Код за потвърждение: Избери целия код
/ Nemesis/madness aura task
public zombie_aura(taskid)
{
// Not nemesis, not in zombie madness
if (!g_nemesis[ID_AURA] && !g_nodamage[ID_AURA])
{
// Task not needed anymore
remove_task(taskid);
return;
}
// Get player's origin
static origin[3]
get_user_origin(ID_AURA, origin)
// Colored Aura
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
write_coord(origin[0]) // x
write_coord(origin[1]) // y
write_coord(origin[2]) // z
write_byte(20) // radius
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[0])) // r
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[1])) // g
write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[2])) // b
write_byte(2) // life
write_byte(0) // decay rate
message_end()
}
на това
Код за потвърждение: Избери целия код
// Nemesis/madness aura task
public zombie_aura(taskid)
{
// Not nemesis, not in zombie madness
if (!g_nemesis[ID_AURA] && !g_nodamage[ID_AURA])
{
// Task not needed anymore
remove_task(taskid);
return;
}
// Get player's origin
static origin[3]
get_user_origin(ID_AURA, origin)
// Colored Aura
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
write_coord(origin[0]) // x
write_coord(origin[1]) // y
write_coord(origin[2]) // z
write_byte(20) // radius
write_byte(random(256)) // r
write_byte(random(256)) // g
write_byte(random(256)) // b
write_byte(2) // life
write_byte(0) // decay rate
message_end()
}
след това намирате Nemesis Aura и го променяте на това
Код за потвърждение: Избери целия код
// Nemesis aura task
if (g_nemesis[id] && get_pcvar_num(cvar_nemaura))
set_task(0.1, "zombie_aura", id+TASK_AURA, _, _, "b")
надявам се да съм ви бил полезен