prefix, szPrefix, charsmax(szPrefix))

	replace_all(szPrefix, charsmax(szPrefix), "!n", "^1")
	replace_all(szPrefix, charsmax(szPrefix), "!t", "^3")
	replace_all(szPrefix, charsmax(szPrefix), "!g", "^4")

	return szPrefix
}

stock user_has_flag(id, cvar)
{
	new flags[32]
	get_flags(get_user_flags(id), flags, charsmax(flags))

	new vip_flag[2]
	get_pcvar_string(cvar, vip_flag, charsmax(vip_flag))

	return (contain(flags, vip_flag) != -1) ? true : false
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(sReset)
	precache_sound(sResetAll)
}

Аватар
Dachoni
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 157
Регистриран на: 23 Ное 2017, 16:48
Се отблагодари: 95 пъти
Получена благодарност: 6 пъти

Resetscore System

Мнение от Dachoni » 21 Мар 2020, 17:19

Мм, няма промяна, отново минава в спект.
Как да махна колор чата за да пробвам.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Resetscore System

Мнение от OciXCrom » 21 Мар 2020, 20:16

Тогава проблемът не е от плъгина.

Аватар
rian18
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 17
Регистриран на: 19 Юли 2020, 12:11
Се отблагодари: 10 пъти

Resetscore System

Мнение от rian18 » 03 Дек 2020, 09:17

L 12/02/2020 - 20:18:03: [FUN] Invalid player 16
L 12/02/2020 - 20:18:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crx_resetscore.amxx", version "1.1")
L 12/02/2020 - 20:18:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_frags")
L 12/02/2020 - 20:18:03: [AMXX] [0] crx_resetscore.sma::resetscore (line 144)
L 12/02/2020 - 20:18:03: [AMXX] [1] crx_resetscore.sma::cmd_resetscore (line 135)

Can this be that the player has invalid characters in his name? Got this error sometimes.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Resetscore System

Мнение от OciXCrom » 03 Дек 2020, 16:54

No, name has nothing to do with it. It happens when a player tries to reset his score when not connected, but I don't see how such a player can even write the command.

Аватар
tarsis
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 5
Регистриран на: 19 Дек 2018, 11:08

Resetscore System

Мнение от tarsis » 21 Дек 2020, 18:00

hi OciXCrom, can you add a little feature on this plugin for me plz? i want it to show on hud on the right side how many time the player has reset the score, but only to whoever is spectating him, like "Player %s used the Reset Score X times" only in each map, if changes the map don`t save

thanks

Аватар
DrHesperus
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 16
Регистриран на: 01 Апр 2021, 19:01
Местоположение: Екатеринбург
Се отблагодари: 2 пъти
Обратна връзка:

Resetscore System

Мнение от DrHesperus » 04 Апр 2021, 20:19

OciXCrom, есть возможность добавить русскую поддержку, чтобы я мог перевести слова или просто добавить языковой файл? У меня русский сервер, твои плагины хороши, но без русской поддержки плохо

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Неодобрени/стари плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта