[ZP] nemesis rgb color

Въведение в PAWN скриптинга и поддръжка за същия.
Аватар
ProFix
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 5
Регистриран на: 24 Фев 2020, 03:37

[ZP] nemesis rgb color

Мнение от ProFix » 28 Фев 2020, 04:26

Здравейте пичове реших да обясня на хората който се чудят как могат да направят немесиса да свети в различни цветове аз също се чудех как но намерих решението сега ще ви обясня подробни влизате в главния sma файал и търсите // Nemesis/madness aura task за да го намерите по лесно натиснете ctrl + f и заменяте това



Код за потвърждение: Избери целия код

 / Nemesis/madness aura task 
public zombie_aura(taskid) 
{ 
    // Not nemesis, not in zombie madness 
    if (!g_nemesis[ID_AURA] && !g_nodamage[ID_AURA]) 
    { 
        // Task not needed anymore 
        remove_task(taskid); 
        return; 
    } 

    // Get player's origin 
    static origin[3] 
    get_user_origin(ID_AURA, origin) 

    // Colored Aura 
    message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) 
    write_byte(TE_DLIGHT) // TE id 
    write_coord(origin[0]) // x
    write_coord(origin[1]) // y
    write_coord(origin[2]) // z
    write_byte(20) // radius 
    write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[0])) // r 
    write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[1])) // g 
    write_byte(get_pcvar_num(cvar_nemnvgcolor[2])) // b 
    write_byte(2) // life 
    write_byte(0) // decay rate 
    message_end() 
}  








на това



Код за потвърждение: Избери целия код

 // Nemesis/madness aura task 
public zombie_aura(taskid) 
{ 

    // Not nemesis, not in zombie madness 
    if (!g_nemesis[ID_AURA] && !g_nodamage[ID_AURA]) 
    { 
        // Task not needed anymore 
        remove_task(taskid); 
        return; 
    } 
     
    // Get player's origin 
    static origin[3] 
    get_user_origin(ID_AURA, origin) 
     
    // Colored Aura 
    message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin) 
    write_byte(TE_DLIGHT) // TE id 
    write_coord(origin[0]) // x 
    write_coord(origin[1]) // y 
    write_coord(origin[2]) // z 
    write_byte(20) // radius 
    write_byte(random(256)) // r 
    write_byte(random(256)) // g 
    write_byte(random(256)) // b 
    write_byte(2) // life 
    write_byte(0) // decay rate 
    message_end() 
}  



след това намирате Nemesis Aura и го променяте на това









Код за потвърждение: Избери целия код

	// Nemesis aura task
	if (g_nemesis[id] && get_pcvar_num(cvar_nemaura))
		set_task(0.1, "zombie_aura", id+TASK_AURA, _, _, "b")


надявам се да съм ви бил полезен :)

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

[ZP] nemesis rgb color

Мнение от OciXCrom » 28 Фев 2020, 13:45

Това по-скоро ми изглежда на редактиран код отколкото някакво обяснение.
Вместо да караш хората да заменят цялата функция, обясни кои 3 реда трябва да заменят и защо се прави това.
след това намирате Nemesis Aura и го променяте на това
Тук не виждам абсолютно никаква промяна от оригиналния код.

Не виждам и да си споменал за кой мод става дума.

Аватар
beready4me
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 25
Регистриран на: 07 Апр 2020, 00:49
Се отблагодари: 6 пъти
Получена благодарност: 1 път

[ZP] nemesis rgb color

Мнение от beready4me » 10 Май 2020, 18:39

Не мога да разбера кой файл се редактира, на кой мод става .. наистина бих го ползвал но в оригиналния файл zp50_class_zombie_classic.sma няма нито един от кодове, които си дал. Много пестелива тема.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Скриптиране”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта